Kingkong’s väg mot massivare kropp!

Home Forums Seriösa träningsjournaler Kingkong’s väg mot massivare kropp!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 917 total)
  • Author
    Posts
  • #425722

    Lördag:

    Pass uppe opå Njoy! F-n… Får x-tra kraft när jag kör där.

    Bänkpress: 5*10 reps på 75% av max
    lutande Hantelpress: 4*12reps 38kg
    Pecdeck: 4*12reps
    Flyes: 3*12reps

    Axelpress i maskin: 4*15reps
    Hantelpress: 4*15reps 34kg
    Axel Flyes: 4*15reps 15kg

    Måndag:

    Råttfällan: 4*12reps fulltmag
    Knäböj: 4* 10reps 120kg
    Benspark: 4*12reps 50kg
    Vader 8*15reps

    #425723

    Problem på hemmafronten har inte gjort mig så fokuserad på träning denna vecka..

    Blev ett benpass i måndags och siktar väl på att köra lör o sön nu i helgen iaf…

    #425724
    kingkong666 wrote:
    Problem på hemmafronten har inte gjort mig så fokuserad på träning denna vecka..

    Blev ett benpass i måndags och siktar väl på att köra lör o sön nu i helgen iaf…

    shit happens kompis se till nu att lösa allt så att du kan vara fokuserad igen .

    #425725

    Om du vill gästspela på Njoy på söndag omkring 16:15 och vill ha en tränings-partner hör av dig på PM.

    //Micke

    #425726
    kingkong666 wrote:
    Problem på hemmafronten har inte gjort mig så fokuserad på träning denna vecka..

    Blev ett benpass i måndags och siktar väl på att köra lör o sön nu i helgen iaf…

    Ibland kan det vara skönt att ”köra av sig litte i gymet” , när det är jobbigt i det privata, tankarna slutar snurra för en liten stund alla fall:up: , kanske ses på linen på lucia?! :D

    Lycka till med allt o kör hårt:up:

    #425727

    Oooooo va skönt det känns!! Musklerna bokstavligen skrek! efter varje övning!!

    AC/DC i lurarna o tok fokus!!

    1: Can´t stand still
    2: Highway to hell
    3: Hard as a rock
    4: Stiff upper lip
    5: Heatseeker
    6: Hail ceasar
    7: You Shoke me all night long
    8: Shot down in flames
    9: Problem child
    10: Shoot to thrill

    Kan inte annat än att gå igång på Angus gitarrsolon!!

    Rygg:

    Latsdrag i maskin
    Latsdrag bakom nacken
    Smala latsdrag med roddhandtag
    Rodd med smalt grepp
    Hantelrodd

    Biceps:

    Bicepscurl med bänkstång
    Bicepscurl med tampar
    Koncentrations curls ( preacher curls )

    Bröst + triceps på Njoy imorgon tillsammans med MHD.

    Kommer bli kul!!

    Håller tummar för Big Martin ikväll! Förbedömmning 1900 svensk tid + finaler 0400 imorgonbitti!!!:buttrock:

    #425728
    Johan Ederer wrote:
    Ibland kan det vara skönt att ”köra av sig litte i gymet” , när det är jobbigt i det privata, tankarna slutar snurra för en liten stund alla fall:up: , kanske ses på linen på lucia?! :D

    Lycka till med allt o kör hårt:up:

    Med din massa så blir det intressant!
    Svårt o hinna med träningen nu då jag i stort sett jobbar 10-20 varje jävla dag….

    #425729
    kingkong666 wrote:
    Med din massa så blir det intressant!
    Svårt o hinna med träningen nu då jag i stort sett jobbar 10-20 varje jävla dag….

    Ska ”i mål” med min första tävling först, full fokus dit nu… Men Lucia är ju en suuupeeer braaaa tävling med arrangemang o allt annat runt omkring, så man kanske laddar om efter sommaren?

    Jobbar du alltid de tiderna? inget vidare såna fall faktiskt )= , hur gör du då? tränar innan jobbet, efter lr inget alls?

    Du kör väl -80va?? sett dina bilder och kan bara ge:up: :up:. duktig coach har du också så blir nog säkert en ”svår nöt att knäcka”:nod

    Trevlig kväll!

    #425730
    Johan Ederer wrote:
    Ska ”i mål” med min första tävling först, full fokus dit nu… Men Lucia är ju en suuupeeer braaaa tävling med arrangemang o allt annat runt omkring, så man kanske laddar om efter sommaren?

    Jobbar du alltid de tiderna? inget vidare såna fall faktiskt )= , hur gör du då? tränar innan jobbet, efter lr inget alls?

    Du kör väl -80va?? sett dina bilder och kan bara ge:up: :up:. duktig coach har du också så blir nog säkert en ”svår nöt att knäcka”:nod

    Trevlig kväll!

    Tackar ödmjukast!
    Kör faktiskt classic bodybuilding -178cm..
    Måste jobba då kunder har möjlighet att komma till kontoret. Även om jag är schemalagd 9-16 så an det hända att jag får en kund som vill komma 18 o då blir man kvar till 2000.

    Kör antingen innan jobbet eller efter. Beror på hur bra jag sovit och när jag vaknar.

    Fredrik Carlsson har varit GRYM att ha att göra med. 100% rlig i allt han säger. Inget ryggdunk överhuvudtaget om du verkligen inte gjort dig förtjänt av det. Oerhört tacksam för hans hjälp under mitt första ”riktiga” tävlingsår.

    Lycka till med satsningen!!

    #425731

    Skulle ha tränat med MHD idag på Njoy men han fick förhinder. Dock körde jag ändå o det blev ett riktigt skönt pass. Hjälpte även lite nya medlemmar så att de hittade rätt maskiner o grejer i lokalen. Lite måste man ju göra för att få dem o villja fortsätta!!
    Tacopaj väntar…

    BRÖST
    Bänkpress: Pyramid set ( lätt, tungt, tyngre, tyngst, lätt )
    Lutande hantelpress: Pyramid set ( tungt, tyngre, tyngst, lätt )
    Lutande hantelflyes: Pyramid set ( tungt, tyngre, tyngst, lätt )
    Cablecross: Pyramid set ( lätt, tungt, tyngre, tyngst )

    Övningar gjordes strikt

    TRICEPS:

    Pushdowns (rakstång): ( lätt, tungt, tyngre, tyngst, lätt )
    Kickbacks stående i dragmaskin: 3set * medelvikt
    Liggande tricepscurl med Z – stång: 3set * 20 på var sida.

    #425732

    Vilken klass ska du ställa upp i? :)

    #425733
    Dan_The_Man wrote:
    Vilken klass ska du ställa upp i? :)

    Lutar åt -90kg men vi får se. Skyndar långsamt o skulle jag inte känna att det duger så siktar jag nog in mig på -08 istället. Varit ett turbulent inledande på året så starten av satsningen har blivit lite lidande..

    #425734
    kingkong666 wrote:
    Lutar åt -90kg men vi får se. Skyndar långsamt o skulle jag inte känna att det duger så siktar jag nog in mig på -08 istället. Varit ett turbulent inledande på året så starten av satsningen har blivit lite lidande..

    Du menar -80 va :p annars kommer du bli stockholmare8)

    #425735
    Vanessa Frykman wrote:
    Du menar -80 va :p annars kommer du bli stockholmare8)

    Ajdå.. :D Menade Lucia 2008..:up:

    #425736

    Gjort mig lite illa i helgen så blir ofrivillig men skön vila igår o idag. Kommer bli Ben imorgon morgon + lite skridskoåkning o myspys med tjejen imorgon kväll.

Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 917 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.