Liddell kör SL

Home Forums Seriösa träningsjournaler Liddell kör SL

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 316 through 330 (of 551 total)
  • Author

Knäböj 5×4 30kg
    benpress 5×3 100kg
    Lårcurl 5×4 49.9kg
    kabelcrunches 8×5 66kg

blev inga vader idag för det va fullt på gymmet.så hann inte köra dem.inget jättebra pass idag för fick extremt ont i knäna men jag gjorde så bra jag kunnde o lyckades få ganska bra kontakt ändå.

har träningsvärtk i benen nice:emo-thumb men har fortfarande i överkroppen.så om den e kvar imon får jag vila imon med.vill inte köra med träningsvärk.

jag vilar till på måndag ¨då kommer det köras ett hårt bröst och vadpass med coffe här på forumet.kommer antagligen några bilder från passet.

snart bär det av till gymet bröst/triceps idag.laddad som fan.o sen lovar jag lite bilder.

liddell wrote:
    snart bär det av till gymet bröst/triceps idag.laddad som fan.o sen lovar jag lite bilder.

Kör hårt grabben:emo-thumb

passet gick inte så bra idag.hade bara sovit 4 timmar så ja.förväntade mig inget super pass.men här kommer några bilder.

inte det bästa passet.men imon ska det bli bättre.ben/vader då.

Nice med bilder, du ser ut att ge gärnet. Precis som det ska vara:emo-thumb

Helmut wrote:
    Nice med bilder, du ser ut att ge gärnet. Precis som det ska vara:emo-thumb

japp jag kör på ordentligt nu.kommer komma fler bilder idag och då kommer jag köra ben/vader.riktigt hårt pass ska de bli idag.

Jojje89 wrote:
    Roligt att se att du verkligen vill köra hårt, inget half-assed här inte! Kör bra ser jag på ditt schema, kör hårt och bli en biff :P
    Förresten vad tar du i vikter? Olika kroppsdelar menar jag då? Bänk, knäböj o marklyft m.fl.

Pz Jojje

tack kul att lite folk skriver här.jadå inget half-assed här inte.vill komma långt så lika bra o köra hårt som fan.sen det här med vilka vikter jag kör på.jag har aldrig maxat.och styrka e inte mitt mål utan att växa o få bra kontakt.Mark:
    4x90kg bänk: 6×3 50kg böj:6×3 60kg.inga bra vikter men de e vad jag gjort som bäst.

Ben
    Knäböj 10×4 30kg(ont i knäna)
    Benspark 12×4 40x8kg
    lårcurl 12×4 40x8kg
    benpress 12×4 130kg

Vader
    vadpress i benpress 12×4 150kg
    vadpress i smith 15×4 50kg

bra pass idag.pump o bra kontakt.lite synd att knäna klyddade men bra ändå

liddell wrote:
    tack kul att lite folk skriver här.jadå inget half-assed här inte.vill komma långt så lika bra o köra hårt som fan.sen det här med vilka vikter jag kör på.jag har aldrig maxat.och styrka e inte mitt mål utan att växa o få bra kontakt.Mark:
    4x90kg bänk: 6×3 50kg böj:6×3 60kg.inga bra vikter men de e vad jag gjort som bäst.

Vikten är inte allt heller.

Kör på inslagen väg, hardcore all the way!

här kommer lite bilder

o lite fler bilder

osså den sista bilden

Viewing 15 posts - 316 through 330 (of 551 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.