Kingkong’s väg mot massivare kropp!

Home Forums Seriösa träningsjournaler Kingkong’s väg mot massivare kropp!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 316 through 330 (of 917 total)
  • Author
    Posts
  • #425902

    Ni som känner er sugna för att festa i en annan stad nu i helgen är varmt välkommna till västerås!!

    Kommer ha en liten fest hemma hos oss med lite folk från sthlm, örebro samt v-ås såklart. POWER MEET hela veckan + helgen gör att det kommer vara tok mycket folk i stan!:emo-thumb

    NI SOM ÄR SUGNA ATT KOMMA HIT KAN BARA SKICKA MIG ETT PM SÅ HÖR JAG AV MIG MED MER INFO!!

    Mvh

    Martin ”kingkong” Alexandersson

    #425903

    Oooo Yeah!!! :bb2:
    Riktigt skönt pass som kändes ända in i benmärgen! Passet kördes uppe på Njoy i västerås och mycket att titta på som extra motivation för att ta i ( 😮 ) och på bra humör gjorde att det gick kanon!!

    Axlar:

    Axelpress i maskin ( Liknande hantelpress ): 15*30kg, 15*60kg, 8*90kg, 8*90kg

    Millitärpressar: 15*40, 15*40, 8*60, 8*60

    Enarms sidolutande hantelflyes ( lyfte tills armen stod näst intill rakt upp, se startläget på min avatar bild ):
    15*15kg, 15*15kg, 15*15kg, 15*15kg

    Shrugs med skivstång: 15*80kg + stång, 15*120kg + stång, 15*160kg + stång, 8*180kg + stång.

    NU illade det rejält i axlarna och min sidekick robert började ge upp…

    Dax för rygg!

    Rygg:

    Latsdrag med bred stång: 15*halvt mag, 10*helt mag, 10*helt mag 10* helt mag.

    Dubbel hantellrodd på liggandes på snedbänk: 15*30kg, 15*30kg, 8*40kg

    Enarms hantellrodd på planbänk: 10*54kg, 10*54kg, 20*30kg

    Skivstångsrodd brettgrepp: 15*60kg + stång, 10*90kg + stång, 10*90kg + stång.

    STRETCH TIME!!!!:(

    Enda negativa med dagensträning var att ett muskelfäste i vänsterarmen började strula igen… 👿 Lite behandling + vila idag kan nog göra susen.

    BIFOGAD BILD: Min senaste tävling SM 2007 classicbodybuilding – 178cm

    #425904

    Gött pass, lagomt skönt när axlarna är så jäkla slut att man har problem att ta av sig kläderna efter passet…DÅ har man KÖRT!

    #425905

    Ska bli intressant att se hur det går för dig på Lucia i år.
    Syns ju klart att du lagt på dig massa.:up:

    #425906
    Melin wrote:
    Ska bli intressant att se hur det går för dig på Lucia i år.
    Syns ju klart att du lagt på dig massa.:up:

    Ska försöka att inte göra någon besviken. :)
    Framför allt är det benen som blivit bättre. Kör dem 2ggr/ vecka + att även rygg och axlar varit prio. Börjat mosa på armarna lite extra sen en tid tillbaka så något måste väl ha hänt med de små rackarna oxå. Viktkurvan pekar uppåt men fett% ligger runt samma så jag är jäkligt nöjd faktiskt.

    Träningen har som sagt gått kanon i år. Var sjuk en hel del i början på året men nu har det bara varit tuta o köra ett bra tag.

    Kommer bli intressant och se ved resultatet blir av kost upplägget jag kör och allt slit på gymmen det senaste året nu när dieten snart inleds.

    Vet iaf att jag kommer ha väldigt många jag måste tacka efter Lucia iaf.

    #425907
    holma82 wrote:
    Det ser massivt ut!

    Ha ha ha.. :D
    Tackar! Lite sälvarning men förhoppningsvis blir det kanon lagom till lucia.
    Trevlig Helg på dig!

    #425908

    Hej vart lite förvånad nu, du skrev förut när jag tipsade er om ett hotell i SVERIGES FRAMSIDA att din tjej hade en fantstiskt liten size zero kropp och du förstod inte hur hon kunde se ut så. Jag har nog tyvärr svaret till dig, hon är anorektiker. Kan inte i min vildaste fantasi tänka mig att det är en grym kropp. En grym kropp med mina ögon mätt är en fitness kropp o som nr 2 kommer en helt vanlig tjejkropp längst ner på min lista kommer bengetter.

    #425909

    Hej vart lite förvånad nu, du skrev förut när jag tipsade er om ett hotell i SVERIGES FRAMSIDA att din tjej hade en fantstiskt liten size zero kropp och du förstod inte hur hon kunde se ut så. Jag har nog tyvärr svaret till dig, hon är anorektiker. Kan inte i min vildaste fantasi tänka mig att det är en grym kropp. En grym kropp med mina ögon mätt är en fitness kropp o som nr 2 kommer en helt vanlig tjejkropp längst ner på min lista kommer bengetter.

    #425910
    Rebecca78 wrote:
    Hej vart lite förvånad nu, du skrev förut när jag tipsade er om ett hotell i SVERIGES FRAMSIDA att din tjej hade en fantstiskt liten size zero kropp och du förstod inte hur hon kunde se ut så. Jag har nog tyvärr svaret till dig, hon är anorektiker. Kan inte i min vildaste fantasi tänka mig att det är en grym kropp. En grym kropp med mina ögon mätt är en fitness kropp o som nr 2 kommer en helt vanlig tjejkropp längst ner på min lista kommer bengetter.

    Hej.
    Vad tänkte du när du skrev detta? Med tanke på att du aldrig träffat henne eller sett en bild på henne så ska du nog tänka dig för väldigt noga + tänka till lite innan du kläcker ur dig en sådan sak.

    Med tanke på att hon inte mäter mer än 160cm över jord och väger ca 50kg så skulle jag nog påstå att hon har en perfekt vikt till sin längd.

    Med tanke på hur taskiga kroppar de flesta människor har i dagens samhälle med tanke på all skitmat som finns samt att färre motionerar regelbundet så är jag jävligt glad att min tjej har en midja och mage som inte har en omkrets större än bröstkorgen.

    #425911

    Helgen avklarad o den har varit kanon! Trist väder men umgåtts med många vänner jag ej sett på ett tag så nu kan man fokusera på ”bygget” igen. Imorgon blir det bröst + axlar på morgonen nere på Feelgood så om någon är sugen att haka på var där 0730.
    SOV GOTT!!!

    #425912

    😥 Bänkpress (vikt exkl stång): 20*30kg, 10*60kg, 8*90kg, 8*90kg
    Lutande hantelpress: 8*35kg, 8*48kg, 6*48kg, 6*48kg
    Cabelcross: halvtmag: 10, 10, 10, 10
    Uppåt frammåt drag nerifrån: 10, 10, 10, 10

    Triceps pushdowns: 15, 10, 10, 10
    stålmannen: 8, 8, 8, 8
    drag nerifrån bakom nacken med tross: 10, 10, 10, 10

    :frust: :frust:

    #425913

    Så det blev ett pass till idag. Sidekick Robert utmanade mig att köra ben o ju mer han kaxade ju mer sugen blev jag att sätta dit honom..:D

    Väl där så började bortförklaringar + ursäkter för att slippa komma tätare o tätare.. Inte en chans att han skulle få fisköra detta pass!!

    Knäböj i smithmaskin (vikt utan stång ):20*70kg,12*100kg, 12*160kg, 8*190kg.

    Råttfällan(vikt utan själva släden): 15*180kg, 12*300, 6*500kg (small till i vaden på 6e repp) Lite vila….

    Benspark: 12*fullt mag, 12*fullt mag, 12*fullt mag, 12*fullt mag

    Baksida lår liggande: 12*60kg, 12*60kg, 12*60kg

    Donkeyraises alá Arnold med sidekick på ryggen: 15rep, 15rep, 25rep

    Situps: 40rep, 40rep, 40rep

    NU är jag helt slut… Protein, glutamin + kolhydratschake intages.. Massage av sambo och sen lite köttfärs o grönsaker. SEN SOVA!!!:up: :P

    #425914

    Haha, that showed him!

    500 kg i benpress!

    #425915
    Alm wrote:
    Haha, that showed him!

    500 kg i benpress!

    Ren o skär vilja… :) Värsta är att vaden är kaputt..:(

    #425916

    Du ska snart få ett liknande SMS av mig… får vi se sen:P

    ha ha ,nej men kul att det går bra för dig!!

    Hörs, ciao!

Viewing 15 posts - 316 through 330 (of 917 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.