Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Liddell kör SL
tack.ja jag hoppas det.annars blir det till och öka vikterna eller lägga till ett set.
idag blir det rygg/biceps med coffe.så idag kommer det bli ett riktigt hårt pass.jag ger absolut allt jag har nu + lite till.kör tungt med fulla rörelsebanor så jag hoppas detta kommer bli bra.
rygg
assisterande chins 6×3
skivstångsrodd 6×2 40kg
latsdrag 6 30kg
latsdrag v handtag 6 40kg
sittande rodd 6 49.9kg
Biceps
hantelcurl 6×2 12,5kg
skivstångscurl 6×2 25kg
Biceps rygg idag
lite fler bilder
Biceps
hantelcurl 6×2 12,5kg
skivstångscurl 6×2 25kg
Du lassar på med kanon pass hela tiden liddell, riktigt bra, fortsätt så:up:
Sjysta bilder:)
jadå jag ska fortsätta så.ska bli lite hårdare e det tänkt.ja jag tycker dte e synd att jag inte kan ta bildeer oftare eftersom jag tränar själv.hade jag inte tränat själv hade det varit fler bilder i journalen.
vilar idag.har inte fått tillräckligt med sömn så jag vilar.
sitter med ordentlig träningsvärk i biceps.det va ett tag sen så de e gött.känner även av träningsvärken i ryggen.
Göttt:p
Kör hårt idag
ja jag ska göra de.det lovar jag.om där nu e öppet dem har knas tider.men e där öppet blir det axlar och traps.och det ska jag köra riktigt hårt.
givetsvis stängt jävla mög.men köra axlar/traps imon
jag börjar på mån igen.dum som jag va så va jag uppe lite för länge igår och e helt slut idag.
frö skoj skull vänder jag på shcemat idag.mage vader underarmar om ca 15 min:)
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY