Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Liddell kör SL
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
17 juli, 2007 at 15:24 #813960Anonym anvandareMemberHelmut wrote:Mye bra pass Liddell, hoppas att det nya schemat går bra.
tack.japp det nya schemat är riktigt härligt.
17 juli, 2007 at 15:34 #813961Anonym anvandareMemberBra att du trivs med schemat. Här kommer ännu ett tips från mig, ta bort enarms pushdownen och kör tate-press, enarms hantelextension eller något likanande istället. Basövningar är betydligt bättre än kabelövningar.
17 juli, 2007 at 15:56 #813962Anonym anvandareMember_NOS wrote:Bra att du trivs med schemat. Här kommer ännu ett tips från mig, ta bort enarms pushdownen och kör tate-press, enarms hantelextension eller något likanande istället. Basövningar är betydligt bättre än kabelövningar.okej ska göras.kan man ha frenchpress eller något sånt tror jag den heter.man har curlstång pch ligger ner o går över huvet och sen upp.fattar du vilken jag menar?.
17 juli, 2007 at 16:00 #813963Anonym anvandareMemberliddell wrote:okej ska göras.kan man ha frenchpress eller något sånt tror jag den heter.man har curlstång pch ligger ner o går över huvet och sen upp.fattar du vilken jag menar?.Om du går ner runt huvudet och inte ner till pannan så tycker jag det är okej, för ännu mer varation kan du ju köra extension första veckan och tate-press andra veckan.
17 juli, 2007 at 16:23 #813964Anonym anvandareMember_NOS wrote:Om du går ner runt huvudet och inte ner till pannan så tycker jag det är okej, för ännu mer varation kan du ju köra extension första veckan och tate-press andra veckan.okej.jag går hela vägen ner.men jag variera så som du sa.tack för tipset.
18 juli, 2007 at 10:50 #813965Anonym anvandareMembervila idag.sitter med ordentlig träningsvärk i bröst.känner även av i benen och vaderna sen underkroppspasset.men det e nice.
19 juli, 2007 at 13:22 #813966Anonym anvandareMember15.00 börjar smärtan.lätt underkropp(fler reps).lätt låter fel så säger underkroppspass fler reps.ska se om jag kan sätta ett PB i böjen idag.just nu känner jag ingen smärta alls i knäna o hoppas på att dte fortsätter så.
19 juli, 2007 at 13:42 #813967Anonym anvandareMemberKommer du köra både frontböj och ryckböj idag?
19 juli, 2007 at 13:45 #813968Anonym anvandareMember_NOS wrote:Kommer du köra både frontböj och ryckböj idag?ryckböj vågar jag inte såg lite för farligt ut.jag gör så här idag jag kör vanliga knäböj + öva teknik frontböj.
19 juli, 2007 at 15:05 #813969Anonym anvandareMemberliddell wrote:ryckböj vågar jag inte såg lite för farligt ut.jag gör så här idag jag kör vanliga knäböj + öva teknik frontböj.Ryckböjarna är inte alls farliga, ha någon bakom dig om du tycker att det känns osäkert. När du väl får till tekniken så tar dom som bara den.
19 juli, 2007 at 16:07 #813970Anonym anvandareMember_NOS wrote:Ryckböjarna är inte alls farliga, ha någon bakom dig om du tycker att det känns osäkert. När du väl får till tekniken så tar dom som bara den.okej då får jag testa det.här kommer dagen pass:
Knäböj 10×4 40kgPB:)
Benpress 10×4 80kg
crunches 30×4
vadpress i benpress supersetat med stående vadpress 20×5 50kg,30kgknäböjen va extremt tung ska försöka berätta hur det känndes.riktigt skön känsla.jag lastar på vikterna första setet tung men det gick andra ännu tyngre trodde inte det skulle gå men det gick.3:e ren vilja inget annat men upp kom stången.sista:körde 1..2…3…4…5 och här tog jag i så jag trodde min frukost skulle komma upp.tänkte 5 kvar dte gör jag lätt börjar räkna om högt igen 1…2…3…tungt som satan 4 gick ner ó tar i allt vad jag ahr stången rör sig knappt trycker allt vad jag kan den rör sig lite till och tillslut den e upp.1 kvar.går ner pressar som satan den rör sig kanppt jag känner bara hur det flimrar framför ögonen o frukosten e på väg upp o pressar lite till och stången är uppe och där va det ett PB.riktigt härligt.
19 juli, 2007 at 20:26 #813971Anonym anvandareMemberliddell wrote:okej då får jag testa det.här kommer dagen pass:
Knäböj 10×4 40kgPB:)
Benpress 10×4 80kg
crunches 30×4
vadpress i benpress supersetat med stående vadpress 20×5 50kg,30kgknäböjen va extremt tung ska försöka berätta hur det känndes.riktigt skön känsla.jag lastar på vikterna första setet tung men det gick andra ännu tyngre trodde inte det skulle gå men det gick.3:e ren vilja inget annat men upp kom stången.sista:körde 1..2…3…4…5 och här tog jag i så jag trodde min frukost skulle komma upp.tänkte 5 kvar dte gör jag lätt börjar räkna om högt igen 1…2…3…tungt som satan 4 gick ner ó tar i allt vad jag ahr stången rör sig knappt trycker allt vad jag kan den rör sig lite till och tillslut den e upp.1 kvar.går ner pressar som satan den rör sig kanppt jag känner bara hur det flimrar framför ögonen o frukosten e på väg upp o pressar lite till och stången är uppe och där va det ett PB.riktigt härligt.
Bra pass Liddell, Pb i knäböjen var inte fyskam men du fick verkligen slita för att få opp den verkar det som, men det ä ju så det ska vara:up:
19 juli, 2007 at 20:28 #813972Anonym anvandareMemberHelmut wrote:Bra pass Liddell, Pb i knäböjen var inte fyskam men du fick verkligen slita för att få opp den verkar det som, men det ä ju så det ska vara:up:tack.japp slita fick jag.vet att det inte är många kg men det är tungt för mig.men det är ju tungt det ska va.ska se om jag kan sätta några PB imon med.
20 juli, 2007 at 05:57 #813973Anonym anvandareMembersitter med träningsvärk i ben o vader:emo-thumb.vaknade typ precis och såg att gymmet öppnade 06.30 så då ska jag upp o träna tung överkropp:)
20 juli, 2007 at 08:05 #813974Anonym anvandareMemberBänkpress 5×4 35kg
smalbänk superset skivstångscurl 6×5 30kg,20kg
Militärpress 5×4 30kg
skivstångsrodd 6×4 40kg
wristcurl 8×3 7,5kghelt ok pass idag.
lägger även tlll vad jag hunnit äta idag.mål 1: 2st makor med skinka och en protein drink.mål 2:havregryngröt sen en portion gainer efter passet.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.