Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Liddell kör SL
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
28 november, 2007 at 16:54 #814200Anonym anvandareMemberliddell wrote:japp precis.blev eller e nere som fan sen de tog slut med en tjej.
jo du har nog fan rätt.bättre o träna o skita i brudarna.men jag ska dra mig ner till gymmet på mån.
drar dej dit redan på fredag o kör på ordentligt ;P , de kommer o kännas bättre då . Skit i bruden det kommer fler chanser
28 november, 2007 at 17:03 #814201Anonym anvandareMemberlibbzor wrote:drar dej dit redan på fredag o kör på ordentligt ;P , de kommer o kännas bättre då . Skit i bruden det kommer fler chanserjag ska dra mig dit imon o köra på som fan:).ska göra så att kör med mp3 på hög volym o gå in i min egenv värld o ge alllt.för de känns som jag missat mkt träning pga sjukdomar så nu ska jag ge allt de lovar jag.
28 november, 2007 at 21:50 #814202Anonym anvandareMemberliddell wrote:jag ska dra mig dit imon o köra på som fan:).ska göra så att kör med mp3 på hög volym o gå in i min egenv värld o ge alllt.för de känns som jag missat mkt träning pga sjukdomar så nu ska jag ge allt de lovar jag.rätt inställningen dude ! , bara att hoppas på att vikterna åker som aldrig förr
2 december, 2007 at 16:52 #814203Anonym anvandareMemberavslutar denna journal för att jag kommer vila till januari.kommer slänga upp en ny journal senare.
utvärdering 2007
helt ok år klarade mitt mål detta året vilket var 100kg i marklyft.det ända som varit lite dåligt har varit att jag varit sjuk en hel del.så får hoppas att 2008 blir bättre.3 december, 2007 at 15:44 #814204Anonym anvandareMemberJojje89 wrote:Kan du kanske lägga upp bilder på din framgång under året?MVH
har faktiskt inga bilder förutom dem som är några sidor bak.har inte utvecklats så mkt men de har varit för att jag har varit sjuk alldeles för mkt
5 december, 2007 at 03:39 #814205Anonym anvandareMembervet inte ja men att dömma efter dina pass tycker jag du pendlar väldigt mycket mellan vikterna? en dag kan du tex köra tricepspushdown 12x3på 60 kg! Sen en annan dag kör du typ 12×3 på 20 kg? Låter lite väl mycket för att vara ”dåliga pass” o grejjer? Men ja vet inte ja du kanske inte kör lika hårt alla dagar! Hur går det nudå föresten? släng upp lite mer bilder få se om du ökat nåt då?
5 december, 2007 at 14:13 #814206Anonym anvandareMemberliddell wrote:har faktiskt inga bilder förutom dem som är några sidor bak.har inte utvecklats så mkt men de har varit för att jag har varit sjuk alldeles för mktSynd där med alla dessa slängar av sjukdommar. När du får chansen igen hoppas jag du kör järnet. Är kul att följa dina framsteg!
Du verkar ha motivation, rätt inställning.
Lycka till och uppdatera oss med hur det går!:emo-thumb5 december, 2007 at 21:25 #814207Anonym anvandareMemberkiRRe wrote:vet inte ja men att dömma efter dina pass tycker jag du pendlar väldigt mycket mellan vikterna? en dag kan du tex köra tricepspushdown 12x3på 60 kg! Sen en annan dag kör du typ 12×3 på 20 kg? Låter lite väl mycket för att vara ”dåliga pass” o grejjer? Men ja vet inte ja du kanske inte kör lika hårt alla dagar! Hur går det nudå föresten? släng upp lite mer bilder få se om du ökat nåt då?ja jo det är stor skillnad men om jag kört på 60kg och sen på 20 så kan det varit efter att jag varit sjuk eller att jag känt att jag varit påväg att bli sjuk.
just nu så har jag vila för jag känner att jag måste koppla av från allt o bara ta det lugnt.bilder slänger jag upp senare i en ny journal när jag kommit igång med träningen igen så i januari.5 december, 2007 at 21:26 #814208Anonym anvandareMemberCatchen wrote:Synd där med alla dessa slängar av sjukdommar. När du får chansen igen hoppas jag du kör järnet. Är kul att följa dina framsteg!Du verkar ha motivation, rätt inställning.
Lycka till och uppdatera oss med hur det går!:emo-thumbtack.jadå jag ska bara ha en vila nu i december när de e jul o nyår o massa sånt.men i januari är jag tillbaka.men det blir en ny journal då med nya mål och nya bilder.
6 december, 2007 at 19:48 #814209Anonym anvandareMemberhär kommer lite bilder på hur jag ser ut just nu.utan träning på ett tag och ätit allt jag kommit över:)
6 december, 2007 at 19:49 #814210Anonym anvandareMembernån bild till
15 december, 2007 at 20:00 #814211Anonym anvandareMemberliddell wrote:nån bild tillDra till en deff först för fasiken.. Eller en råbulk så du får lite massa.
15 december, 2007 at 20:36 #814212Anonym anvandareMemberEkman_ wrote:Dra till en deff först för fasiken.. Eller en råbulk så du får lite massa.deff tänker jag inte.men just nu äter jag en hel del.så det blir som en bulk.sen är där ju inte så mkt massa för jag har tränat 1 år seriöst.och gjort bra ökningar tycker jag.jag menar massa tar ju tid.
17 december, 2007 at 09:20 #814213Anonym anvandareMembervarför lägga upp bilder från när du inte tränat på ett tag och ätit för mycket? det är väl mer intressant att ta nån när du tränat. Tror inte heller du vinner nått på att äta extra mycket och bulka, du ser ut att ha energiöverskott så du kan nog äta som vanligt och träna på? :up:
17 december, 2007 at 15:03 #814214Anonym anvandareMemberhainz wrote:varför lägga upp bilder från när du inte tränat på ett tag och ätit för mycket? det är väl mer intressant att ta nån när du tränat. Tror inte heller du vinner nått på att äta extra mycket och bulka, du ser ut att ha energiöverskott så du kan nog äta som vanligt och träna på? :up:jag kände bara för att lägga upp bilder.för att jag blev nöjd med latspreeden bakifrån.jag kommer inte göra nån extrembulk de e bara så att just nu har jag vila under jul och nyår för jag fick problem med blodtrycket för ca 1 månad sen tror jag det va.och det blir ju mkt ätande nu under jul och nyår.men kommer börja träna igen i januari när gymmet öppnar.då ska jag även försöka ha bättre kost.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.