Jimmy med mål att stå på scen!

Home Forums Seriösa träningsjournaler Jimmy med mål att stå på scen!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 1,516 total)
  • Author
    Jimmy124 wrote:
    idag vart det ingen frukost för jag var så himla taggad på att träna 😮
    Men i vanliga fall käkar jag självklart frukost :) // Jimmy

Haha galet du, själv tränar jag aldrig utan frulle och det obligatoriska kaffet

Jimmy124 wrote:
    tackar dom orden värmer, Någon dag borde jag klara 230kg oxå för 220kg upp utan några större problem :pop:

aha då får jag tänka på det i framtiden :)

Du borde nog kunna ta mer än 230 nåndag du:bb3:

isabella wrote:
    Haha galet du, själv tränar jag aldrig utan frulle och det obligatoriska kaffet

haha ja jag hatar att träna på tom mage men idag kändes det rätt :D

isabella wrote:
    Du borde nog kunna ta mer än 230 nåndag du:bb3:

Har som mål att dra upp 250kg innan sommarn… sen om jag klarar det är ju en fråga haha

Skitkassa bilder men sen dog kameran! helvete asså…
    Man ser att brösten börjar växa lite iaf :)

The Guns Mäter 46,5cm-47cm loaded :p
    Dagsvikt: 104,3kg snacka va fett man har på kroppen haha

[http://forumbilder.se [img=http://forumbilder.se/images/37272010459151a14.jpg]]

Triceps börjar få lite former, inte mycket men man börjar se nått iaf
    [http://forumbilder.se[img=http://forumbilder.se/images/87272010507527ffe.jpg]]

WHAT THE FUCK, Grov som ut i helvete asså! 47cm oh herre jävlar, gryyyyymt jimmy! :)

Jimmy124 wrote:
    haha ja jag hatar att träna på tom mage men idag kändes det rätt :D

Har som mål att dra upp 250kg innan sommarn… sen om jag klarar det är ju en fråga haha

Haha det gör du säkert om du ligger i med träningen :)

äsch är väl inget att gnälla på formen heller! och lite fläsk ska man ha under vintertider ;)

J.v.K wrote:
    ser köttigt ut! :up:

Kul att höra :)

snoozarn wrote:
    WHAT THE FUCK, Grov som ut i helvete asså! 47cm oh herre jävlar, gryyyyymt jimmy! :)

Tackar dennis! du vet va dina ord gör för mig, jag vill bara springa till gymmet och pumpa haha :pop:

isabella wrote:
    Haha det gör du säkert om du ligger i med träningen :)

Hårdkörning efter thailand är min melodi 😮

isabella wrote:
    äsch är väl inget att gnälla på formen heller! och lite fläsk ska man ha under vintertider ;)

Tackar så mycket :P

Jimmy124 wrote:
    Hårdkörning efter thailand är min melodi 😮

Tackar så mycket :P

Sounds good :up:

På tal om masonit, varför är du inte kvar över nyår i thailand när du ändå är där över jul?

isabella wrote:
    Sounds good :up:

På tal om masonit, varför är du inte kvar över nyår i thailand när du ändå är där över jul?

En kompis fixade ett helt sjukt bra pris 28nov-28dec det är en anledning :)
    En annan anledning är vem vill missa ett nyår i sverige? 15 minus grader, skumpa och en fet cigarr haha :p

Jimmy124 wrote:
    En kompis fixade ett helt sjukt bra pris 28nov-28dec det är en anledning :)
    En annan anledning är vem vill missa ett nyår i sverige? 15 minus grader, skumpa och en fet cigarr haha :p

Aha men surt och missa julen bara tycker jag iaf, fast skulle i för sig inte klaga över att få åka till solen och värmen. Sola för mig med 😮

Haha ja standard att nyår ska vara svinkall, undra sa flundran vad man ska hitta på i år på nyår. Cigarr:nono: :p

isabella wrote:
    Aha men surt och missa julen bara tycker jag iaf, fast skulle i för sig inte klaga över att få åka till solen och värmen. Sola för mig med 😮

Haha ja standard att nyår ska vara svinkall, undra sa flundran vad man ska hitta på i år på nyår. Cigarr:nono: :p

Absolut det ska jag :)
    Jodå cigarr hör till tycker jag allt :p

Jimmy124 wrote:
    Absolut det ska jag :)
    Jodå cigarr hör till tycker jag allt :p

Wohooo today is the day du åker till thailand!! Ha en toppenresa och passa på att ladda batterierna för det nya året :up:

Bra för jag börjar bli lite för vit, behöver sola :p

Haha ja nån cigarr hit eller dit har dör man nog inte av, inte för att jag skulle smoka det- lite gubbvarning va :whistle:

isabella wrote:
    Wohooo today is the day du åker till thailand!! Ha en toppenresa och passa på att ladda batterierna för det nya året :up:

Bra för jag börjar bli lite för vit, behöver sola :p

Haha ja nån cigarr hit eller dit har dör man nog inte av, inte för att jag skulle smoka det- lite gubbvarning va :whistle:

Just i skrivande stund ska jag åka ut mot arlanda! :pop: detsamma ha det bra så hörs vi :) // Jimmy

Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 1,516 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.