Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › John Pasanen
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
27 februari, 2009 at 17:53 #255487Anonym anvandareMember
Torsdag…Grenträning inför lokalatidningen+gym
Körde lite…Började träna 16:45 slutade 20:30
atlasstenar, mest för att testa klister. direktlyft.
Farmers walk, korta rusher å lite lättare.
Conans, snabba lätta
Lilldäcket, ett gäng 2 å 3: or
Stordäcket, 2 lätta singlar. Bara en studs på kroppen:up:Åssåen hel del posserande, inte helt bekväm.
Sedan till gymet…
Här blev det bara Stocklyft å pressar, bortsett från nån böj å frontböj 150 kg
Stock gick sjukt bra 117kg flög upp samma med 122kg… MEN[/b] dålig kontroll lyckades inte låsa ut den!!!:yikes:
Gjorde 2 försök till men då rann energin ur mig, men hygliga försök nära utlåsning.
Press med skivstång 6x80kg 3 sett mer som pushpress mot slutet
Hem,äta å sova
27 februari, 2009 at 17:56 #255488Anonym anvandareMemberFredag… återhämtning
Krosstrainer apparata (startrec) konstant motstånd.
nivå 14 / 120 rpm/ 50 minSkönt åvälgörande.
2 mars, 2009 at 11:12 #255489Anonym anvandareMemberSöndag… bodypump 69 kvartal utbildning
Svettigt pass på Golds Gym i sundsvall.
2 mars, 2009 at 20:55 #255490Anonym anvandareMemberMåndag… tid för eftertanke
Micke Gradin tycker att jag har för lite ”Fjollträning”s bilder å videos, då stor del av min träning består av sådant.
Han syftar då på Bodypump, boxing & core, mm (antar jag)
Tänkte göra honom å fler glada genom att lägga upp lite fler fjolligare hardcore bilder:D
Det är inte knäck i formen… klisterprov på snabb kylning.
Lite fotoshop å slutligen ett Bodypumpat lår… som cement2 mars, 2009 at 21:14 #255491Anonym anvandareMemberSom strongman är du väl upplyst om att magrutor accepteras ICKET på några villkor? Fixa snarast
3 mars, 2009 at 20:59 #255492Anonym anvandareMemberMaQue wrote:Som strongman är du väl upplyst om att magrutor accepteras ICKET på några villkor? Fixa snarastHa ha:D
Ja får väl dölja dom bättre då, blurra lite i Photoshop i fortsättningen, För dessvärre är jag tämligen övertygad att dom kommer hänga med ett tag till:bb2:
Nu har jag packat det sista, 3 gymbagar blev det… fattar inte hur det kan bli så mycket.
Drar till Karlskoga, grannbyn med Karlstad, redan imorgon Onsdag.
Viktigt att acklimatisera sig:)Jag tackar alla för visat intresse å stöttning för denna säsong
Hoppas alla Kombattanter är friska å redo för snart smäller det.
Vi ses på lördag. Jag önskar er alla Lyckatill!!![/b]
Over and out[/b]4 mars, 2009 at 07:21 #255493Anonym anvandareMemberHela vägen in i kaklet nu!!!!
5 mars, 2009 at 12:13 #255494Anonym anvandareMemberTorsdag… 2 dagar kvar.
Är på plats i Karlskoga och lever pensionärsliv. Bara jag och frugan, inga barn och inga djur.
Sover, äter, vilar och ska strax ut på promenad. Sedan äta, vila och ut på stan för att jaga röda prislappar.
Invägningen blir fredag kväll mellan 20 och 21.
Förhoppningsvis slipper jag bastubad innan då jag stadigt legat på 103 kg senaste veckorna men pensionärslivet gör mig inte lättare…
Nu måste jag spara lite på greppet och vila upp mig inför promenaden.6 mars, 2009 at 18:02 #255495Anonym anvandareMemberÄnnu en dag har gått och om två timmar är det dax för invägning (20.00).
Dagens förströelser har bestått av att shoppa kläder i Örebro med frugan och käka buffé.Idag är det ett repotage i Sundsvalls nyheter från senaste träningspasset.
[http://www.sundsvallsnyheter.se/media/pdf/0909_sn.pdf]
8 mars, 2009 at 10:56 #255496Anonym anvandareMemberSM-Final i Karlstad
:D2:a:D[/b]
Det gick bra på tävlingen, inga skador verkar det vara, men visst känns det att man lever.
Klart det fanns grenar som kunde gått bättre, men jag är helnöjd resultatet.
Å det var tight startfält som vi alla befarat, så alla misstag även de små blev förödande för oss alla.Sedan kan ju tilläggas att det var en tung tävling, syntes väl mot slutet då en efter en kroknade, på sissta grenen var prestationerna inte de bästa för någon.
Supertrevlig tävling, bra publik, bra flyt på tävlingen, vilket är riktigt skönt när det inte blir så lång väntan mellan grenarna. Jag blir så stum i musklerna om om det tar för lång tid.
Festligheterna å maten på kvällen var bra å välbehövlig. Men INGA SLITZ brudar…. va fan Danny?
Kommer att raportera utförligare med lite bilder senare.
8 mars, 2009 at 11:12 #255497Anonym anvandareMemberKan väl inte annat än säga GRATTIS.
Läste artikeln i tidningen med, någon ny lokal fixad ännu? Annars kan ni åka ner hit 5 mil norr om Göteborg och träna. Jag vet en lokal som är ledig.
9 mars, 2009 at 06:19 #255498Anonym anvandareMemberGrattis!
Att det är odopad, gör att jag verkligen är imponerad!
Jag följer din blogg.Ser fram mot rapportering från tävlingen.
9 mars, 2009 at 18:45 #255499Anonym anvandareMemberhar du bosatt dig i karlskoga eller är det bara inför tävlingen? vart tränar du isf i stan?
10 mars, 2009 at 18:57 #255500Anonym anvandareMemberGrattis! Bra kämpat i helgen måste jag säga!
10 mars, 2009 at 20:37 #255501Anonym anvandareMemberSnyggt!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.