John Pasanen

Home Forums Seriösa träningsjournaler John Pasanen

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 601 through 615 (of 1,733 total)
  • Author

Tisdag… grenträning

Hu kände mig inte riktigt iform på em, å det visade sig vara nåt virus redan samma kväll. men nog han jag blåsa på lite innan jag kastade in handuken.

Farmers lätt på fart. 20 meter -200kg på 8 sekunder då är det nästintill joggtempo
    Loading på 135 cm ett gäng singlar med 113kg öltunna- sedan 2 st tunnor från 5 meter

Ok 10 – 20 meter, värmde med korta vändor höjde vikten upp till 336 kg bra rytm, tight känsla så det går framåt.

Drag med ca 180kg på lastpall en kortare vända, sedan närmare 20 meter

Fingalsfinger flera singlar gick bättre å bättre, den sista var rätt så snabb å fångades på film:up:

Svetsade lite utrustning som avrundning på passet

Började få ont i halsen vid 20:00, tre timmar senare, frossa feber å jävlit ont i halsen:what: helt sjukt snabb utveckling har aldrig varit med om något liknande.
    troligen vila några dagar nu då:O

Oj oj oj… vila å svetsning

Ingen träning… på nått som känns som, en evighet….:O

Tror jag har fått fågelinfluensan… seg å tråkig å inte riktigt sjuk, men nog dålig för att låtabli att träna.

Men då passar jag på å tillverka utrustning å samla skrot.:up:

tillverkade en fingalfinger i dagarna, här är lite bilder..

coolt med svetsningen,men låter inge vidare med fågelinfluensan.den brukar vara jobbig att bli av med:p

…eller var det svininfluensan:frust:

Missar kvällens grenträning. sitter just nu å surar som värst.

pasanen wrote:
    …eller var det svininfluensan:frust:

Missar kvällens grenträning. sitter just nu å surar som värst.

:Dtänkte direkt på dig när jag hörde om den,dock inga positiva fall än här i sverige.Måste ju suga att vara den första:(

marcus80 wrote:
    :Dtänkte direkt på dig när jag hörde om den,dock inga positiva fall än här i sverige.Måste ju suga att vara den första:(

Ha ha jo… bättring idag:emo-thumb

Ska köra lite med hantlar å fingal här hemma nu innan jobbet.

Det känns helt ok idag, får bli lite mark då.

inga tunga vikter, kanske provar jag pronerat grepp för att se när det släpper.

Höll ju 170 kg i 65 sekunder på det viset, nån som vet vad som är ok i mark med pronerat grepp?

Tack för idén marcus

pasanen wrote:
    Det känns helt ok idag, får bli lite mark då.

inga tunga vikter, kanske provar jag pronerat grepp för att se när det släpper.

Höll ju 170 kg i 65 sekunder på det viset, nån som vet vad som är ok i mark med pronerat grepp?

Tack för idén marcus

Med pronerat grepp känns 170 som helt OK, tror aldrig jag klarar av 140 en gång :)

När ska ni sundsvallare (+Herr Markus) komma på besök i Sorsele?

Förr i tiden åkte jag till Nallovardo flera gånger /år men nu vet ja int varför det inte blir.

Vore skit kul, men det kan nog dröjja ett tag innan tid finns över.
    Bra ide dock, ska prata med Marcus mf.
    vi har förövrigt lite planer på arrangera nått spektakel i Sollefteå fram åt sensommar/höst….[http://planetsmilies.net [img=http://planetsmilies.net/obscene-smiley-1024.gif]]

170kg i 65 sek måste vara sjukt bra :emo-thumb 180kg var max vad jag klarade sist men 200kg känns som bra första mål

Torsdag…gym

Marklyftraw + pronerat lyft test

Värmde mig upp till 200kg med explosiva 5 or.

testade sedan pronerat grepp…. å det gick ju bra:p
    [youtube=EMtKnqNt-SQ]
    [youtube=bjNS6_6MABU]

Ahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Nu vet jag vad det där fingret skulle vara till :D
    Haha, kalla mig strongman-noob.

Fett lätt marklyftet såg ut. Även fett avundsjuk på din jävla styrka!
    :(:worship::wazzup::buttrock:

Hoppas vi ses i gymmet snart!
    Jag återvänder, efter några dagars förkylning+nackspärr, till gymmet ev imorgon/till helgen.

Ha det kung, John.

p.s Läst i dagboken om mitt PB i mark? Mycket tack vare dig! d.s

Peter Fredriksson wrote:
    Ahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Nu vet jag vad det där fingret skulle vara till
    Haha, kalla mig strongman-noob.

Fett lätt marklyftet såg ut. Även fett avundsjuk på din jävla styrka!:worship::wazzup::buttrock:

Hoppas vi ses i gymmet snart!
    Jag återvänder, efter några dagars förkylning+nackspärr, till gymmet ev imorgon/till helgen.

Ha det kung, John.

p.s Läst i dagboken om mitt PB i mark? Mycket tack vare dig! d.s

Tack:)

ja såg det, Asgrymt!!! vikterna rusar upp å då växer du nog snart åxå, var bered på att gå upp en stl på jeansen:up:

Lappsjukan… nä nu är jag frisk men var tvungen att göra en resa till Pajala så då blev det inte mycket träning.

Men ikväll…. grenträning [http://planetsmilies.net [img=http://planetsmilies.net/obscene-smiley-1005.gif]]

Tisdag… grenträning

Grymt skönt pass, med låga förväntningar så blev detta ett kanonpass.

Med focus på Ungern- så gren specifikt som möjligt.

Började med lite OK- 10meter åt gången snabba höjningar å plötsligt låg vikten på 391kg flyttade bara vikten typ en meter men där fick det räcka.

Farmerswalk – låga 244 kg 20 meter– toksnabba vändor med bra start!:up:

Loading öltunnor på 135cm – 113 kg massa singlar sedan springa 7 meter å lasta, höll på ett tag å nöta teknik- filmade åxå.

Natursten- okänd vikt men minst 130 kg iallfall. sprang 30 meters vända.

Kämpade med en ca 200kg + sten men den lätta bara från marken, kom aldrig upp i knät.

Drag – lastpall+ 180kg 20 meter bra flyt å vinklar ( viktigt då man drar baklänges) skön pump i låren men flåset på topp:up: filmade åxå

fint pass som sagt, min partner som ska tävla med mig fick till grenarna bra så SWEDEN [http://planetsmilies.net [img=http://planetsmilies.net/sport-smiley-5537.gif]]kommer inte behöva skämmas:P

Viewing 15 posts - 601 through 615 (of 1,733 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.