Kingkong’s väg mot massivare kropp!

Home Forums Seriösa träningsjournaler Kingkong’s väg mot massivare kropp!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 646 through 660 (of 917 total)
  • Author
    Posts
  • #426232

    Lycka till i helgen nu!!!!

    #426233

    Lycka till i helgen! :up:
    Hoppas att formen ser bra ut!!!

    #426234

    Kunde inte ligga kvar p[ rummet.. Lite nervos infor morgondagen. Formen kanns bra o mycket kommer ske under morgonf=dagen. Vager in efter 1800 sa hall tummarna ar ni snalla..

    #426235

    Jao.
    Synd du inte gick vidare till finalen. Vi missade förbedömningen så jag såg inte hur du såg ut där jämfört med senare. Hade varit kul att se mer av dig, men det blev tydligen inte så den här gången.

    Vet du kämpat hårt, så, bra kämpat iallafall. Bara komma tillbaks förbättrad till nästa tävling.

    Hoppas du får en bra söndag med mycket mat !

    #426236

    På väg hem efter en underbart härlig helg. Tåget tar ca 4timmar o restaurangvagnen är öppen.:-P Det blev tillslut en 7e plats o tyvärr så gick bara 6st vidare. Jag är ändå JÄTTENÖJD o fått enorm respons av kända o okända människor. Nu blir det 2 års tävlingsuppehåll för fokus på mental vila, barnet som kommer i sommar samt lägga tid på jobbet. Kommer dock träna på som vanligt o fokus kommer ligga på att förbättra de saker som ligger efter. STORT TACK TILL ER ALLA SOM STÖTTAT O HJÄLPT MIG UNDER 2007!!

    #426237
    Martin Alexandersson wrote:
    På väg hem efter en underbart härlig helg. Tåget tar ca 4timmar o restaurangvagnen är öppen.:-P Det blev tillslut en 7e plats o tyvärr så gick bara 6st vidare. Jag är ändå JÄTTENÖJD o fått enorm respons av kända o okända människor. Nu blir det 2 års tävlingsuppehåll för fokus på mental vila, barnet som kommer i sommar samt lägga tid på jobbet. Kommer dock träna på som vanligt o fokus kommer ligga på att förbättra de saker som ligger efter. STORT TACK TILL ER ALLA SOM STÖTTAT O HJÄLPT MIG UNDER 2007!!

    :up:

    #426238

    Hör av dig grabben!

    #426239

    VILKEN HELG DET VAR HÖRRNI!!!:emo-thumb Tack för alla lovord o komplimanger efter tävlingen, värmer enormt att höra att man är duktig.

    Kroppen har börjat återhämta sig o man är lite blöt. Inte så farligt som jag hade trott men har faktiskt inte varit så hungrig efter tävlingen. Mer sugen att ta mig upp till gymmet o börja bygga de delar som saknas.

    Fysikt är jag på plats på jobbet idag men psykist vete f-n vart jag håller hus..

    Om någon har bilder på mig från tävlingen får ni hemskt gärna posta bilderna i denna tråd.

    Mvh
    Er Martin ”KingKong” Alexandersson

    #426240

    Grattis till en bra genomförd tävling och till en grym form:up:

    Ingen tävlingsbild men denna:)

    (Lägger den även i min blogg, hoppas de e ok?!)

    Vi ses & hörs mannen!!

    #426241
    Johan Ederer wrote:
    Grattis till en bra genomförd tävling och till en grym form:up:

    Ingen tävlingsbild men denna:)

    (Lägger den även i min blogg, hoppas de e ok?!)

    Vi ses & hörs mannen!!

    SJÄLVKLART MANNEN!!!:emo-thumb

    #426242

    Kunde inte tacka nej… Äckel mätt nu bara..

    #426243
    Martin Alexandersson wrote:
    Kunde inte tacka nej… Äckel mätt nu bara..

    haha : D!

    #426244

    Idag har vätskan börjat att komma tillbaka o vikten ligger på 100 – 102kg. Förkyld på nytt så LITE jobbigt att röra sig just nu men bara att bita ihop. Ska göra lite saker i slutet på månaden så ska börja dieta igen men svårt som f-n att låta bli bröd etc.. Eller.. ja.. Allt som man inte bör äta… :-)

    #426245

    oM NÅGON HAR BILDER FRÅN HELGEN POSTA GÄRNA SOM SAGT

    #426246

    Mer

Viewing 15 posts - 646 through 660 (of 917 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.