Kingkong’s väg mot massivare kropp!

Home Forums Seriösa träningsjournaler Kingkong’s väg mot massivare kropp!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 241 through 255 (of 917 total)
  • Author
    Posts
  • #425827

    Resultat på senaste kollen..

    Vikt (utan kläder) 97,5kg
    Fettfri vikt 87,5
    Fettvikt 10kg
    Fett% ca 10.2

    #425828

    resultat i bilder, tack.
    keep it going :emo-thumb

    #425829

    Efter en annorlunda valborg som slutade med förlovning;) med min underbara sambo så var man Uppe med tuppen och nere på gymmet 0800.

    Väl inne i ”bunkern” på Feelgood upptäckte jag att Mr Carlsson var där.. :( BARA ATT TA I! INGE SKITSNACK!! VILA FÅR DU GÖRA HEMMA!! Med dessa ord i öronen var det bara att sätta igång o tok köra.

    Rodd med brett handtag: 4set á 10 reps (60,80,80,100)
    Omvänt grepp ryggdrag i hammer maskin: 4set á 10reps (40, 55, 70, 70 vikt på var sida)

    Hantelrodd: 4set á 6reps med 42kg hantel

    Strikta Latsdrag med omvänt roddhandtag: 4set á 15reps 60kg

    #425830

    morgonträning idag med.. jobbar till 2000

    Hantelpress 4set
    Militärpressar fristång 4set
    Axelflyes
    Drag till hakan med roddhandtag

    Pushdowns med rakstång
    Press från pannan med rakstång
    Enarms pushdowns

    #425831

    Grattis![/b]:up:

    Ha en fin dag!

    #425832
    kingkong666 wrote:
    Efter en annorlunda valborg som slutade med förlovning;) med min underbara sambo så var man Uppe med tuppen och nere på gymmet 0800.

    GRATTIS till förlovningen!!! :fun: :drunk: [/b]

    Ha det så bra!!!

    #425833

    Grattis mannen, så livet leker med både träning och kärlek.:friends:

    #425834

    GRATTIS! Jävla bra pass du kört med, dunkar på som tusan, härligt :). mvh cesse

    #425835

    Magsjuka denna gång…. :sleepy:

    #425836

    Läkarbesök påmåndag för div tester.. Där av vilat denna vecka. Dumt att chansa..

    #425837

    Kul… Astma.. Shithappens. Nu vet man i alla fall vad det var som var fel.

    NU har jag precis varit ner o kört rygg med min X-tremt pigga kamrat Mats! Finsk sisu o Ozzy i lurarna gjorde susen för en trött kropp.:up:

    Bara basövningar för ryggen och som vanligt så kan man inte ta det lugnt efter lite vila, så detta pass kommer påminnas imorgon. :D

    Önskar er nu en jätte kanon helg och hoppas n som ska göra något kul får det ännu bättre. Själv ska jag jobba.

    #425838

    Pass vid 1000 med sidekick Mats! Känns kanono träningsvärken från ryggpasset i fredags börjar släppa..:D

    #425839

    SWEEETTTT!!!
    Jävlar vilket sköntpass!! Kroppen knakar!!! Skönt att kunna träna mitt på dagen när man är pigg o utvilad. Vilken skillnad det gör!!

    F-n.. Kan det inte vara ny dag redan så jag kan köra ett nytt pass!!

    #425840

    Har haft data krångel här hemma.. Där av saknaden av uppdateringar.
    Rygg + baksida axlar kommer köras nu på förmiddagen runt 11 tiden sen är det jobb mellan 1300 – 2000.

    Ha en bra dag alla!!

    #425841

    Hej mannen data krångel är aldrig roligt, du får ringa nästa gång får jag hjälpa dig, data is my shit tyvärr.Hoppas allt övrigt är bra med dig och din flickvän, själv gnetar vi på som vanligt på Njoy.

    Ha det gott!

    //Micke

Viewing 15 posts - 241 through 255 (of 917 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.