Kingkong’s väg mot massivare kropp!

Home Forums Seriösa träningsjournaler Kingkong’s väg mot massivare kropp!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 571 through 585 (of 917 total)
  • Author
    Posts
  • #426157

    Grymma bilder lycka till .

    #426158
    AndreasP wrote:
    Är det inte Lucia du skall köra?:what: 5 veckor kvar i så fall.

    Jo.. Men ska vara klar om 4.. :emo-thumb

    #426159

    Kul journal!

    Hur viktig tror du din bulk har varit för de ökningar du nu plockar fram?

    Kör hårt nu och lycka till! :emo-thumb

    Mvh Robban

    #426160
    Robb@n wrote:
    Kul journal!

    Hur viktig tror du din bulk har varit för de ökningar du nu plockar fram?

    Kör hårt nu och lycka till! :emo-thumb

    Mvh Robban

    Tjena Robban!
    Får börja med att säga att det är kul att du uppmärksammat min journal.
    Ang matens påverkan på mina resultat så är det ganska mycket faktiskt. Men jag har nu ätit dietmat i stort sett sen senaste tävlingen o då legat runt 4500 – 5000kcal/dag. Fyllt på med ”skräp” på helgerna (dock ej någon alkohol ) för att vara social etc med polare som ”partybygger” och inte orkar träna som en annan gör. :D

    Vägde som mest 108,5kg innan vi började skala av lager för lager. Det är svårt, om inte omöjligt, att bygga muskler samtidigt som du vill gå ner i vikt. Iaf jag har haft det så.
    Sen hårt slit med bra tempo när man är på gymet.

    Tuta o kör och lycka till med din egen träning.

    #426161

    Då é jag nog på rätt väg. Bulkar nu och planerar en deff med start i mars. Jag körde SM i CBB förra året men var då flera nr för liten… Kom då 9:a.

    Tränade mycket mindre då och höll samtidigt en god form året runt. Nu tillåter jag mig att bli bulkig samt tränar 4 pass/v. Kör på intensitet och muskelkontakt i första hand. Förr gick jag mest på vikterna…

    Du är i vilket fall som helst en stor inspirationskälla till min egen satsning. :up:

    #426162
    Robb@n wrote:
    Då é jag nog på rätt väg. Bulkar nu och planerar en deff med start i mars. Jag körde SM i CBB förra året men var då flera nr för liten… Kom då 9:a.

    Tränade mycket mindre då och höll samtidigt en god form året runt. Nu tillåter jag mig att bli bulkig samt tränar 4 pass/v. Kör på intensitet och muskelkontakt i första hand. Förr gick jag mest på vikterna…

    Du är i vilket fall som helst en stor inspirationskälla till min egen satsning. :up:

    Om du går tebax några steg i min journal till min senaste semester så ser du lite grann hur ”stor” jag var då..

    #426163

    Efter lite tjafs med min söta sambo i går kväll så var det lite svårt att sova..
    Upp vid 0230 o kollade klart på Toronto – Montreal. Skööööön 3-2 seger för Sudden o Co!!:emo-thumb Kl 0520 så kändes det som myror i kroppen så jag tog en liten promenix på 45min i morgon kylan. Hemma lagom till 0645, snabb dusch o ner i sängen. Lyckades sova till 0930 sen upp o äta frukost innan det bar av till jobbet och averka 11 – 16 på kontoret. :|
    Tillbaka hem, ont i huvudet o allmänt snurrig la jag mig i soffan o vilade lite innan jag gick upp på gymet för det obligatoriska rygg mördar passet.

    RYGG:

    Halva Marklyft: 80kg*20, 120kg*15, 150kg*15, 150kg*12

    Stångrodd + roddmaskin: 115kg*15 + fulltmagg*12, 115kg*15 + fulltmagg*12, 155kg*8 + fulltmagg*12, 155kg*6 + fulltmagg*12

    Latsdrag med roddhandtag + drag med rep (liknande stavgång): Fulltmagg*12 + halvtmagg*15, Fulltmagg*12 + halvtmagg*15 , Fulltmagg*12 + halvtmagg*15 , Fulltmagg*12 + halvtmagg*15

    STRETCH + 25min cykel på maximalt motstånd..

    Nu blir det soffan o lite Amerikansk fotboll. Ska tydligen vara årets match där borta…

    Ledig imorgon så ska till tandläkaren + Fredde samt en möjlig massage av rygg + ben..

    #426164
    Martin Alexandersson wrote:
    En annan anledning som gjort mig ytterligare motiverad… Det är en KingKong Jr på väg..

    Grattis om det är det jag tänker på!:up:

    #426165
    storcc wrote:
    Grattis om det är det jag tänker på!:up:

    Japp!! En mini kingkong på G! Om allt går som det ska så blir vi 3 i familjen lagom till slutet av juni!:up:emo-thumb

    #426166
    Martin Alexandersson wrote:
    Japp!! En mini kingkong på G! Om allt går som det ska så blir vi 3 i familjen lagom till slutet av juni!:up:emo-thumb

    GRATTIS [/b]igen…

    #426167

    Skönt pass som gav skönt tryck!! Börjar bli fibrig över axlarna, bröstet o armarna så det ser ganska freakigt ut när trycket infinner sig på gymmet.. :-)
    Ilar lite i fästena men nu är det kul! Var till fredde o kollade kosten och nu blir det ännu mer intressant.. Kommer få en HEL ätardag på lördag o det passar bra för då ska jag nämligen riva ut mitt gamla kök tillsammans med min far.
    DET var en som blev glad när jag talade om att han skulle bli farfar.. Han har frågat i typ 10år när det skulle bli.. :-)

    Axlar:
    Axelpress, hantel flyes, stående militärpress o rotatorcuff övningar.

    Bröst:
    Lutande hantel press, Lutande flyes, flyes i maskin.

    Mage:
    Crunches med rep i cabelcross, Situps

    Cykel:

    20min på tyngsta motståndet.

    #426168

    Ben på schemat idag. HÄRRRRLIGT!!!!

    #426169

    Grattis till kingkong jr, äre första kidden ?

    #426170

    Om allt går som det ska hela vägen så blir det No1

    #426171

    morgon vikt 0830: 95,6kg

Viewing 15 posts - 571 through 585 (of 917 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.