Kingkong’s väg mot massivare kropp!

Home Forums Seriösa träningsjournaler Kingkong’s väg mot massivare kropp!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 917 total)
  • Author
    Posts
  • #425692
    kingkong666 wrote:
    Jävlar va bra det gick idag!! Efter en helg i musklernas tecken så var man åter o drog o slet i vikter och maskiner!!

    Blev endast rygg idag med Mr Göteborg o det gick kanon. Vikt efter helgens alla promenader är 95,2kg. ( Mamma tyckte jag såg smalare ut igår.. )

    PAsset idag:

    Latsdrag Brett grepp; 12*60 12*60, 10*80
    Latsdrag omvänt roddhandtag: 12*80 12*90 8*100
    Roddmaskin: 12*80 12*80 25*50

    Härligt att du är motiverad:)

    #425693

    BRÖST O TRICEPS DAG!!
    KANON PASS MED MR POLEN. GICK FÖRVÅNANSVÄRT BRA!:up:

    4 ÖVNINGAR BRÖST O 4 TRICEPS. HEMLIGA RESULTAT.. :D

    #425694

    Min slavdrivare o mentor, pådrivare o inspirations givare.
    FETT GRATTIS TILL 3e PLATSEN PÅ LUCIA CLASSIC! DIN COMBACK PÅ TÄVLINGSSCENEN!!!
    Var jävligt kul att se dig på scen!

    Nu tar vi nya tag inför 2007!

    #425695

    JA motivationen är på topp el hur! helt galet vad en sån helg kan göra, inte för att motivationen var låg innan…
    Det var den och är den….nästan aldrig, kommer inte ihåg sist iallafall.
    Shyssta bilder vännen!
    Vi lär ju synas snart igen ja!
    Trevlig Pajk ;)

    #425696

    Vilodag idag. Ska städa o röjja i lägenheten. Jobbar till 2000.

    #425697

    Rygg baksida axlar stod på programmet o lite hederligt tjafs med exet innan gjorde mig enormt fokuserad o stark!!!

    Enormt på g just nu så ni får se upp i december nästa år!! :D

    #425698

    Nu kommer det inte bli så mycket mer skrivande i denna journal förenns 2007. Kommer spendera tid med min familj o vänner över jul/nyår så träning kommer ske sporadiskt under denna tid.

    Sista tiden har varit lite tung med div saker som hänt privat men så här i slutet av året när man summerar så har det dock vart ett skapligt år. Både tävlingsmässigt och privat..

    Om vi ser på tävlingsbiten först så är jag väldigt nöjd med vad man kan kalla ”mitt debut år”. Har många jag vill tacka men framför allt min coach Fredde men även de andra i Team Reform, mina sponsorer, min dåvarande sambo som stod ut med mig men som gav upp till slut(10mån diet är inget att rekommendera om ni är sambos..), Mats massör, Jocke B, Mamma o pappa förstås + div andra.

    Blev en 3e plats på NOGP i våras o fick stryk där av en Holländare och en Estländare. Imre från Estland var det inte mycket att göra åt men jag borde slagit Holländaren iaf. Detta gav mig blodad tand så nästa mål blev SM.

    Där blev det en 6e plats o 1!poäng från final. Det tog ett tag att komma över det kan jag lova.. Men trotts allt väldigt nöjd med resultatet då jag var i min bästa form någonsin.

    På den privata sidan så hr det varit ett blandat år. Har b la hunnit med en resa till Rhodos på träningsläger o dit ska jag igen 2007. GRYMT!!

    Fick även 2st dödsfall inom familjen på väldigt kort tid. 2 veckor innan SM så gav min kära farmor upp efter långtids sjukdom o strax efter avled min bäste väns pappa hastigt i en hjärtattack under en paus på motocrossbanan.. Må ni vila i frid..

    1st förhållande har jag oxå hunnit sabba och 1st nytt har jag precis börjat.
    Har träffat min blivande fru tror jag. Har aldrig mått eller känt så som jag gör för någon som när jag är i närheten av henne.. 😮 LOVE U BABY!!!;)

    Nu är det väl bara för mig att Önska er alla en god jul o ett gott nytt år!!
    Ses på tävlingsscenen 2007. Lovar!!

    #425699

    Blev nästan lite rörd av ditt sista inlägg, sumeringen av året.
    Glad för din skull att du hittat en pingla (som förhoppningvis vet vad hon givit sig in på)[/b]
    Får önska er all lycka!
    Så kul när man hör att det känns så rätt mellan två personer ;)

    Det hinner hända mycket på ett år och de tråkiga sakerna kunde man alltid varit utan, men man stärks alltid på något vis när någonting jobbigt händer, även om det kan ta ett tag.

    De roliga sakerna kan man leva på länge, härligt att du har blivit så sporrad av dina placeringar, jag kommer följa dig, var så säker!
    U work that as of or else…. :aggresiv:

    God JUl och Gott NYtt år Vännen :friends: [/b]

    #425700

    Fan va glad jag är att året slutar ändå med kärlek .
    Kommer följa dig under 2007 so se till att få den stora pokalen nu :P

    God Jul

    #425701

    Nu börjar vi om från Noll.. Nytt år, Nya visioner, massa nya vänner
    (förhoppningsvis).

    Idag blir det Ben o mage tillsammans med MR Göteborg. Risk finns att det kommer gå bra. :)

    Nu kommer jag börja köra mer seriöst och strukturerat igen med fokus på Axlar, rygg o ben pga att dessa släpar efter. Träningsupplägg kommer jag ta med min coach som under 2007 åter igen blir Fredrik Carlsson. Förra året fungerade samarbetet bra och känner 100% förtroende för hans idéer och kunskap. LUCIAPOKALEN 2007 är slutmålet och ALLT fokus kommer ligga på den tävlingen i år. Lång väg att vandra men mycket att lära.

    NU SPOTTAR VI I NÄVARNA O KÖR UTAV FAN!!:up:

    #425702
    kingkong666 wrote:
    Nu börjar vi om från Noll.. Nytt år, Nya visioner, massa nya vänner
    (förhoppningsvis).

    Idag blir det Ben o mage tillsammans med MR Göteborg. Risk finns att det kommer gå bra. :)

    Nu kommer jag börja köra mer seriöst och strukturerat igen med fokus på Axlar, rygg o ben pga att dessa släpar efter. Träningsupplägg kommer jag ta med min coach som under 2007 åter igen blir Fredrik Carlsson. Förra året fungerade samarbetet bra och känner 100% förtroende för hans idéer och kunskap. LUCIAPOKALEN 2007 är slutmålet och ALLT fokus kommer ligga på den tävlingen i år. Lång väg att vandra men mycket att lära.

    NU SPOTTAR VI I NÄVARNA O KÖR UTAV FAN!!:up:

    Lycka till nu, ska bli roligt att se dig förbättras :up:

    #425703

    Man får inte ge upp för att man får motgångar. Hoppas allt är bra me dej vännen. Nytt år, nya hårda tag och mål.

    Ha en fortsatt bra dag Mvh Jimmy

    #425704

    Knäböj i smith maskin: 60*25, 100*12, 160*5
    Benspark: 25*40, 25*40, 12*80
    ”Råttfällan”: 25*100, 25*150, 25*150

    Vader:
    Vadpres stående: 20*40, 25*60, 12*120

    #425705

    Dag 2 av min nyupptagna satsning. Rygg + baksida axlar på programmet tillsamans med Mr Göteborg. Häcken brinner satan sen passet igår så humöret e på topp o ryggen ska få sig en fin fin omgång ikväll. Mer info om passet efter kvällens holmgång!

    Varm o skön vinter..

    #425706

    Chins med egen kroppsvikt: 8reps, 8reps, 12 reps med 20kg hjälpvikt
    Latsdrag: 12*60, 12*80, 6*100
    Enarmsrodd: 12*30, 12*30, 12*30

    Liggande baksidaaxel flyies i dragmaskin: 12*25, 12*25, 8*30
    Stående framåtlutande hantelflyies i dragmaskin: 12*25, 12*25, 8*30

Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 917 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.