Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › John Pasanen
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
30 maj, 2008 at 09:25 #255157Anonym anvandareMemberJosefin Brander wrote:GRATTIS till placeringen,otroligt bra med väskorna!(Och korset..:emo-thumb)
Lycka till framöver och kör hårt:pop:
Jossan
Tackar:D
30 maj, 2008 at 09:41 #255158Anonym anvandareMemberGårdagen dvs. Torsdag… billyft/ kron ,mark
Starkeanders kom å hämtade mig med en Opel GT som senare skulle lyftas. Byggde ihop ställningen, upp med bilen med fronten först, på med skivstång å sen bara dra:P
Genomjäkligt Cool övning[/b]
Gjorde 6 ettor varav ett par missar när jag försökte köra på ett djupare startläge.. Dags att lära sig ta iiiiii.
Avslutade kvällen med djupa raka mark, stången på tårna å händerna utanför ringarna på 2 sett 3×120
Sedan bara glida hem i vrålåket:up:
1 juni, 2008 at 13:11 #255159Anonym anvandareMemberVille bara kika in här och säga at jag är grymt iponerad av din prestation på strongman sm kvalet i Umeå. Måste erkänna att jag blev rätt paff då du plockade upp farmersväskorna á 160 kg st och knallade iväg 20 meter!
Du är ju långt ifrån liten (105 kg) men i sammanghanget mot gubbarna på ända uppåt 160 kg så är du ett bevis för att ”liten” betyder inte klen!
1 juni, 2008 at 14:34 #255160Anonym anvandareMemberja du John! Det är ingen rast eller ro för mig, känns lite lång att komma ikapp dig! Men men Synd att du kommer inte på kvatävling i Boden! Skulle ju vara grymt roligt at du tävlade på hemma plan!
Laurynas
3 juni, 2008 at 22:08 #255161Anonym anvandareMemberLill_Erik wrote:Ville bara kika in här och säga at jag är grymt iponerad av din prestation på strongman sm kvalet i Umeå. Måste erkänna att jag blev rätt paff då du plockade upp farmersväskorna á 160 kg st och knallade iväg 20 meter!Du är ju långt ifrån liten (105 kg) men i sammanghanget mot gubbarna på ända uppåt 160 kg så är du ett bevis för att ”liten” betyder inte klen!
Tack, den satt fint:)
Hoppas att sunsvalls kvalet går minst lika bra.
3 juni, 2008 at 22:10 #255162Anonym anvandareMemberFitnessGeek wrote:ja du John! Det är ingen rast eller ro för mig, känns lite lång att komma ikapp dig! Men men Synd att du kommer inte på kvatävling i Boden! Skulle ju vara grymt roligt at du tävlade på hemma plan!Laurynas
De va som fan, misstänkte att du var inne å kolla lite, men att du nu är insignad var kul. lycka till med FitnessGeek:emo-thumb
3 juni, 2008 at 22:22 #255163Anonym anvandareMemberInte mycket i gymet denna vecka mest varit i solen å på stranden å badat med ungarna!!!!![/b]
grenträning ute blir det mer av.Apollonaxel ettor på 85 105 115 men det behöver putsas lite där;)
Conancirkel tre vändor med saftiga v6:an + 112 kg Tuungt men möjligt!![/b]Duckwalk 3 vändor med på 12 meter + några kortare 230kg
Armöverarm Här är jag grym !!!! Körde med bil (ford mondeo kombi + handbroms.
Instruerad ett boxingpass i måndags åxå med tillhörande Core träning.
5 juni, 2008 at 21:37 #255164Anonym anvandareMemberEn av vilodagarna i vecken gick oavkortat till att ”pimpa” min utrustning.
Fru pasanen tyckte att gården började likna en ”Guförbannat jävla ful järnskrots tipp!!!”[/b] Dom skar sig helt enkelt mot rosenportalen å kaprifolen:|
innan dagen var slut blev alla nöjda å jag kan fortsätta ladda inför SM-KVAL i Sundsvall.Powerstair vikt/ duckwalk 229 kg
Farmers stapelbara upp till 170 kg st
Ok 130 kg tom
Kors 180 kg[/b]5 juni, 2008 at 21:51 #255165Anonym anvandareMemberMan skulle kunna säga att det pågår lite mörkning av form, men att åka sportbil med Anders till träning, sola å bada är ju en del av uppladdningen,
8 dagar till sm-kval 2. försöker frenetiskt gå upp lite å på så sätt få lite mer tryck å styrka- men det verkar som jag får fortsätta vara lätt å springa fort å länge bara jag får upp skiten istället.
Blev tvärrädd på stranden när jag överrumplades av min skugga… SHIT gynsam vinklel på solen:D
Å hungern satte in vid 13-tiden så jag gick lös på livbojjen, petar fortfarande frigolit från tänderna:D
6 juni, 2008 at 12:55 #255166Anonym anvandareMemberVarför har du problem att gå upp i vikt?
Gissar att du har svårt att äta, och att det inte beror på att du är rädd att tappa formen.
6 juni, 2008 at 20:48 #255167Anonym anvandareMemberMats J wrote:Varför har du problem att gå upp i vikt?Gissar att du har svårt att äta, och att det inte beror på att du är rädd att tappa formen.
nu i sommar är det ju framförallt tungviktstävlingar som jag tänker satsa på. men vikten vill inte öka- Jag äter för lite, är för aktiv, å kanske en gnutta fåfäng, får inte ens nån viktökning av kreatin.
men det är ändå snart dags att vara lätt dvs 105 kg final i vinter.
Tränade lite idag, ettor på apollonaxel– sedan lite rod med stocken. man kan väll säga att det inte gick lysande ( milt uttryckt)
imorgon blir det mycke grenträning.:up:
8 juni, 2008 at 20:34 #255168Anonym anvandareMemberLördag… grenträning med ”marcus80”
Imponerande första pass han gjorde.:emo-thumb
Farmerswalk upvärmning[/b] Började på ca 90 kg st ökade upp till 150kg korta 15 meters turer
sedan lite
OK[/b] började lätt ökade till 300 ändes helt ok bra tryck i stegen.Sten[/b] 110 kg på 135 cm
Däckvält 300[/b] ettor å tvåor sedan 2x 4
en bild på djupa raka mark från tidigare i veckan 2x3x120kg.
8 juni, 2008 at 20:57 #255169Anonym anvandareMemberKörde litet snabbpass med atlassten a 110 kg.
Lyfta stenen upp i famnen springa 4 meter, stanna lyfta upp stenen till ca 130cm- släppa.
Plocka upp stenen igen, gå 3 meter upprepa 2, 1, 0 meter…aaaaaH[/b]Detta är svin flåsigt, avslutade med naturstenen a 110 kg, mindre omkrets å då lättare, 7 meter å upp på 135 podie, å där liger den ännu.
Härlig dag på stranden med massa protein å 3 liter vatten.
Lyfte å pressade upp frugan på raka armar några gånger åxå, hon är 178 cm lång å väger…… sånt kan ju vara känsligt…. hon är lätt som en fjäder:D
17 juni, 2008 at 21:56 #255170Anonym anvandareMemberJaha, då var man rankad 6:e starkaste man i Sverige i tungvikt! [/b]:emo-thumb
Blev 6:a i helgens kval, jag är minst sagt nöjd med tävlingen med bla grenseger i Conans cirkel och klar 3:a i medly.
Rapporterar med bilder inom kort.
Jag är fräsch i kroppen å körde mitt första pass redan idag (tisdag) med bla ok, lätt och tungt däck (300/400kg), farmers hold och 2×90 sec stockrepp.
Jag och Starke-Anders spänner musklerna inför sista grenen.
17 juni, 2008 at 22:19 #255171Anonym anvandareMemberFan, nice! 6:e! :worship::worship::worship:
Roliga bilder. Du ser sjukt stark ut också, mannen! :up:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.