Liddell kör SL

Home Forums Seriösa träningsjournaler Liddell kör SL

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 166 through 180 (of 551 total)
  • Author

Bröst
    Bänkpress 6×3 40kg
    sned hantelpress 6×2 17,5kg
    dips 6st

Triceps
    pushdowns 6 38,5kg
    en arms hantelsträck 6 7,5kg
    liggande tricepspress 6×2 27,5kg

liddell wrote:
    Bröst
    Bänkpress 6×3 40kg
    sned hantelpress 6×2 17,5kg
    dips 6st

Triceps
    pushdowns 6 38,5kg
    en arms hantelsträck 6 7,5kg
    liggande tricepspress 6×2 27,5kg

Bra pass Liddell, du är stark för din ålder

Helmut wrote:
    Bra pass Liddell, du är stark för din ålder

tack.ja de kanske jag e ser inte det själv som att jag e stark.men jag bryr mig inte så mkt om vikten utan mer om kontakt.så nu har jag lagt in en ny växel.för nu e det sommarlov och nu ska jag växa!.

Ben
    knäböj 6×3 50kg
    benpress 6×3 130kg
    lårcurl 6×3 40,8kg

va ett riktigt hårt benpass.hade svårt o gå ut från gymmet sen.så benen va helt slut.valde att ta bort stela mark och utfall gillar inte dem så jag lägger till lårcurl.

liddell wrote:
    Ben
    knäböj 6×3 50kg
    benpress 6×3 130kg
    lårcurl 6×3 40,8kg

va ett riktigt hårt benpass.hade svårt o gå ut från gymmet sen.så benen va helt slut.valde att ta bort stela mark och utfall gillar inte dem så jag lägger till lårcurl.

Riktigt bra pass Liddell, när du vet att du inte kan gå efteråt så har du troligen tat i, det är så det ska vara:emo-thumb

Helmut wrote:
    Riktigt bra pass Liddell, när du vet att du inte kan gå efteråt så har du troligen tat i, det är så det ska vara:emo-thumb

japp det va ett av dem bästa benpassen i mitt liv.sitter just nu med grymt träningsvärk i benen.

igår efter det att jag hade skrivit in mitt pass o kommit hem o ätit så bara slog det till i huvet fick extrem huvudvärk.så jag bara låg hela dagen.och så fort jag rörde mig så fick jag grymt ont och kräkte några gånger.så jag har inte sovit mycket inatt så jag skjuter fram träningen en dag.

om det tar i skallen nästa pass sluta direkt och vila 1 vecka, fick samma för ngr veckor sedan i benpressen :p Vilade en vecka, tränade 2-3 dagar lungt sedan tränade jag på som vanligt efter det och hade lite ont då och då under andra veckan men det gick bort.

MATTI wrote:
    om det tar i skallen nästa pass sluta direkt och vila 1 vecka, fick samma för ngr veckor sedan i benpressen :p Vilade en vecka, tränade 2-3 dagar lungt sedan tränade jag på som vanligt efter det och hade lite ont då och då under andra veckan men det gick bort.

okej tack för tipeset.men saken va den att jag fick inte ont när jag tränade utan det va typ 30-60 min efterpasset jag fick sjukt ont.

liddell wrote:
    okej tack för tipeset.men saken va den att jag fick inte ont när jag tränade utan det va typ 30-60 min efterpasset jag fick sjukt ont.

Kan dock vara samm grejj tror jag, men se efter nästa pass, får du ont under så vet du!

MATTI wrote:
    Kan dock vara samm grejj tror jag, men se efter nästa pass, får du ont under så vet du!

okej.ja jag kommer vila denna veckan ut.sen ska jag iväg i 2 veckor så som det ser ut nu blir det lång vila.lite trist.men jag hoppas allt blir bättre.

lårcurl 6×3 40,8kg

Starkt!=D

Kämpa på nu så blir det NAAAJS :D

liddell wrote:
    okej.ja jag kommer vila denna veckan ut.sen ska jag iväg i 2 veckor så som det ser ut nu blir det lång vila.lite trist.men jag hoppas allt blir bättre.

Kan vara skönt med lite vila oxå, träningen ä ju inte allt i livet även fast det känns så. Men ta du dom där viloveckorna du så ska du nog se att du mår bättre sen när du kommer tillbaks.
    Krya på dig

Helmut wrote:
    Kan vara skönt med lite vila oxå, träningen ä ju inte allt i livet även fast det känns så. Men ta du dom där viloveckorna du så ska du nog se att du mår bättre sen när du kommer tillbaks.
    Krya på dig

tack.japp när jag kommer tillbaka så ska jag träna oj oj oj vad jag ska träna.

Viewing 15 posts - 166 through 180 (of 551 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.