Kingkong’s väg mot massivare kropp!

Home Forums Seriösa träningsjournaler Kingkong’s väg mot massivare kropp!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 166 through 180 (of 917 total)
  • Author
    Posts
  • #425752
    kingkong666 wrote:
    Kan bli ett pass där imorgon kväll. :emo-thumb Tid man ska vara där för bäst tryck i lokalen?

    Schysst…
    Mellan 17-19…
    Eller det är ganska lite folk på fredagar…
    Men endå… :) :up:

    #425753

    He he he… Kul pass idag. Tävlingsinspirerat i varje momennt! :friends:

    Orkar inte skriva ner alla övningar just nu. Ni får ursäkta..
    GRYMT KUL BOYS!!!

    Blir ett pass i enköping imorgon oxå som det ser ut Rygg biceps om någon är sugen.. :up:

    #425754

    Skulle åkt till enköping men somnade bakom min lilla gos i sängen… ;)

    Blev ett pass på Njoy istället nu vid 1830. TOKÖS!!!
    Rygg:

    Rodd med bredstång: 4set á 12reps på 60kg
    Latsdrag: 4set ála Pyramid: 50kg*20reps, 70kg*10reps, 80kg*10reps o 50kg*20reps
    Hantelrodd ala Cutler: 4set 30kg hantlar*12reps

    Biceps:

    Curls i cablecrossmaskin med bredstång: 4set 50kg*12reps
    Curls i cablecrossmaskin med rep: 4set 50kg*12reps
    En arms Konsentrations curls i cablecrossmakin: 3set 20kg*10reps

    #425755

    Ont i kroppen idag…… Satans träningsvärk överallt!! Skönt… :-)

    #425756
    kingkong666 wrote:
    Ont i kroppen idag…… Satans träningsvärk överallt!! Skönt… :-)

    rock on :buttrock:

    #425757

    tjena mannen!

    Härligt reportage i nya body:up: , gillar din inställning vad gäller ALLT skarpt!! , Två frågor har jag, är du 179cm?? hmmm..sett dig på olika mässor osv o tyckte du såg kortare ut faktiskt?? kanske kört tuuuuunga ben innan =) O vilket av dina ”husdjur” rastar du mest?? Den som börjar på ”D” får man inte använda för ofta har jag hört:p

    trevlig helg!

    #425758

    Tackar!
    He he he jo jag är bara 179cm.. Den på D får faktiskt gå ganska ofta hemma då jag älskar ordning o reda. Man ska kunna få oväntat besök när som helst utan att behöva be om ursäkt att det ser ut som det gör. :up:

    Hur går det för dig då? Sliter satan på cyckeln har jag sett. Passa bara så det inte ryker massa bara..

    Johan Ederer wrote:
    tjena mannen!

    Härligt reportage i nya body:up: , gillar din inställning vad gäller ALLT skarpt!! , Två frågor har jag, är du 179cm?? hmmm..sett dig på olika mässor osv o tyckte du såg kortare ut faktiskt?? kanske kört tuuuuunga ben innan =) O vilket av dina ”husdjur” rastar du mest?? Den som börjar på ”D” får man inte använda för ofta har jag hört:p

    trevlig helg!

    #425759

    ..men det blir ett axel pass i em i alla fall. Ska köra med min polare Raffe på Feelgood så han kommer ha ont imorgon.. :emo-thumb

    #425760

    Hallå Martin
    Så nu är du säkert en kändis i västerås. Har tjejen visat tidningen för alla tjeje kompisarna eller?

    Har jag förstått rätt men är det nu 2008 du ska tävla nästa gång?

    Vi ses väll i april

    Ta hand om dig :emo-thumb

    #425761

    Fick jobba lite X-tra på kontoret idag så det blev ett pass ensam ( igen) nu på kvällen..

    Axlar:
    Axelpressar i maskin: (Vikt=Varje sida.)12*30, 12*30, 12*45, 8*50
    Hantelpress: 12*25, 12*25*10*30
    Axelflyes i maskin: 12*50, 12*70, 12*80
    Baksida i maskin: 4set

    Triceps:
    Pushdowns: 3set
    Smala pressar i bänk: 8*60, 12*60, 8*80
    Kickbacks: 12*15, 12*15, 12*15

    :bb: :bb2:

    #425762

    Nja… Det vill jag inte påstå.. 😮
    Vad tjejen har haft för sig vet inte jag men hon gillade artikeln iaf..:p
    Om inte resultatet blir som jag vill med träning, jobb etc så blir det nog -08 som jag kör. Målet är nu att köra i december. Kritiska månader fram över vad gäller allt så bara att bita ihop!!
    Ses i April om inte annat!!

    Vanessa Frykman wrote:
    Hallå Martin
    Så nu är du säkert en kändis i västerås. Har tjejen visat tidningen för alla tjeje kompisarna eller?

    Har jag förstått rätt men är det nu 2008 du ska tävla nästa gång?

    Vi ses väll i april

    Ta hand om dig :emo-thumb

    #425763
    kingkong666 wrote:
    Tackar!
    He he he jo jag är bara 179cm.. Den på D får faktiskt gå ganska ofta hemma då jag älskar ordning o reda. Man ska kunna få oväntat besök när som helst utan att behöva be om ursäkt att det ser ut som det gör.

    Hur går det för dig då? Sliter satan på cyckeln har jag sett. Passa bara så det inte ryker massa bara..

    he he samma här…men mina arbetskamrater tycker att ”pedant” är en sjukdom =) så jag använder ofta ”D” i det tysta :p

    Har inget val tyvärr… får bli så att det ryker massa:( hinner inte komma i form annars, för dåligt utgångsläge för denna gång tyvärr….Men nästa gång ska jag inte vara såååååå off:nono: när jag startar dieten, då ska massan få vara kvar:nod

    hoppas det flyter på med träningen!!

    #425764
    Johan Ederer wrote:
    he he samma här…men mina arbetskamrater tycker att ”pedant” är en sjukdom =) så jag använder ofta ”D” i det tysta :p

    Har inget val tyvärr… får bli så att det ryker massa:( hinner inte komma i form annars, för dåligt utgångsläge för denna gång tyvärr….Men nästa gång ska jag inte vara såååååå off:nono: när jag startar dieten, då ska massan få vara kvar:nod

    hoppas det flyter på med träningen!!

    Träningen flyter på riktigt bra nu. Har lite ”överskotts kilon” (95kg) att bära runt på men ska ju inte vara ”snygg” förrens i december.
    Ska bli intressant att följa din diet de sista veckorna nu. Bit ihop o lycka till. Vem hjälper dig förresten?

    #425765

    TJOHOO vad bra det går att köra på morgonen…
    Frukost o myspys sen iväg!! Stark som en björn… INTE!:emo-thumb

    Chins med egen kroppsvikt: 8reps, 8reps, 12 reps med 20kg hjälpvikt
    Latsdrag: 12*60, 12*80, 6*100
    Enarmsrodd: 12*30, 12*30, 12*30

    Liggande baksidaaxel flyies i dragmaskin: 12*25, 12*25, 8*30
    Stående framåtlutande hantelflyies i dragmaskin: 12*25, 12*25, 8*30

    #425766

    Puh….
    Blev en lång dag idag.. Fattar inte hur jag orkade köra morgon och kvälls träning + jobba under dieten…
    Satt o kollade igenom lite bilder från senaste dieten o måste väl säga att det såg som bäst ut ett par veckor innan SM..

    Nu är det dax att sova för jobbet kallar 0900 imorgon. Ben o mage imoron kväll.

    Sovgott alla..

Viewing 15 posts - 166 through 180 (of 917 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.