Kingkong’s väg mot massivare kropp!

Home Forums Seriösa träningsjournaler Kingkong’s väg mot massivare kropp!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 256 through 270 (of 917 total)
  • Author
    Posts
  • #425842

    Tyckte nog din avtar var myyyyycket snyggare innan.
    Mitt tips är skippa vaxa dig:emo-thumb
    Kör hårt, det börjar närma sig.

    #425843
    Martin Alexandersson wrote:
    Kul… Astma.. Shithappens. Nu vet man i alla fall vad det var som var fel.

    NU har jag precis varit ner o kört rygg med min X-tremt pigga kamrat Mats! Finsk sisu o Ozzy i lurarna gjorde susen för en trött kropp.:up:

    Bara basövningar för ryggen och som vanligt så kan man inte ta det lugnt efter lite vila, så detta pass kommer påminnas imorgon. :D

    Önskar er nu en jätte kanon helg och hoppas n som ska göra något kul får det ännu bättre. Själv ska jag jobba.

    Astma är verkligen inge kul har själv en svår sådan.
    Hoppas du mår gott o att träningen flyter på trots allt.
    mvh/snuttan:pop:

    #425844
    MHD wrote:
    Hej mannen data krångel är aldrig roligt, du får ringa nästa gång får jag hjälpa dig, data is my shit tyvärr.Hoppas allt övrigt är bra med dig och din flickvän, själv gnetar vi på som vanligt på Njoy.

    Ha det gott!

    //Micke

    Tjenare mannen!!
    Allt ok här. Själv då?

    Datan så full med ”mysko” :-) saker så det gör att hela skiten sakkar efter..:o Träningssuget på topp iaf och passen går lätt!! Nu får vi f-n ta o köra ett pass ihop snart. Kanske lite ben på onsdag?

    #425845
    snuttan347 wrote:
    Astma är verkligen inge kul har själv en svår sådan.
    Hoppas du mår gott o att träningen flyter på trots allt.
    mvh/snuttan:pop:

    vikten imorse var 101kg och lite blöt. Mår kanon iaf nu tack vare medicinen. Har fått cortison astma spray. Sweet med lite luft i lungorna. Hört att det är viktigt… :-)
    Hur är det själv då? PM á mig gärna med en lägesrapport!!

    #425846

    Datorn hemma är en krigszon.. Baseball trä inhandlat idag så imorgon kommer det nog att svingas vilt om denna skitmaskin inte börjar fungera.

    Axlar + armar idag som sagt sen avslutas det med ett dopp i det blå. . Träningen hittils går super och efter ett ryggpass med Björnen Fredrik Carlsson så är humöret på topp!!

    Lovar att bilder ska börja dyka upp här men glömmer alltid kameran hemma.. 😮

    #425847

    Skönt pass idag som följdes av ett kvällsdopp!:nod

    Bänkpress( vikt på varsida): 15*30kg, 15*60, 12*45kg, 8*60kg
    Inclinepressar ( vikt på varsida) 12*45kg, 12*45kg, 10*45kg
    Cabelcross: strikt med överkorsning med stopp och med 30kg på var magasin: 15repp, 15repp, 15repp

    Liggande tricepspress från pannan i cabelcrossmaskin: 8*40kg, 10*60kg, 10*60kg

    Pushdowns med rep droppset med 3steg: 3set

    Enarms pulldowns i cabelcrossmaskin.

    Sköööönt tröck!! :D

    Imorgon ledig så blir matlådor på stranden + ett morgonpass ben!

    Ses på beachen!!

    #425848

    Kul att du är igång igen Martin . Saknade din journal.
    Hoppas du och tjejen mår bra !
    ha en trevlig kväll
    vanni

    #425849

    diggar din fysik skarpt:up:

    #425850
    Ritchan wrote:
    diggar din fysik skarpt:up:

    Tack o bock!! Alltid trevligt att man kanske kan motivera någon till att köra hårt.:emo-thumb

    #425851

    Hej mannen missade ditt inlägg om träning tillsammans,hinner inte vara inne på body forum så ofta, mycket jobb. skall köra bröst och triceps idag på Njoy
    vad sägs om det sugen?? blir efter jobbet så ungefär 17:45

    Ha det!!

    //Micke

    #425852

    Sorry mannen…. Jobbar till 2000…
    Nästa vecka?

    MHD wrote:
    Hej mannen missade ditt inlägg om träning tillsammans,hinner inte vara inne på body forum så ofta, mycket jobb. skall köra bröst och triceps idag på Njoy
    vad sägs om det sugen?? blir efter jobbet så ungefär 17:45

    Ha det!!

    //Micke

    #425853

    ÄNTLIGEN är det dax att få uppleva denna underbara stad ännu en gång. Tar med min fästmö ner ( hon har aldrig varit där, tro det eller ej..) så tänkte höra mig för här inne om någon har något speciellt de tycker man ska se, göra eller uppleva där nere förutom Lisseberg, skärgården och Avenyns goa restauranger?

    TRÄNINGEN GÅR SUPERDUPER!!! Sorry för pissig uppdatering.. Dator sk** burk!

    #425854

    Är ni intresserade av att träna el ska ni ner o koppla av. Kanske bara du som är tränings intresserad? Finns endel riktigt schyssta gym här.
    Har ni ordnat med hotell, annars rekomenderar jag gothia towers.

    #425855
    Martin Alexandersson wrote:
    Tack o bock!! Alltid trevligt att man kanske kan motivera någon till att köra hårt.:emo-thumb

    ja motivation ger du mig allt :emo-thumb har läst artikeln om dig i body 100 gånger…

    kör hårt

    #425856
    Martin Alexandersson wrote:
    Sorry mannen…. Jobbar till 2000…
    Nästa vecka?

    Ja vi kör nästa vecka, skicka pm om dag så försöker vi styra ihop nått!
    Ha en underbar helg!

    //Micke

Viewing 15 posts - 256 through 270 (of 917 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.