Liddell kör SL

Home Forums Seriösa träningsjournaler Liddell kör SL

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 496 through 510 (of 551 total)
  • Author

En grej som jag tyckte var lite negativt som jag skulle göra om och det är att man kopplar in triceps i varje pass , förmodligen ganska tungt också tex :

Måndag : Bröst , Axlar

Onsdag : Triceps

Fredag : Bröst , Triceps

Personligen så tycker jag det är lite för stor spridning på triceps övningar :S..

Nu såg jag också en grej på schemat som jag la upp lite fel i nattmössan haha :P ,
    Fredagen blev lite väl tung , antingen flyttar man axlar eller triceps till måndags passet ..

libbzor:schemat jag la upp som jag hittade på jsk såg det bra ut eller tycker du jag ska köra efter det du la upp istä´llet

jag tycker du borde prova det jag la upp :) , de har fungerat för mej ialf :) ,men som jag har sagt tidigare komplimenten är bara kompliment som ska hjälpa dej att prestera bra i styrkelyftsmomenten . Har du tänkt börja med programmet redan så kan jag skicka programmet mer detaljerat i PM :)

libbzor wrote:
    jag tycker du borde prova det jag la upp :) , de har fungerat för mej ialf :) ,men som jag har sagt tidigare komplimenten är bara kompliment som ska hjälpa dej att prestera bra i styrkelyftsmomenten . Har du tänkt börja med programmet redan så kan jag skicka programmet mer detaljerat i PM :)

ja skicka gärna det i pm.jag tänker börja med det så fort jag är frisk.

liddell wrote:
    ja skicka gärna det i pm.jag tänker börja med det så fort jag är frisk.

Det låter bra ;) !

Hej :D Spännande läsnings detta. Ska nog också snart börja med en sånhär träningsdagbok.. Fast jag vet inte hur man lägger in bilder men xD

Lycka till / Andreas :emo-thumb

vaensterhaent wrote:
    Hej :D Spännande läsnings detta. Ska nog också snart börja med en sånhär träningsdagbok.. Fast jag vet inte hur man lägger in bilder men xD

Lycka till / Andreas :emo-thumb

tack:) där är en gul ikon där står infoga bild.sen när du tryckt på den så kommer du förstå hur du ska göra

ja då va man frisk.kommer att träna p¨å mån:):)

låter bra :) !

libbzor wrote:
    låter bra :) !

e så sjukt träningsugen och så sjukt sugen på att börja detta med sl.så nu kan jag lova att det kommer komma kanon pass.

här kommer SL schemat jag kommer köra efter

Måndag :

Bröst :
    Bänkpress : 5set / 5 rep ( Lätt)

Ben :
    Knäböj : 5 set / 3 rep (tungt)
    Benspark : 3 set / 8 rep
    Benpress : 3set / 8 rep
    sittande vadpress : 3 set / 12.

Axlar :
    militärpress : 3 set / 10 rep
    Baksida axlar : 3 set / 10 rep

Mage :
    5 set / 10-20 rep

Onsdag :

Rygg :
    Marklyft : 5 set / 3-5 rep ( tungt / lätt varann vecka ) . Den veckan du kör lätt i Marklyft , kör du också lätt i de andra ryggövningarna .
    Hyperextencions med vikt : 3 set / 6-10 rep
    Latsdrag : 3 set / 8-10 rep
    Roddövning : 3 set / 8-10 rep

Biceps :
    6 set / 8 rep

Grepp : barhold 4 set

Fredag :

Bröst :
    Bänkpress : 5 set / ca : 3 rep ( tungt )
    Bänkpress på snedbänk : 3 set / 5 rep
    Cablecross : 3 set / 8 rep

Ben :
    Knäböj : 5 set / 5 rep ( lätt )

Triceps :
    6 set / 8 rep

Mage :
    5 set / 10-20 rep

ett tips, träna inte bakreaxlar på måndag när du kör axlar, för du tränar det när du kör rygg.
    Men kötta på du bara.

// Ville

Jag la ihop schemat åt honom och baksida axlar innefattar någon stabiliseringsövning inte 3 supertunga set som man får en lång återhämtningsperiod av.T.ex. baksida axlar i CC

jaha då sitter man med hosta som fan.så ingen träning imon:( men jag vill va ordentligt frisk så jag kan ge 200%

De är bara och vila och ladda med C-vitamin osv hehe ;D

Viewing 15 posts - 496 through 510 (of 551 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.