Liddell kör SL

Home Forums Seriösa träningsjournaler Liddell kör SL

• This topic is empty.
Viewing 11 posts - 541 through 551 (of 551 total)
  • Author
    Kung Bruno wrote:
    Kan du skriva upp hur en träningsdag ser ut för dig? (Med mat och allt)

EDIT: Vikt och längd skulle vara trevligt också.

vikt:77kg längd ca 1.75cm
    maten är inget att skriva upp äter välidigt lite och inte så bra just nu.men ska ta tag i maten ordentligt när jag börjar igen i januari.har haft lite problem nu med maten för har helt tappat aptiten har haft sjukt svårt att äta.

Kung Bruno wrote:
    OK. Ska du alltså bulka vidare eller deffa?

ja asså jag vet inte.hade ju varit trevligt att komma ner till lägre fett% och sen bygga därifrån.men har lite svårt med det för då måste jag hålla strikt kost.och problemet med det är att jag inte har egna pengar så jag kan betla min egen mat.för resten av min familj äter inte så nyttigt så de blir liksom isfall att jag får köpa maten själv för hela min familj ska ju inte deffa för jag gör du svårt att förklara men du fattar vad jag menar va?. men en deff hade varit nice.men får se.tror det blir bulk.

liddell wrote:
    deff tänker jag inte.men just nu äter jag en hel del.så det blir som en bulk.sen är där ju inte så mkt massa för jag har tränat 1 år seriöst.och gjort bra ökningar tycker jag.jag menar massa tar ju tid.

Varför tänker du inte deffa?

Ekman_ wrote:
    Varför tänker du inte deffa?

för jag ser ingen anledning och deffa eftersom jag inte ska tävla.då tar jag hellre den tiden som hade gått till deff och bygger massa.

Kung Bruno wrote:
    Ja, jag förstår vad du menar.

Men om du skulle vilja deffa så är det enda du behöver en matvåg ju, du kan ju fortfarande ta från samma mat som dina föräldrar/syskon, bara att du väger det innan du stoppar det i munnen.

Nåväl, du gör ju som du känner för ;), lycka till iaf.

nja samma mat tror jag inte eftersom det är ganska fet och onyttig mat.men ska försöka komma på något.ska tjata på dem att vi behöver äta nyttigare.

när startar du upp träningen igen då ;) ?

libbzor wrote:
    när startar du upp träningen igen då ;) ?

efter jul så fort gymmet öppnar.kommer en ny journal då med nya mål.kommer köra max-ot då.

liddell wrote:
    efter jul så fort gymmet öppnar.kommer en ny journal då med nya mål.kommer köra max-ot då.

okey ;)

Robert Svensson wrote:
    Väldigt vad du verkar byta inriktning hela tiden. Ena dagen är det SL nästan är det Max-OT. Du kanske ska ta en funderar över Jul och kolla vad du verkligen vill göra istället för att hålla på och flänga fram och tillbaka mellan olika träningsformer.

Lycka till!

jo jag vet.trodde mina knä skulle klara SL men det gjorde dem inte.så det blir tillbaka till att satsa på massa.sen tror jag att jag ska köra max-ot och då kommer jag köra alla deras 18 schema börja på 1 och byta var 8:e vecka.

Jojje89 wrote:
    Uppdatera oftare pöjk! :D

MVH Jojje

kommer starta en ny journal senare.ska till läkaren och ta prover den 20 januari.för jag fick lite problem med blodtrycket så måste se så allt står rätt till.men såfort jag börjar träna igen så kommer det upp en ny journal med nya mål.

Jojje89 wrote:
    Gott nytt år :)

gott nytt år på dig med:)

Viewing 11 posts - 541 through 551 (of 551 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.