Kingkong’s väg mot massivare kropp!

Home Forums Seriösa träningsjournaler Kingkong’s väg mot massivare kropp!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 586 through 600 (of 917 total)
  • Author
    Posts
  • #426172

    Huvudet orkade inte ställa in till benpasset så körde skiten ur armarna istället. Blev ett kanon pass o fick lite små kramper mellan setten. :emo-thumb

    Mosade på biceprs/triceps med en blandning av super set o lätta set med fokus på kontakt/press.

    Cykel 20min

    #426173

    Varför tror alltid folk man är sur o kaxig för att man inte orkar prata på gymmet i slutet på en diet??

    #426174
    Martin Alexandersson wrote:
    Varför tror alltid folk man är sur o kaxig för att man inte orkar prata på gymmet i slutet på en diet??

    …För att oftast har merparten av folket på gymet aldrig gjort det själv och kan omöjligt sätta sig in i hur man mår i slutet av en diet!!!

    Man måste prova det SJÄLV för att VERKLIGEN fatta:up:

    (du får ”ta igen det” efter dieten o va den som hälsar först när du möter nån på gymet:)

    …Kämpa på nu, kommer o hejar på dig på Lucia!!!!!

    #426175

    Kör hårt nu sista! :emo-thumb

    Folk förstår inte hur det är, man får höra diverse saker under en diet… Men nu har du gott om motivationshöjande faktorer att tänka på sista tiden!(bebis) Heads to the wall… Sista veckorna händer det grejjer…Grattis och lycka till! :up:

    #426176
    MarQues wrote:
    Kör hårt nu sista! :emo-thumb

    Folk förstår inte hur det är, man får höra diverse saker under en diet… Men nu har du gott om motivationshöjande faktorer att tänka på sista tiden!(bebis) Heads to the wall… Sista veckorna händer det grejjer…Grattis och lycka till! :up:

    :D Ja.. Allt kom i annat fokus när jag fick reda på att jag, om nu allt går som det ska, blir pappa i juni/juli.

    Tänkte trycka upp en t-shirt med texten ” Ni får ursäkta humöret… Går på diet!”…

    #426177
    Martin Alexandersson wrote:
    :D Ja.. Allt kom i annat fokus när jag fick reda på att jag, om nu allt går som det ska, blir pappa i juni/juli.

    Tänkte trycka upp en t-shirt med texten ” Ni får ursäkta humöret… Går på diet!”…

    HAHAHA låter hur bra som hellst.. en sådan tröja skulle jag ha hela tiden fast med andra ord ” Ni får ursäkta humöret…Träningen går före”

    #426178

    Kvällsvikt 97,2kg
    Allt snurrar o blodsockret for upp o ner som en bergodalbana idag.. 2 skivor vittbröd under dagen för att stilla det värsta slank ner.. Ännu mer ågren efter det… :(

    Benpasset gick piss o grät (nästan ) mig igenom cykelpasset nu ikväll…

    Rensat ut köket nu ikväll oxå för arbetet i helgen som väntar…

    Förhoppningsvis mycket bättre dag imorgon… 😥

    Ben:

    Benpress: 10set*340kg*15-25reps

    Benspark: 10set*Fullt mag*8-20rep

    Vader:

    Sittande vadpress: 6set*40kg*10-15rep

    Cykel 20min på tyngsta motståndet…

    Stretch.. Ett tag…

    #426179

    Ahrgggggggggggga!!!!!!!
    I´m back!!!!!!!!!!!!!:bb2:

    Bröst / triceps + cykel nu på morgonen efter frukost. SATAN VAD BRA DET GICK!!!

    Bröst:

    Uppvärmning: Cabelcross 3set*20kg*15ep

    Bänkpress: 65kg*25, 125kg*12, 125kg*12, 145kg*3, 125kg*8, 65g*8
    Sned bänkpress i smithmaskin: 85kg*12, 85kg*12, 85kg*12
    Cabelcross: 30kg*15, 40kg*15, 40kg*15, 30kg*10

    STRETCH MELLAN VARJE SET/ÖVNING
    Triceps:
    Dips + pushdowns med smaltgrepp: 15 + 45kg*15 , 15 + 90kg*8, 15 + 90kg*8, 15 + 90kg*8.

    Stålmannen med rep: 50kg*12, 50kg*12, 50kg*8, 50kg*6

    Tricepspress i maskin, fokus på pump!!: fulltmagg*30, fulltmagg*30 fulltmagg*30

    STRETCH MELLAN VARJE SET

    Cykel: 5min på halva motståndet + 15 min fullt motstånd. IDAG FICK DET GÖRA ONT!!! TEMPOT SKULLE HÅLLAS HELA CYKELPASSET!!!!!:evil:

    STRETCH!!!

    #426180

    Fick ett litet ryck o rev ut 2/3 av mitt kök nu ikväll… :-) Pappsen blir nog förvånad imorgon när vi hinner klart på fm imorgon o jag kan fokusera på att äta mat medans han lägger golvet resten av dagen/kvällen.. :-)

    #426181

    Trøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøck

    #426182

    kör du inte mer cardio än vad du skriver????

    #426183

    Satan vad stark du är i bröst ;)
    12 x 125 kg? :p Kör jag en 3:a där så e jag nöjd hehe..

    Kör hårt nu!

    #426184
    emiladrian wrote:
    kör du inte mer cardio än vad du skriver????

    Nix.. Inte än så länge. Fyllde dock på med en del hemmagjord mat i lördags (plåster på själen, sov 11 timmar i sträck efter det… ) så vi får se hur mycket skada det gjorde ,förutom att lägga på mig en massa vätska igen, innan vi bestämmer om ännu mer cardio måste läggas in i schemat.
    Känner mig laddad inför de sista veckornas slit nu.

    Golvet blev klart idag i köket o imorgon kväll levereras skåp + vitvaror. Kommer träna i morgon fm innan jag o tjejen ska till BVC för första kollen. Ska bli spännande!!

    #426185

    Vilken jävla ätardag du hade :emo-thumb

    show us some pics av köket när det är klart.
    Kom igen en tuff vecka men du klarar det lätt Martin.

    #426186

    oj oj.. Sådär komemr jag ihåg när mitt kök såg ut. Det var mycket jobbigt. Mitt i en graviditet åxå. Starkt, Lycka till på Lucia

Viewing 15 posts - 586 through 600 (of 917 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.