Kingkong’s väg mot massivare kropp!

Home Forums Seriösa träningsjournaler Kingkong’s väg mot massivare kropp!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 917 total)
  • Author
    Posts
  • #425677

    Ännu en dag på jobbet.. Vad ska man göra.:p Ner till Norrköpng mån -tis för lite utbildning. Ons – tor ledig men har 2möten inbokade, Fre – sön LUCIAPOKALEN!!!! YEAH!!!!!!

    Ikväll blir det packa o lira lite Gears of war.

    #425678

    Hej hopp!
    Nu ska jag strax iväg o testa Worldclass här nere i norrköping. Spanade snabbt in lokalen på lunchen o den såg mycket lovande ut. Mer info följer.. :emo-thumb

    #425679
    kingkong666 wrote:
    Hej hopp!
    Nu ska jag strax iväg o testa Worldclass här nere i norrköping. Spanade snabbt in lokalen på lunchen o den såg mycket lovande ut. Mer info följer.. :emo-thumb

    Bra så hur gick det då :)
    Hoppas du har det bra !!!

    #425680

    Worldclass i Norrköing rekomenderas varmt hädanefter. Bra lokaler, skön musik, trevlig personal.

    Blev ett ovansida bröst + axlar igår kväll. Styrkan börjar infinna sig men vikten pendlar kraftigt fortfarande. Igår kväll efter träning: 97,3kg ( med kläder )..

    Ser dock hyffsat ut. Vätskan börjar försvinna mer o mer. Dricker en hel del vatten nu för att få igång den naturliga tömmningen.

    Ser nu fram emot LUCIA helgen nått enormt, trots att jag inte ska tävla.

    5 December o +7 ute… Något e sjuk med vår jord..

    #425681

    Ja totalt sjukt att ha sån värme nu, Stackars sporthandlare lär stå med drivor
    av löparskidor och slalom utrustningar om det fortsätter så här.
    avundsjuk på att du skall ner till Lucia, jag och tjejen har ej möjlighet:(

    Ha det gott mannen!

    Micke

    #425682

    *host* Uppdatering tack :pop:

    Sluta njuta av göteborg nu medans vi andra längtar ditt:(

    #425683

    HEJ HOPP FRÅN GØTEBORG!!

    Kom ner till ett regnuingt gøteborg kl 0900 imorse. Lååååång promenad upp till hotellet før lite vila. Under em var det dax før ett pass o vi ( Jag o min sidekick Mats ) hamnade på Exhale gym. Axlar o baksida lår stod på schemat o en del bekanta profiler fanns på plats nær vi trampade in. Helt pløtsligt blir det mørkt i lokalen… Tænkte att va f-n.. Solførmørkelse.? Nix.. En viss Mr Kjellstrøm trampar in.. Sæger bara SAAAAAATAN!!! Stor som ett hus stæmmer in rætt bra på denna man..:D

    Passet gick bra o motivationen var på topp.

    Hoppas få træffa några profiler hær nere o vill man nå mig under denna helg så bor jag på hotell Panorama och nås på tel: 0735016489

    Hej så længe!!!

    #425684

    oj oj nu börjar telefon terrorisering då

    #425685

    Febril aktivitet p[ hotellet d’r inv’gningen holls. Det lilla man hunnit sett g;r att jag har starka f;rhoppningar om att detta blir som jag trott. N’mligen en riktigt bra helg!! Mer info finner ni s’kert under FF traden.

    I friska vindars stad, King Kong

    #425686

    Tack Tack O Tusen Tack!!!

    #425687

    alltid kul att träffa folk från forumet :p

    Nästa Lucia är det din tur :up:

    #425688

    Hmmm ska du träna nu kingkong style :aggresiv:
    Uppdatering. :rtfm:

    #425689

    WRaaaooo! *slår sig för bröstet*
    Haha! kul att träffa dig killen! även om jag sprang omkring som en tätting och knappt visste vart jag var själv.
    Hoppas du hade en toppenhelg och att du kom hem helskinnad.

    *kraaam*

    #425690
    Eva-Lotta wrote:
    WRaaaooo! *slår sig för bröstet*
    Haha! kul att träffa dig killen! även om jag sprang omkring som en tätting och knappt visste vart jag var själv.
    Hoppas du hade en toppenhelg och att du kom hem helskinnad.

    *kraaam*

    Detsamma! Du var en trevlig ”liten” sak att träffa på! :D Hoppas du hade en lika kul helg o blev tokmotiverad oxå!
    Ses förhoppningsvis inom kort igen!

    #425691

    Jävlar va bra det gick idag!! Efter en helg i musklernas tecken så var man åter o drog o slet i vikter och maskiner!!

    Blev endast rygg idag med Mr Göteborg o det gick kanon. Vikt efter helgens alla promenader är 95,2kg. ( Mamma tyckte jag såg smalare ut igår.. )

    PAsset idag:

    Latsdrag Brett grepp; 12*60 12*60, 10*80
    Latsdrag omvänt roddhandtag: 12*80 12*90 8*100
    Roddmaskin: 12*80 12*80 25*50

Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 917 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.