John Pasanen

Home Forums Seriösa träningsjournaler John Pasanen

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 751 through 765 (of 1,733 total)
  • Author

tisdag.. Gym.

Uppvärmning med intensiv gräsklippning. Sedan krosstrainer på gymet.

Körde ett litet teknikpass med stocken. Gick felfritt till å med 2 ettor på 110kg nöjde mig efter det.

Drog lite mark utan bälte upp till en lätt 2a på 180kg. Som förberedelse inför sorseletävlingen.

Allt känns helt å fint.

Härlig sammanfattning av tävlingen, sånt gillar vi :emo-thumb

Rickard-SL wrote:
    Härlig sammanfattning av tävlingen, sånt gillar vi :emo-thumb

Vad roligt:up:

Torsdag… gym

Lätt kardio 10 min rodd 2650 meter
    Krosstrainer 30 min pulsson 2-3

Teknik enhands hantel press med 55 kg

sorsele.

Jag å marcus på plats. Har spenderat säkert över 2 timmar i hotellets spaanläggning. Vi blev rättsa möra.
    Nu väntar fortsatt laddning å troligen lite tv 1000.

Tävlingen börjar 11 å frukosten 9 så det blir sovmorgon.

95 mil från sorsele. Men tävlingen känns tydligt i ryggmusklerna. Fett med publik å sjukt bra tryck! Kanon arrangerat på mindre än 3 timmar.
    Tävlingen gick super. Vann 5 av 6 grenar. Blev 2a i stock med 112 kg som satt lätt.
    Tack till grabbarna i sorsele å alla trevliga tävlande som gjorde tävlingen till nånting helt speciellt.

söndag blev vila å 95 mil i bil. å 18 timmars resa till gottland.
    Måndag blev sol bad å 7 km rask promenad med 2 st 2kg stenar i händerna. Sedan 40 min på motionscykel. Ska nog in på gym å köra lite enhandspress med hantel. Kanske cyklar jag dit. Det blir 1.2 mil.

Tjoho!

Du kommer till Sunne i helgen eller?

Välkommen åter!

strongman_jocke wrote:
    Tjoho!

Du kommer till Sunne i helgen eller?

japp. Laddad å klar!

Minstrel wrote:
    Välkommen åter!

lätt! Det gör jag gärna.

gotland! Här pågår bantning å semesterliv.
    Låg på tofta strand på fm. Strypt kolhydratintaget nästan helt å lågintensiv träning minst 2 ggr varje dag. Fick panik när jag efter sorsele laddningen vägde 109 kg!
    Idag blev det bla stavgågg.
    Hantelpressen blev inte riktigt vad den skulle då gymets tyngsta hantlar vägde 42 kg. Körde lite ändå.

gotland laddning inför sunne.

Sol å bad idag igen. Så mycket gott som jag vill äta. Ligger troligen under 200 g kolhydrat per dag. Protein snålas det inte på. Å idag blev det ytterligare en rask stavgång på 7 km till badsjön där familjen väntade.
    Hjärtat fungerar bra men fick ta några extraslag då min solvarma kropp plötsligt bytte miljö. Sjön var ganska sval.

gotland igen.
    Trodde nog att jag skulle sova nu inför nattens båttur. Men någon stackars kapten glömde slå på backsensorerna eller nått på båten tidigare idag å körde på en annan stor båt. 2 färjor borta. Å man har inte nån gammal reserv heller. Eh.
    Tog en kvällspromenad i väntan på besked. Nu sova. Färja imorgon nån gång?

gotland 4 ever.
    Fått veta tid för återresa. 00.50. Blir en halvkass laddning. Kommer troligen fram lagom till start i morgon.
    Vikten är stabil å lugn på ca104 kg. Hoppas på en lugn resa med mycket sömn.
    Nu ska vi slåihjäl 13 timmar på gotland.
    Tjoho alla med tävlande vi ses snart.

Hemma efter 2 veckor.. rapportering väntar:D

Såååå skönt..

Verkar som jag drar till Riga å tävlar nästa lördag:emo-thumb

Viewing 15 posts - 751 through 765 (of 1,733 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.