Liddell kör SL

Home Forums Seriösa träningsjournaler Liddell kör SL

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 511 through 525 (of 551 total)
  • Author
    libbzor wrote:
    De är bara och vila och ladda med C-vitamin osv hehe ;D

ja jag får göra de.vill verkligen kunna ge 200% i gymmet.

äntligen är hostan över och jag e frisk:) så det kommer bli träning på mån;) längtar som fan.

blev det någon träning idag :D?

libbzor wrote:
    blev det någon träning idag :D?

näpp men imorgon blir det.hände en sak som jag var tvungen att ta hand om.

kunnde inte sova så låg och funderade på ett matschema.det är lite svårt eftersom jag inte har egna pengar o kan handla in egen mat.men funderade på ett med grajer som jag alltid har hemma.nu kanske det är helt åt helvete och är det då så skriv gärna de.

07.00 mål 1
    havregryns gröt och proteindrink

10.00 mål 2
    äggröra

13.00 mål 3
    havregryns gröt

mål 4 16.00
    här vet jag inte vad jag ska ha.funderade på tex 2 mackor med keso och banan

mål 5 19.00
    middag som middag blir det det min morsa lagar.

mål 6 22.00
    proteindrink

liddell wrote:
    kunnde inte sova så låg och funderade på ett matschema.det är lite svårt eftersom jag inte har egna pengar o kan handla in egen mat.men funderade på ett med grajer som jag alltid har hemma.nu kanske det är helt åt helvete och är det då så skriv gärna de.

07.00 mål 1
    havregryns gröt och proteindrink

10.00 mål 2
    äggröra

13.00 mål 3
    havregryns gröt

mål 4 16.00
    här vet jag inte vad jag ska ha.funderade på tex 2 mackor med keso och banan

mål 5 19.00
    middag som middag blir det det min morsa lagar.

mål 6 22.00
    proteindrink

Mer frukt och grönt också ! , det behöver kroppen för att de ska gå runt så att säga :) !

libbzor wrote:
    Mer frukt och grönt också ! , det behöver kroppen för att de ska gå runt så att säga :) !

okej tips på var och vad jag ska slänga in?

här kommer första passet denna veckan.körde lugnt idag eftersom jag sov dåligt o hade svårt att äta.men blev ett ganska bra pass ändå

knäböj 3×5 50kg gick lätt som fan men ville ta det lugnt eftersom jag varit borta länge.
    benpress 8×3 130kg
    benspark 8×3 30kg
    sittande vadpress 12×3 25kg

bänkpress 5×5 40kg

militärpress 10×3 30kg

kryssdrag 10×3 10kg i varje hand

situps 10×5

blir ingen träning imon för min bror fyller år.men på tors och fre blir de:)

bra förstapass på schemat ;) !

libbzor wrote:
    bra förstapass på schemat ;) !

tack,jag kan lova att det blir tyngre nästa vecka.

riktigt nice:a tatueringar du har där på vänsterarm, får man fråga vad de betyder?

Bobo90 wrote:
    riktigt nice:a tatueringar du har där på vänsterarm, får man fråga vad de betyder?

tack tack.där står LIDDELL alltså mitt efternamn

jag har börjat tänka på lite saker och jag kan bara inte glömma en person och därför blir min träning lidande just nu.har svårt för att få orkt till någonting.så just nu liggar man bara och glor tv hela dagarna.jobbigt som fan när man saknar en person.men hemma blir min inte stark så ska försöka dra mig ner till gymmet nästa vecka.så nu vet ni varför här inte kommit upp några pass på ett tag.

liddell wrote:
    jag har börjat tänka på lite saker och jag kan bara inte glömma en person och därför blir min träning lidande just nu.har svårt för att få orkt till någonting.så just nu liggar man bara och glor tv hela dagarna.jobbigt som fan när man saknar en person.men hemma blir min inte stark så ska försöka dra mig ner till gymmet nästa vecka.så nu vet ni varför här inte kommit upp några pass på ett tag.

kärlekstjafs gissar jag ? , tråkigt isåfall , men de är bara att rycka upp sej ;) !

libbzor wrote:
    kärlekstjafs gissar jag ? , tråkigt isåfall , men de är bara att rycka upp sej ;) !

japp precis.blev eller e nere som fan sen de tog slut med en tjej.

Jojje89 wrote:
    Fuck brudar, träna istället och kör med engångsligg! Blir inte sårad då :p

Peace

jo du har nog fan rätt.bättre o träna o skita i brudarna.men jag ska dra mig ner till gymmet på mån.

Viewing 15 posts - 511 through 525 (of 551 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.