Kingkong’s väg mot massivare kropp!

Home Forums Seriösa träningsjournaler Kingkong’s väg mot massivare kropp!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 556 through 570 (of 917 total)
  • Author
    Posts
  • #426142
    Vanessa Frykman wrote:
    Tja Martin
    Tack för bilden , shit hur fan ska gå ner så mkt som du skrev;) Formen såg riktig bra ut men jag vet att du kommer se till att få den bättre.

    Lycka till nu vännen
    Vanni

    Tack o bock Super girl!!
    Kommer slita hund sista vägen in i mål nu. Tajtar till lite grann för varje dag som går o enl tjejens våg så har jag gått ner 2kg o den har varit korrekt hittils. Får se vad Fredde björnens våg säger i slutet på denna vecka.

    TEMPO, TEMPO, TEMPO!!!!!

    #426143

    Helt klart ska du ha TEMPO kompis !!!

    #426144
    Martin Alexandersson wrote:
    Tack o bock Super girl!!
    Kommer slita hund sista vägen in i mål nu. Tajtar till lite grann för varje dag som går o enl tjejens våg så har jag gått ner 2kg o den har varit korrekt hittils. Får se vad Fredde björnens våg säger i slutet på denna vecka.

    TEMPO, TEMPO, TEMPO!!!!!

    Tha Martin !!
    kollade genom din tränings blogg, och din satsning du gjorde förra året,, det e sjuk att man kan komma i så bra form.. gillade verkligen resultatet du fick,, jävligt brun var du för den delen oxså =)

    Nu i år kollade jag igenom din blogg,, och så såg jag en bild du hade.. du ser ju mycket större ut vill jag säga nu än förra årets deff period..eller ? ryggen ser ju fet ut… hoppas på att få se fler bilder och läsa mer.. det här ska bli kul / Daniele fran facebook . =)

    #426145
    Daniell wrote:
    Tha Martin !!
    kollade genom din tränings blogg, och din satsning du gjorde förra året,, det e sjuk att man kan komma i så bra form.. gillade verkligen resultatet du fick,, jävligt brun var du för den delen oxså =)

    Nu i år kollade jag igenom din blogg,, och så såg jag en bild du hade.. du ser ju mycket större ut vill jag säga nu än förra årets deff period..eller ? ryggen ser ju fet ut… hoppas på att få se fler bilder och läsa mer.. det här ska bli kul / Daniele fran facebook . =)

    Då jag i år kommer tävla i en tyngre klass än förra året ( därför ser jag större ut:up:) så behöver jag inte dra ur kroppen så in i bomben, utan istället kommer kunna ligga o kontrollera hårdheten istället för vikten, så kommer jag att vara ungefär 8kg tyngre än på SM. Denna vikt hade jag några veckor innan SM innan jag var tvungen att dra ner mig från 89kg hård till 80kg små mjuk pga de regler som gällde då för Cbb – 178cm..:

    Fredriks upplägg för i år har fungerat bra o det är bara upp till mig själv HUR bra det blir till slut. Han kan inte göra mer än tala om vad jag ska göra.

    Den kost han lagt upp har resulterat i att jag varit mindre sjuk än förra året vilket oxå gett resultat på träningen/kroppen.

    Min motivation o drivkraft har däremot farit upp o ner under resan denna gång. Varit svårt att få tiden o orken att räcka till när man i stort sett jobbat 10 – 20 hela året. Men sen jag fick lite skäll av Fredde och min o tjejens semester i augusti så har det varit full fart mot målet. Hon har varit oerhört stöttande och jag är otroligt glad över att jag har en så fantasisk fästmö. Hoppas hon pallar med mina humörsvängningar i 6 veckor till bara…

    #426146
    coolers wrote:
    1650 wow en annan ligger väl på 5000 eller så :-) Kanske borde minska intaget. ja imorgon är det dubbel pass morgon bröst och mage på kvällen armar. så det är full gång, Kämpa å¨martin.
    Försökt att nå dig men ingen lycka du kan ju höra av dig när du har tid.
    Spångberg

    5000kcal! Mmmmmm

    2st mcfeast burgare på donken är 1690kcal… Och då är inte strips o cola med räknat… :emo-thumb

    #426147

    Trots glädjande nyheter igår så var det en Ruggigt trött o tjurig satan som gick till gymet i morse för att banka på rygg o biceps. Ni som var där får ursäkta men just nu är jag inte där för att prata skit utan för att köra skiten ur mig..

    RYGG (övningar gjorda i följd) :
    4set Skivstångsrodd 95kg + hammer rodd 60kg på var sida. vila 1½min mellan seten.

    4set Hantelrodd 45kg*12. Vila 45sek mellan seten.

    4set Latsdrag + stående rodd i cabelcross + drag uppifrån o ner med raka armar. Vila 1½min mellan seten.
    1?set Chins..(gick inte…)

    Stretch

    Biceps:
    3set 21an med stång (7rep från botten till mitten, 7repp från mitten o upp, 7repp hela vägen..) Ahhhhhhhh!!!!!!!!!

    Hammercurl med hantel: 3set 20kg*12

    :bb2:

    #426148

    Sovit tok dåligt i natt.. Helt plötsligt har man börjat fundera på leveransen av det nya köket. El dragningar, VVS arbeten o ventilation..
    Bröst / triceps på schemat o kommer köras runt kl 1800.

    #426149

    Hej martin, din journal e en av dom jag följer, ser jättebra ut!!!
    Glädjande nyheter e alltid kul antar att det va nåt med en ny sponsor (det förtjänar du) Har jag rätt???
    Fortsätt slita på bra nu.
    Mvh Becca

    #426150

    Helt slut på jobbet… Snurrig o lite feber frossa var planen vila men när jag kom hem så kom energin tebax!!

    Med orden ”Om du tycker du tränar hårt tränar de du ska möta ännu hårdare..” ringandes i öronen bar det av upp till gymet.

    BRÖST:
    Övningar gjorda i direkt följd av varandra:
    Lutande hantel press, plana hantelpressar Set1: 30kg*12, 30kg*12, Vila 2min. Set2: 30kg*12, 30kg*12, Vila2min. Set3: 30kg*12, 30kg*12,Vila 2min Set4: 30kg*8, 30kg*6,

    Cabelcross + Flyesmaskin: 4set*12-15rep Vila 30 sek mellan varje set

    Triceps:
    Dips med egen vikt: 15, 15, 15, 15

    Enarms Pulldowns med omväntgrepp:25kg* 10reps, 25kg* 10reps, 25kg* 10reps

    Cykel i 20min..

    #426151

    Blev ett sköööönt pass på gymet nu ikväll.
    Axlar o armar mosades på o gick kanon.

    Var även ner till min vägledare som inte heller är så pigg förtillfället o kollade läget..
    Vikt ner 2kg så nu ligger jag på 96,8kg (lunchvikt) o fett% 5,95.
    Nästkommande 4 veckor blir slit.

    #426152

    Vet inte vad som flugit i mig men mår ruggigt konstigt nu för tiden. Sover 1imme vaken 2 osv.. Men man ser ljuset i tunnel nu o förhoppningsvis är det ”rätt”ljus man ser..:p
    Ben o mage idag.

    Benspark: 3/5magg*15-20repp 6set
    6set Knäböj i smithmaskin 150kg + benspark 4/5magg: 10-15repp/set
    Hacklift: 3set 120kg*10

    Cykel på tyngsta motståndet i 25min + mage

    Solarie i 25min efteråt oxå…:P

    #426153

    Tjo

    En annan sover som mina små barn minst 7 timmar , just nu är jag på övertid, då jag just drog sönder ett stygn i munnen igen… hmm måste vara ditt fel =)
    Bet sönder det under kvälls passet, så jag måste få blodet att sluta rinna. Sen ska jag sova.

    Ja i och med att du inte tränat som jag sa så får man lida pin :emo-thumb.
    Därmed blir ju tyvärr sömnen lidande med av kcal brist och vissa näringsämnen som inte tas upp 100%.
    Men allt ordnar sig bara du vill o ger dig fan på att köra hårt.

    Maten kommer höjas rejält.. om allt är som jag vill nästa vecka!

    Nu är munnen full med blod dags att spotta och försöka sova igen.

    Jag ska tänka på dig när jag sover om ca 20 min, och skönt ska det bli att sova länge.

    Nej bara skämtar kör på nu, kom förbi butiken imorgon så ska vi kolla lite mer på maten, har en ny ide…

    MVH
    Och sov gott

    F.C

    #426154

    4veckor kvar!! FAN VAD KUL DET SKA BLI!!!

    Snabb pass innan jobbet.
    Mosade igenom bröst med fokus på genomblödning/kontakt + cyklade 20min. blev ca 380kcal som rök på de 20min. Sweet!!!:P

    En annan anledning som gjort mig ytterligare motiverad… Det är en KingKong Jr på väg..

    #426155
    Martin Alexandersson wrote:
    4veckor kvar!! FAN VAD KUL DET SKA BLI!!!

    Snabb pass innan jobbet.
    Mosade igenom bröst med fokus på genomblödning/kontakt + cyklade 20min. blev ca 380kcal som rök på de 20min. Sweet!!!:P

    En annan anledning som gjort mig ytterligare motiverad… Det är en KingKong Jr på väg..

    Är det inte Lucia du skall köra?:what: 5 veckor kvar i så fall.

    #426156
    Martin Alexandersson wrote:
    4veckor kvar!! FAN VAD KUL DET SKA BLI!!!

    Snabb pass innan jobbet.
    Mosade igenom bröst med fokus på genomblödning/kontakt + cyklade 20min. blev ca 380kcal som rök på de 20min. Sweet!!!:P

    En annan anledning som gjort mig ytterligare motiverad… Det är en KingKong Jr på väg..

    grymt Martin !!!!!!

Viewing 15 posts - 556 through 570 (of 917 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.