Liddell kör SL

Home Forums Seriösa träningsjournaler Liddell kör SL

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 226 through 240 (of 551 total)
  • Author
    liddell wrote:
    ja dem har lite knas tider nu under sommaren.annars e det .0800-1300
    sen stängt mellan 13-15 sen 15-22.japp inte dem bästa tiderna på sommaren men det får duga.

Nae det ä verkligen inga bra tider, det är ju på sommaren alla vill komma i form ju.
    Vårat gym har öppet från 6.30 till 20.00 oavsett om det är julafton lr vilken annan dag som helst.

liddell wrote:
    japp inte det bästa passet men fick duga.okej för din skulle så ska jag ta bilder nu.så ge mig 15 min så e det bilder uppe.

Jag väntar:)

kommer några bilder på dagsformen.kan ej posera och tycker det ser riktigt dåligt ut själv

ser själv nu att det e dags att ta träningen till en ny nivå för nu måste det växas.

lite fler bilder

dessa e från förra veckan.

Härliga bilder.
    Gillar främst dina armar,syns att du har kört mye armar. Riktigt bra:emo-thumb
    Vaderna ser också bra ut, ser linjerna börjar komma fram.
    Det jag saknar är väl lite mer rygg, axlar å lår men du är fortfarande ung å har hela livet på dig så det kommer nog se riktigt bra ut i slutändan. Ha inte för bråttom bara.
    Kör på hårt :emo-thumb

Helmut wrote:
    Härliga bilder.
    Gillar främst dina armar,syns att du har kört mye armar. Riktigt bra:emo-thumb
    Vaderna ser också bra ut, ser linjerna börjar komma fram.
    Det jag saknar är väl lite mer rygg, axlar å lår men du är fortfarande ung å har hela livet på dig så det kommer nog se riktigt bra ut i slutändan. Ha inte för bråttom bara.
    Kör på hårt :emo-thumb

tack.japp armarna e bästa muskelgruppen tycker jag själv.som sagt jag ska kötta på riktigt.har rygg/biceps imon så får kötta ordentligt då.axlarna tycker jag e tråkigast att träna just eftersom jag inte ser resultat på dem.

liddell wrote:
    tack.japp armarna e bästa muskelgruppen tycker jag själv.som sagt jag ska kötta på riktigt.har rygg/biceps imon så får kötta ordentligt då.axlarna tycker jag e tråkigast att träna just eftersom jag inte ser resultat på dem.

Om jag var du så skulle jag tona ner biceps träningen lite å köra hårdare med ryggen, för när du kör rygg så tar det en hel del på biceps också.
    Jo jag förstår, Det man ser resultat på tycker man är roligt å vill köra det mer. Men Rom byggdes inte på en dag, tat lugnt å träna på så ska du se att det kommer:)

Helmut wrote:
    Om jag var du så skulle jag tona ner biceps träningen lite å köra hårdare med ryggen, för när du kör rygg så tar det en hel del på biceps också.
    Jo jag förstår, Det man ser resultat på tycker man är roligt å vill köra det mer. Men Rom byggdes inte på en dag, tat lugnt å träna på så ska du se att det kommer:)

saken e den att just nu kör jag 2 övningar på biceps.kör biceps rygg samma dag.så har abra skivstångscurl och hantelcurl.det är allt jag kör för biccarna.

vaknade precis med ordentlig träningsvärk.riktigt gött.nu väntar havregrynsgröt sen blir det rygg biceps vid 15,00:up:

satt o tänkte lite på ryggpasset vilket tror ni blir bäst

så här ser det ut nu

Framåtböjd skivstångsrodd….2 set 4-6 reps
    Latsdrag (Framifrån)….1 set 4-6 reps
    Sittande kabelrodd….1 set 4-6 reps
    Latsdrag med ”V”-handtag….1 set 4-6 reps

ändra till?

Marklyft 2 set 4-6 reps
    Latsdrag (Framifrån)….1 set 4-6 reps
    Sittande kabelrodd….1 set 4-6 reps
    Latsdrag med ”V”-handtag….1 set 4-6 reps

eller ska jag köra som det är nu och lägga till 2 set mark?

Personligen anser jag att du ska minska ner antalet övningar och höja antalet set på dom få övningar jag tycker du ska köra. Anledningen är att jag tror och tycker att det är lättare att köra slut på sig då man kör kanske 3 övningar och lite fler set på varje övning. Ett förslag från mig kan se ut så här:
    Marklyft 4 set i pyramid
    Chins 4 set
    Skivstångsrodd 4 set

Iom att du kör endast 3 övningar kan du koncentrera dig max på varje övning istället för att köra lite här och där.

_NOS wrote:
    Personligen anser jag att du ska minska ner antalet övningar och höja antalet set på dom få övningar jag tycker du ska köra. Anledningen är att jag tror och tycker att det är lättare att köra slut på sig då man kör kanske 3 övningar och lite fler set på varje övning. Ett förslag från mig kan se ut så här:
    Marklyft 4 set i pyramid
    Chins 4 set
    Skivstångsrodd 4 set

Iom att du kör endast 3 övningar kan du koncentrera dig max på varje övning istället för att köra lite här och där.

okej.men nu kan jag inte köra chins utan assistans och jag har ingen som kan assistera så kan jag byta det mot latsdrag?

liddell wrote:
    okej.men nu kan jag inte köra chins utan assistans och jag har ingen som kan assistera så kan jag byta det mot latsdrag?

Självklart kan du byta det mot latsdrag, chinsen är riktigt tunga men kör chins med assistans på uppvägen, sen håller du kvar en stund i toppen, vidare så kör du en lång negativ fas. Det är bara att nöta på tills du klarar ett par stycken.

Viewing 15 posts - 226 through 240 (of 551 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.