Liddell kör SL

Home Forums Seriösa träningsjournaler Liddell kör SL

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 181 through 195 (of 551 total)
  • Author
    sn00k wrote:
    lårcurl 6×3 40,8kg

Starkt!=D

vad glad jag blir.själv trodde jag det va kärring vikt.

liddell wrote:
    vad glad jag blir.själv trodde jag det va kärring vikt.

40kg är vad jag tränar på gör väll kanske 12 reps på det så jag tycker det är strongt :D

sn00k wrote:
    40kg är vad jag tränar på gör väll kanske 12 reps på det så jag tycker det är strongt :D

aha okej jag som hade värst panik o liksom fan vad jag tar lite här då o vill öka.

Bröst
    bänkpress 6×3 40kg
    lutande hantelpress 6×2 20kg
    dips 5st

Triceps
    liggande tricepspress 6×2 25kg
    en arms hantelsträck 6 7,5kg
    pushdowns 6 38.5kg

vaknade nu precis och har träningsvärk i både bröst och triceps.riktigt härligt:)

liddell wrote:
    Bröst
    bänkpress 6×3 40kg
    dips 5st

Triceps
    liggande tricepspress 6×2 25kg
    en arms hantelsträck 6 7,5kg
    pushdowns 6 38.5kg

Jaså du är tillbaka, hur mår du nu då?
    Riktigt bra pass liddell:emo-thumb

liddell wrote:
    vaknade nu precis och har träningsvärk i både bröst och triceps.riktigt härligt:)

Träningsvärk är göttt:p

Helmut wrote:
    Jaså du är tillbaka, hur mår du nu då?
    Riktigt bra pass liddell:emo-thumb

ja jag va hem om så jag körde ett pass.jodå jag mår bra nu.jag kommer köra på som vanligt nu fast jag ska upp till stugan igen.och nu e träningskläderna och gainer och allt med så nu ska det tränas.kommer skriva ner passen.men har inte tillgång till data där uppe så jag skriver in dem när jag kommer tillbaka.

hemma igen.blev ett skit pass så jag struntade i det och vilar.så imon kör jag igång igen.bröst/triceps imon längtar redan.för nu ska det tränas och växas.

körde idag med coffe_91 och det blev ett riktigt grymt pass kan beskrivas med skrik,smärta och tuuuuuungt.gjorde även en ganska grym ökning idag i pushdowns.brukar köra på 38,5 men så såg jag att coffe höjde och tänkte jag ska inte va sämre och 55kg blev det och jag gjorde mina reps:)

Bröst
    bänkpress 6×3 50kg
    dips 5st
    körde även pec-dec för att pumpa ut det sista.minns inte vikten

Triceps
    Liggande tricepspress 6×2 30kg
    smalbänkpress 6 40kg
    pushdowns 6 55kg

Ett riktigt grymt pass idag.vågade köra på mer i tex smalbänk och bänkpress efter som jag hade nån som kunnde passa.så tavk coffe för all peppning och passning.

liddell wrote:
    körde idag med coffe_91 och det blev ett riktigt grymt pass kan beskrivas med skrik,smärta och tuuuuuungt.gjorde även en ganska grym ökning idag i pushdowns.brukar köra på 38,5 men så såg jag att coffe höjde och tänkte jag ska inte va sämre och 55kg blev det och jag gjorde mina reps:)

Bröst
    bänkpress 6×3 50kg
    dips 5st
    körde även pec-dec för att pumpa ut det sista.minns inte vikten

Triceps
    Liggande tricepspress 6×2 30kg
    smalbänkpress 6 40kg
    pushdowns 6 55kg

Ett riktigt grymt pass idag.vågade köra på mer i tex smalbänk och bänkpress efter som jag hade nån som kunnde passa.så tavk coffe för all peppning och passning.

Grymt bra pass Liddell, du blir starkare å starkare. Skönt att ha en träningskompis, jag hatar att träna själv, går inte att ta ut sig lika mye då. Kör hårt:up:

Helmut wrote:
    Grymt bra pass Liddell, du blir starkare å starkare. Skönt att ha en träningskompis, jag hatar att träna själv, går inte att ta ut sig lika mye då. Kör hårt:up:

tack,ja det e mkt bättre med en träningskompis.för då pushar man liksom varandra.

vaknade precis och har oredntlig träningsvärk i både triceps och bröst:emo-thumb

BEN
    knäböj 6×3 50kg
    benpress 6×2 130kg
    lårcurl 6×3 40,8kg

kort men tuuuuungt.har jag inte träningsvärk imon i benen så e det konstigt.då blir det till o försöka öka vikten.

liddell wrote:
    BEN
    knäböj 6×3 50kg
    benpress 6×2 130kg
    lårcurl 6×3 40,8kg

kort men tuuuuungt.har jag inte träningsvärk imon i benen så e det konstigt.då blir det till o försöka öka vikten.

Bra pass Liddell, blir skönt imorn då du ska resa dig opp från sängen:emo-thumb

Viewing 15 posts - 181 through 195 (of 551 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.