Kingkong’s väg mot massivare kropp!

Home Forums Seriösa träningsjournaler Kingkong’s väg mot massivare kropp!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 631 through 645 (of 917 total)
  • Author
    Posts
  • #426217

    Armar nu på morgonen o mycket superset blev det. Formen känns kanon men tyvärr vill inte benen hårdna till. Speciellt baksidan.. Men mycket stretchande kanske kan få lite fason på dem iaf.

    Lägger cardion till ikväll då det blev lite länge sova imorse o jag jobbar 10-20.

    #426218

    Som ett brev på posten…:( Förkyld… Fick ont i halsen i eftermiddags o nu även feber..
    Fyllde med lite extra kolisar nu till kvällsmaten + en dubbel c-vitamin kur… Förhoppningsvis hjälper det lite tills imorgon. Han iaf köra ett ordentligt armpass idag.. Ingen kardio tyvärr… Får ta igen det imorgon.:cry::helpme:

    #426219
    Martin Alexandersson wrote:
    Som ett brev på posten…:( Förkyld… Fick ont i halsen i eftermiddags o nu även feber..
    Fyllde med lite extra kolisar nu till kvällsmaten + en dubbel c-vitamin kur… Förhoppningsvis hjälper det lite tills imorgon. Han iaf köra ett ordentligt armpass idag.. Ingen kardio tyvärr… Får ta igen det imorgon.:cry::helpme:

    Köp Friggs vitlökskapslar på Ica…e kaspel=en vitlöksklyfta, sen kör du 3-4 varje timma, fixade biffen för mig! :up:

    #426220

    TACK FÖR TIPSET BRUTUS!!! Ser bra ut på avataren! Formen bra?:)

    Lars Berglund wrote:
    Köp Friggs vitlökskapslar på Ica…e kaspel=en vitlöksklyfta, sen kör du 3-4 varje timma, fixade biffen för mig! :up:
    #426221
    Martin Alexandersson wrote:
    TACK FÖR TIPSET BRUTUS!!! Ser bra ut på avataren! Formen bra?:)

    Det är lungt vettu, jodå den kommer sakta men säkert ;)

    #426222

    0730 vikt92.1

    #426223
    Martin Alexandersson wrote:
    0730 vikt92.1

    it’s going down brotha !!!!!!
    trevlig helg .

    #426224

    Mmmmmmmumma!!! Salt i mängder o massa vatten.. Kul att man HATAR kran vatten..:D

    Börjar laddningen idag söndag o har även hunnit med att mosa kroppen till failure på rygg + biceps..

    Denna vecka blir ej så mycket reps angivna mer övningarna som gjorts.

    Förkylning släpp men nu ligger min drottning nerbäddad i stället. Huvudsaken jag är frisk,,:p
    Inte många dagar kvar nu så.. F-n vad kul det ska bli att stå på scen igen..

    In

    #426225

    Hoppas allt går jättebra! Ett stort lycka till inför nästa helg. Är det på lördagen eller söndagen du intar scenen:P?

    #426226
    Razmeister899 wrote:
    Hoppas allt går jättebra! Ett stort lycka till inför nästa helg. Är det på lördagen eller söndagen du intar scenen:P?

    lördag kl10 borjar forbedomningen. finaler borjar 15. mindre en 1vecka kvar..overkligt…

    #426227

    ”Vatten.. stan e full av vatten….” går runt runt i huvet just nu..

    Precis mosat fram/baksida axlar + triceps. Känndes kanon, tajt o fin, o körde alla övningar tills jag ej fick upp vikten längre.

    Klippas o sola imorgon + lite hela kroppen träning på em. Sen blir det soffan o nya Need for Speed på PS3 o lite Collage football på Tv´n.

    #426228

    Kör på sista sträckan nu :) !
    Lycka till i götet.

    #426229

    Gjorde en genomkörare på hela överkroppen med 2 övningar/grupp á 8set*20-50rep. Snurrar lite idag i huvet.:p
    Ska sätta mig ikväll o välja ut en av två låtar till mitt fria program + poseringsträna efter maten ikväll. Ca3liter vatten kvar att dricka idag så försöker mig på 1l/timmen tills jag lägger mig senare ikväll.

    Vill passa på att säga grattis till min vägledare Fredde Carlsson som (collt som f-n mannen!!!!!) placerade sig 2a på Excalibur tävlingen den 1dec i kalifornien!!!

    Jag o min familj grattulerar det varmaste!! Ska bli kul att träffa dig nere i göteborg.

    Peace out.. Ses i göteborg alla sköna människor.:emo-thumb

    #426230
    Martin Alexandersson wrote:
    Gjorde en genomkörare på hela överkroppen med 2 övningar/grupp á 8set*20-50rep. Snurrar lite idag i huvet.:p
    Ska sätta mig ikväll o välja ut en av två låtar till mitt fria program + poseringsträna efter maten ikväll. Ca3liter vatten kvar att dricka idag så försöker mig på 1l/timmen tills jag lägger mig senare ikväll.

    Vill passa på att säga grattis till min vägledare Fredde Carlsson som (collt som f-n mannen!!!!!) placerade sig 2a på Excalibur tävlingen den 1dec i kalifornien!!!

    Jag o min familj grattulerar det varmaste!! Ska bli kul att träffa dig nere i göteborg.

    Peace out.. Ses i göteborg alla sköna människor.:emo-thumb

    Kommer o skriker på dig till helgen!!!!

    stooort lycka till hela vägen fram till scen:up: väl där e det bara o ha kul o glida8)

    LYCKA TILL NU BYGGAR KOMPIS!!

    /// Ederer

    #426231

    Hej mannen håller alla tummar och allt vad man nu kan hålla,ETT JÄTTE STORT LYCKA TILL, skicka gärna ett sms om hur det gick om du får tid över.
    :yahoo::kicking:

Viewing 15 posts - 631 through 645 (of 917 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.