Kingkong’s väg mot massivare kropp!

Home Forums Seriösa träningsjournaler Kingkong’s väg mot massivare kropp!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 211 through 225 (of 917 total)
  • Author
    Posts
  • #425797
    kingkong666 wrote:
    host….. snörvel….

    Låter inte bra det därInta dina vitlöksdrinkar och Krya på dig!!
    Föresten,villken härlig bild från eran semester!:up:
    Jag vill ha sol/värme nuuuu //S*

    #425798

    Drick SPIRULINA fr BRÄMHULT, MKT bra vitamin+ energi dryck:emo-thumb

    #425799

    host….. snörvel…. FORTFARANDE SJUK!!! :-( Börjar bli less nu.. VILL TRÄNA!!!

    #425800

    Fortfarande sjuk… Börjar dock kännas lite bättre. Träningen planeras dra igång nästa vecka igen. Stressad inför Lucia men´bättre bli sjuk nu än mitt i uppladdningen.. Host o snörvel..

    /kingkong

    #425801
    kingkong666 wrote:
    Fortfarande sjuk… Börjar dock kännas lite bättre. Träningen planeras dra igång nästa vecka igen. Stressad inför Lucia men´bättre bli sjuk nu än mitt i uppladdningen.. Host o snörvel..

    /kingkong


    KRYA PÅ DIG!!!!!!!:[/b]
    :emo-thumb

    #425802

    Jobbar 10-18 idag o på söndag då vi firar 1år som butik i västerås.

    Förkylning nästan borta så på måndag smäller det på gymmet igen!!!:up: :up:

    Välkommna ut på en fika o lite krubb i helgen på Noblessa kök.

    #425803

    ”Förkylning nästan borta så på måndag smäller det på gymmet igen!!!”

    Lycko tänkande….. Sämre idag igen… Fan… :-(

    #425804

    NU ÄR DET EN TIMME KVAR TILL FÖRSTA PASSET PÅ 4 VECKOR!!! Laddad satan!!

    #425805

    Ååååå va skönt!!! 1a passet på nästan 4 veckor pga sjukdom.

    Blev axlar + triceps och gick tungt som bara den! :)

    Saknat den här känslan av total matthet efter ett hårt pass. Skulle köra ett lugnt pass men jag har inte den kontrollen utan det blev järnet direkt!!

    Jobbar åt Dahlblads nu i helgen på tävlingen här i västerås så kom gärna fram o snacka lite skit om någon känner för det! :up:

    Glad påsk till er alla!!!

    #425806

    Första passet efter sjukdom eve. vilovecka är alltid lika underbart! Lycka till med din satsning och kör på!:nod

    #425807

    Hej hopp!!
    Ner till gymet och dundrade på ett rygg + biceps pass nnan det bar av till MTGP o lite sponsor jobb för Dalblads. Martin, Marie – helén o lille Hampus fanns där. Även några Dalbladare som ska göra debut i morgon lördag.:up: Sprang på många tävlingsbekanta som precis som jag haft lite för mycket jobb + sjukdomar sedan SM så skönt att veta att man inte är ensam..

    Efter att jag kom igång igår igen så värker det lite här o där:emo-thumb
    Även Kosten tillbaka eftter schemat som ska följas. Typiskt att bli sjuk 2 veckor in på det men nu är det bara att ta nya tag o göra alla stolta o nöjda och börja om från noll.

    Verkar som om det är många bra startande imorgon o ska personligen följa Johan Ederer imorgon i nybörjar byggningen. Vila + jobba på MTGP står på schemat imorgon.

    FAN VAD JAG MÅR BRA NU!!!!!

    #425808

    Kul dag på mässan o satan vilket drag på Polaken o tyskens fria på byggningens grandprix!!! YEAH!!!!!!

    Träningsvärk satans jävlar idag men ruggigt skönt att vra tebax ere på gymet!

    Middag med Sambo + sponsorer i kväll avslutar denna härliga dag i BB o Fitness världen!

    #425809

    Medans riset kokar i grytan o köttfärsen pyr i pannan så passar jag på att föra in dagens pass!
    Blev med min vapendragare Mats the maniac o han körde skiten ur mig. Ett lite välkommen tebax Masken!!!:up:

    Cykel 10min + lite stretch ( uppvärmning )

    Ben press ( Rått fällan ) 4set * 15reps á 320kg

    Sittande benpress i maskin: 4set á 20reps 2/4magasin, 3/4magasin, 4/4 magasin, 4/4 magasin

    Benspark: 4set á 20 reps. Varierande vikt.. TOKTRYCK!!!!

    Liggande lårcurl: 4set á 15reps
    Sittande Lårcurl: 4set á 15reps

    Stretch under mycket pust o stånk… Fy satan… Känns att man varit borta men GUD va skönt att vara tebax!!!
    Kommer inte kunna gå imorgon…:up:

    #425810

    Hej mannen skönt att du har kommit igång igen, känns bra va?
    nu är det bara hoppas att du klarar dig från sjukdomar framöver
    och får träna på som vanligt igen, vi får höras nån dag och ta ett träningspass så jag får känna att jag lever. Idag ska jag på något så skönt som aromamassage så det blir en träningsfri dag idag.

    Ha det bäst!

    //Micke

    #425811

    Efter att ha gått in i den berömda ”från sängen till max direkt” så värker kroppen fint idag.. Benen går t ex inte att böja ordentligt..:D

    Slutade tidigt idag så det belev bröst + armar nyss.

    Gick helt ok men valde att köra lite lugnare för att kunna ha möjligheten att ta på mig en tröja imorgon.

    Övningar:

    Bänkpress
    hantelpress (lutande)
    Sneda uppåtpressar i maskin
    cabelcross

    dips
    enarmskabeldrag i maskin
    pushdowns med rep
    tricepspress i maskin (liknande press från pannan med z-stång)

    Bkonentrationscurl biceps i cabelcross
    hammercurl med hantlar
    hantelcurl med tummen på insidan av greppet
    bicepscurl i maskin

    Galet tryck uppstod i hela kroppen så känndes KANON!! Kontakt med muskeln o det känndes att den fick jobba.

    Nu får ni passa er.. King kong är på G!!

Viewing 15 posts - 211 through 225 (of 917 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.