John Pasanen

Home Forums Seriösa träningsjournaler John Pasanen

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,471 through 1,485 (of 1,733 total)
  • Author

En andra plats är ju inte så pjåkigt :) Vet du hur högt ni lyfte kronlyft från?

Fidde_Mannen wrote:
    En andra plats är ju inte så pjåkigt :) Vet du hur högt ni lyfte kronlyft från?

Nä jag är nöjd trotts att det blev en degradering :p

42 cm (riktig kronlyftshöjd) skulle det vara, det var även en eleiko SL stång men korgarna släppte sent ute på kanterna så full vikt erhölls för de kortare först ovan knäna :)

Jag hade mer än 320kg att ge men jag gamblade fegt å hade då förbrukat mina 3 lyft:(

Tisdag.. kardio å rehab

känner mig fräsch faktiskt men kör lite skulderblads shruggs å biceps

Crosstrainer 35 minuter lugnt men svett producerande
    Skulderblads shruggs 10x95kg/ 10x125kg/ 10x155kg framåt lutad med raka armar med stock
    Vanliga shruggs med hantlar 31 kg x2 så 10 st reppisar

Biceps i david C-line maskin 30kg x 3 sett 10-8 repps

skönt att vara igång men det fattas energi märker jag, så det dröjjer ett tag innan jag öser på igen.

Hehe ja du skulle kanske gått in på 300 istället :) Väntar på filmer och bilder!!

Du gjorde bra ifrån dig och showade bra med hjulningen efter däcket :)

Hade det varit mer ”mobila” övningar hade det gynnat dig bättre tror jag, men sånt är livet.

Vila nu och ta nya tag när det känns bra!

tack. jo de var bra drag. jula det hör liksom till däck vält :p kände att däck surfing var uttjatat.

onsdag.. boxing x 2

körde 2 klasser boxing. först 75 minuter där jag körde slut på mig å ett gäng andra sadister,
    sedan ett lugnare 60 minuter boxing pass med ett fotbolls lag, då hoppa jag mest runt å skrek men magen fick stryk :)

hu… sjukt torsdag- söndag

ont i halsen i vanlig ordning efter SM.

idag söndag 2 timmar varmbad å lite stretsh sen
    körde jag boxing 75 minuter fick hålla igen som den då det kändes som luften var mättad med bläster sand 😥

hoppas kunna köra lite gym imorgon…

Tisdag… strongman

Blev inget gym på måndag, men första strongmanpassset efter SM på tisdagen.

Härligt men den riktiga power känslan fanns inte där men trots det så gjordes prestationer om än aningen anorlunda.

Apollon för max mot Nicke slutade på 125 kg… inget riktigt tryck, men vändningarna var aslätta även på 130kg, gjorde några försök på den vikten men… näää inte idag.
    Nicke van kampen med att klara 125 på andra försök, jag på 3:e

Jag kontrade genom att utmana tillbaka,
    vända apollon till bröst för max jag vann på 157 kg[/b] Vilket absolut är någon sorts PB

Därefter fortsatte vi battla om grepp,
    pronerat grepp med apollon mark 157kg slutade vi på oavgjort mot en handikappad Anders

Så vart det sten för max 140kg ok- 180 kg ok- 206kg trippel bom men den kom väll halvvägs till knäna på alla försök så nästa gång då sitter den

gick ut i hallen å kollade på oket å väskorna å gick till baka till gymet å drack gainer, så var passet slut.
    Ganska sliten ännu så en bra dag sitter minst 130kg apollon å 206 stenen.

Sportlov

Oj vad aktiviteter förutom lite rehab pass å boxing på måndag å söndagar.

Har kört backträning, sprungit upp å åkt ner med ungarna. gick verkligen in för att springa upp på riktigt så det blev många vändor å flara dagar.
    Körde längdskidor åxå länge sen men fick upp bra fart i spåret framförallt när jag skatade :D

Bodypump blev det igår, fiiint i kroppen efter det

Idag körde jag i gymet.

Axelpress med hantlar 2×10 på 31 kg hantlarna sen ett sett till med 26 orna
    Bröstpress i David C-line 3×10 på 90 kg

Sittande sidolyft med hantlar 3×10 på 13 kg hantlarna

biceps med samma hantlar, sittande å långsamt å fint. har lite känning i vänstern igen så det är bäst att ge den lite rehab..

Onsdag…

det blev sjukt mycket boxing ;)

Boxing 2.5 timmar japp kändes bra, sissta timman blev tack å lov lite lugnare

Torsdag bilr vila

Torsdag – lördag

Jobbat å sen blev ja sjuk… bara feber ännu men hoppas det släpper snart för jag vill ju bli stark :(

Längdskidor gillar vi!

11 dagar feber som går upp å ner, så en h-vetes huvudvärk….
    ikväll ska doktorn sätta diagnos :up:

snart är jag fit for fight.

lätt hjärnhinneinflamation
    doc tror på själv läkning men ska ha fortsatt kontakt med dom å vila.

i övrigt var det jättebra hahaha
    ja nu har då leder å ryggen fått vila så det blir no mercy när detta läkt ut :D

Viewing 15 posts - 1,471 through 1,485 (of 1,733 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.