Kingkong’s väg mot massivare kropp!

Home Forums Seriösa träningsjournaler Kingkong’s väg mot massivare kropp!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 181 through 195 (of 917 total)
  • Author
    Posts
  • #425767
    kingkong666 wrote:
    Puh….
    Blev en lång dag idag.. Fattar inte hur jag orkade köra morgon och kvälls träning + jobba under dieten…
    Satt o kollade igenom lite bilder från senaste dieten o måste väl säga att det såg som bäst ut ett par veckor innan SM..

    Nu är det dax att sova för jobbet kallar 0900 imorgon. Ben o mage imoron kväll.

    Sovgott alla..

    Snygga bilder:P Där är INTE min form än kan jag lova:frust:

    nu sover vi och växer:nod :up:

    #425768

    Verkligen snygga bilder skulle gärna åka till en sån plats nu, för att
    hämta nya krafter, inte riktigt tränings kry än!

    Ha det bra mannen!

    #425769

    Jobbat 12 timmar idag med……. ”Slav” börjar eka i huvudet…..

    Ben o vader imorgon Fm..

    Sov gott alla….

    #425770
    #425771

    Schysst stil på killen som står tredje från vänster, lite mer laid-back ^^

    #425772

    Om man ändå hade den beachformen nu.. :)

    #425773

    Sovit ca 4 timmar inatt… Drömmer tom om jobbet nu + att jag jagades av krokodiler i nått träsk i syd amerika… ;) Blev ett morgonpass för att rensa huvudet lite. Jobbar från 1200 – 2000 idag med så ni vet var jag kan nås om det är några frågor o funderingar..

    BRÖST
    Bänkpress: Pyramid set ( lätt, tungt, tyngre, tyngst, lätt )
    Lutande hantelpress: Pyramid set ( tungt, tyngre, tyngst, lätt )
    Lutande hantelflyes: Pyramid set ( tungt, tyngre, tyngst, lätt )
    Cablecross: Pyramid set ( lätt, tungt, tyngre, tyngst )

    Övningar gjordes strikt

    TRICEPS:

    Pushdowns (Med rep ): ( lätt, tungt, tyngre, tyngst, lätt )
    Kickbacks stående i dragmaskin: 3set * medelvikt
    Liggande tricepscurl med Z – stång: 3set * 20 på var sida.

    #425774

    Axlar avklarade nu på morgonen. Jobbar till 2000 sen lite promenix för att bränna lite o för att det är så skönt att gå lite utan att känna pressen av en diet. :)

    #425775

    en av dem som läser din journal. visst allt ser bra ut och du vet hur man gör. men jobba inte ihjäl dig bara.
    har nu även funnit tid till att läsa artikeln i BODY och lycka till. kör på bra och önskar att du får vara skadefri linan ut. till en ödmjuk kille som lovar att vara bäst inom sinom tid.
    :emo-thumb

    #425776
    emiladrian wrote:
    en av dem som läser din journal. visst allt ser bra ut och du vet hur man gör. men jobba inte ihjäl dig bara.
    har nu även funnit tid till att läsa artikeln i BODY och lycka till. kör på bra och önskar att du får vara skadefri linan ut. till en ödmjuk kille som lovar att vara bäst inom sinom tid.
    :emo-thumb

    Tackar ödmjukast.:ike:

    #425777

    Idag står ben på schemat. Kan bli en tripp till enköping då jag slutar 1600 idag. KORS I TAKET!!:up:

    Om någon/några känner sig sugna att haka på skicka ett mess.

    #425778
    kingkong666 wrote:
    Idag står ben på schemat. Kan bli en tripp till enköping då jag slutar 1600 idag. KORS I TAKET!!:up:

    Om någon/några känner sig sugna att haka på skicka ett mess.

    har oxå ben idag!!! men tyvärr lite låååångt att åka ,men gärna ett pass i framtiden:up:

    lycka till ikväll!!

    #425779

    hADE VARIT GRYMT! kÖR GÄRNA ETT PASS EFTER DIN TÄVLING NU I VÅR. VART ÄR DET DU BOR?

    Johan Ederer wrote:
    har oxå ben idag!!! men tyvärr lite låååångt att åka ,men gärna ett pass i framtiden:up:

    lycka till ikväll!!

    #425780

    Nu har jag äntligen fått fatt på BODY….. Super skoj med reportaget om dig. Du var supersnygg på bilderna och det var kul att läsa att du har sån skön inställning (iofs det vet jag ju redan :nod ..) ..fortsätt så så blir det absolut toppen.
    Hälsningar från Göteborg! //Johanna

    #425781

    Tackar!! 😮
    Hoppas allt är bra med dig o din andre hälft där nere i gtb! Skulle vara skoj o köra ett pass med dig om du kom hem någongång. Lovar att köra skiten ur dig på alla sätt… :devil:

    cove wrote:
    Nu har jag äntligen fått fatt på BODY….. Super skoj med reportaget om dig. Du var supersnygg på bilderna och det var kul att läsa att du har sån skön inställning (iofs det vet jag ju redan :nod ..) ..fortsätt så så blir det absolut toppen.
    Hälsningar från Göteborg! //Johanna
Viewing 15 posts - 181 through 195 (of 917 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.