Kingkong’s väg mot massivare kropp!

Home Forums Seriösa träningsjournaler Kingkong’s väg mot massivare kropp!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 391 through 405 (of 917 total)
  • Author
    Posts
  • #425977

    Inte många timmar kvar nu till sol o bad o skön träning. Måste bara hoppa in och jobba 1100 – 1600 idag sen blir det ben innan man börjar packa. Kan inte eskriva med ord hur skönt det kommer bli att få åka tillbaka dit ner..:up: :up:
    Ska hålla kosten där nere men samtidigt måste jag få slappa lite. Träna kommer jag göra som normalt här hemma så förhoppningsvis ger det lite + i kanten tills dieten startar den 13 aug.

    Titta gärna förbi på en fika i butiken idag om ni har lust/tid. Vi har tokgott kaffe.

    #425978

    Inleder med lite humor!!!
    Bli en Simpson!! Coolt!!
    [http://simpsonizeme.com/#]

    Lite lugnt på jobbet så äter mina wokgrönsaker o nötfärs och surfar lite.. Tiden går ruggigt sakta just nu. Fint väder ute o Rhodos i tankarna.

    Ben ikväll sen packa som sagt. Laddad till max!!

    #425979

    Gymmet var stängt…… Blev ett pass hemma så gott det gick. Körde igenom hela kroppen. Packat klart o nu bara vänta in att åka. Planet går 0450 i natt.. Gäääääääääääsp………..

    #425980

    Du ser sjukt köttig ut på första bilden, ska bli riktigt intressant att se din rippad! :)

    Njut nu av semestern!

    #425981
    Martin Alexandersson wrote:
    Gymmet var stängt…… Blev ett pass hemma så gott det gick. Körde igenom hela kroppen. Packat klart o nu bara vänta in att åka. Planet går 0450 i natt.. Gäääääääääääsp………..

    Hoppas du får en skön semester!

    #425982

    En vecka med inte allt för vältränade britter, tyskar,övriga europer och 33graders värme gjorde gott för själen men för kroppen vete tusan. Har nog gått upp en 4 – 5kg i vätska efter att druckit en hel del vatten om dagen + en del mat.

    Jag har nu ett rejält sug efter en hård diet och träna som en galning igen.
    Dieten kommer inledas imorgon då dety är planerat att jag ska hämta mitt upplägg för inledningen på dieten. Tror att det kommer gå ganska hårt till i början. Väntar med spänning på besked av vägledaren.:emo-thumb

    #425983

    Vilken bit du är alltså, going strong mannen. hoppas du hade det riktigt bra i utlandet. nu är det bara back to real life. kör hårt.

    MVH Cesse

    #425984

    Skönt att vara igång igen efter semestern.
    Blev ett bra pass o fick bra kontakt med varje muskelgrupp.

    RYGG:

    Latsdrag med bred, vinklad stång:
    15*halva mag, 12*fullt mag, 12*fullt mag, 8*fullt mag

    Latsdrag med roddhandtag

    12*fullt mag, 12*fullt mag, 12*fullt mag

    Roddmaskin:

    10*fullt mag, 10*fullt mag, 10*fullt mag, 8*fullt mag + 3 droppset

    Hantelrodd: 45kg*12, 45kg*12, 45kg*12

    AXLAR:
    Pressar i maskin:
    45kg på var sida*12, 45kg på var sida*12, 45kg på var sida*12, 50kg*6

    Enarms Axelflyes i cabelcross: 15rep, 15rep, 15rep

    KLAR!!

    #425985

    Goa bilder mannen, såg härligt ut på semestern. Förmodar att det är din dam du sitter med på sista bilden, fresh =). Well well bra pumpat, keep it up.

    MVH cesse

    #425986

    welcome home buddy !!!! jätte fina bilder du lade upp.

    #425987
    Vanessa Frykman wrote:
    welcome home buddy !!!! jätte fina bilder du lade upp.

    Tack.. Var skönt där nere.. Mindre skönt att börja jobba igen…

    #425988

    2500kcal/dag till att börja med. Får se vad som händer under de första 3 – 4 veckorna. Bild kommer, förutom den som läggs upp i kväll, att läggas upp på formen varje fredag.:up: NU J***AR SKA DET SKRAPAS LAGER FÖR LAGER!!!:bb2:

    #425989
    Steppen1983 wrote:
    Goa bilder mannen, såg härligt ut på semestern. Förmodar att det är din dam du sitter med på sista bilden, fresh =). Well well bra pumpat, keep it up.

    MVH cesse

    Hon är det vackraste som finns..;)

    #425990

    Vikt ca 104kg, fett% 8,8 – 9,3.

    #425991

    YEAH VILKEN BIT, snacka om kottlett =). PEACE and squuueeez eem :D

Viewing 15 posts - 391 through 405 (of 917 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.