Liddell kör SL

Home Forums Seriösa träningsjournaler Liddell kör SL

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 551 total)
  • Author
    liddell wrote:
    passet gick riktigt dåligt idag.så jag skriver inte in de.

Farligt att träna morgon, det går, men vill man köra med 2½ kgs vikter så OK! :p :ph34r:

MATTI wrote:
    Farligt att träna morgon, det går, men vill man köra med 2½ kgs vikter så OK! :p :ph34r:

haha ja det e farligt o träna morgon.så nu vilar jag fram tills mån o kör igen på måndag kväll.och då börjar jag uppladdningsfasen på kreatin också.

tyckte inte passet känndes bra igår.men ändå sitter man här med träningsvärk i brösten,riktigt härligt.vila idag sen igång igen imon med rygg o triceps.

kommer inte träna denan veckan.har för mycket att göra i skolan.

här kommer mitt nya tunga schema.jag kommer köra 4×3 4 veckor sen en vecka lätt(12×3) sedan en vilo vecka.så det blir 5 veckors träning sen vilovecka.på 12×3 veckan eller hög reps veckan kan man kalla det kommer det bli en del dropset också.

Måndag

Bröst
    Bröstpress 4×3
    Snedbänkpress 4×3
    Pec-dec 4×3
    Hantelpress 4×3
    Cable cross overs 4×3
    Flyes i cabel cross 4×3

Vader
    Stående vadpress i smith 4×3
    Vadpress i benpress 4×3

Tisdag

Ben
    Benspark 4×3
    Benpress 4×3
    Knäböj 4×3
    Utfall 4×3
    Lårcurl 4×3
    Stela marklyft med hantlar 4×3

Onsdag

Biceps
    Sittande hantelcurl 4×3
    Bicepscurl med curlstång 4×3
    Hammercurl med rep 4×3
    Hammercurl över bänk 4×3
    Preacher curl 4×3

Triceps

Smal bänkpress 4×3
    Push-downs 4×3
    Omvända en arms pushdowns 4×3
    En arms hantelsträck 4×3
    Pushdowns med rep 4×3

Torsdag

Axlar
    Militärpress 4×3
    Sittande hantelpress 4×3
    Hantelyft framåt i cc 4×3
    Hantelyft åt sidan i cc 4×3
    Omvänd pec-dec 4×3

Mage
    Benlyft 4×3
    Crunches 4×3
    Midje övning 4×3(varanat pass)

Underarmar
    Handledscurl med hantel 4×3
    Ömvända handledscurl 4×3

Fredag

Rygg
    Latsdrag 4×3
    Omvända latsdrag 4×3
    Sittande en armsrodd 4×3
    Stång rodd 4×3

Vader
    Stående vadpress i smith 4×3
    Vadpress i benpress 4×3

Traps
    Skivstångsshurgs framifrån 4×3
    Skivstångsshurgs bakom 4×3
    Skivstångsshurgs med hantlar 4×3

är sp grymt tränings sugen.har suttit o tittat lite på filmer med arnol och lou ferrigno.så nu är jag sjukt sugen.på måndag då j*vlar på måndag då kommer jag rocka loss med vikterna igen.

kunnde inte vänta tills måndag.så jag började idag.började även med kreatinet.

Bröst
    Bröstpress 4×3 49,9kg
    sendhantelpress 4×3 17,5kg
    pec-dec 4×3 40,8kg
    hantelpress 4×3 17,5kg
    flyes i cc 4×3 11kg
    cable crossovers 4×3 16,5kg

vader
    ståendevadpress i smith 4×3 90kg
    vadpress i benpress 4×3 180kg va tvungen o sänka idag för jag ahd elite ont.

blir ingen träning nu på ett tag.fick åka in till akuten igår.och blev opererad kl 3 imorse.så det blir ingen träning denna vecka iallafall

liddell wrote:
    blir ingen träning nu på ett tag.fick åka in till akuten igår.och blev opererad kl 3 imorse.så det blir ingen träning denna vecka iallafall

Vafan har du gjort!?

liddell wrote:

Oj! Vad hände? Hoppas det läker fint och snabbt! :up:

lovelysmile wrote:
    Oj! Vad hände? Hoppas det läker fint och snabbt! :up:

jag hade ont i min högra testikel i fredags.och igår när jag vakande hade jag så ont så jag kunnde inte gå.så jag fick åka in på akuten.och dem hittade någon bit av något som satt på min högra testikel.så nu sitter man här med en smärta som inte e nådig.har så ont nu så jag har svårt o gå.

liddell wrote:
    jag hade ont i min högra testikel i fredags.och igår när jag vakande hade jag så ont så jag kunnde inte gå. så jag fick åka in på akuten.och dem hittade någon bit av något som satt på min högra testikel.så nu sitter man här med en smärta som inte e nådig.har så ont nu så jag har svårt o gå.

Fy![/b] INTE dina family jewels! ALLA killar borde klämma på sina bollar 1-2 gånger i månaden i SYFTE ATT UNDERSÖKA SIG SJÄLVA MEDICINSKT! Precis som brudar gör med tuttar. :up:

känns just nu som jag e låångt bort från och kunna tränna.så jag hoppas man e tillbaka nästa vecka både med ork o en hel o fin pung

lovelysmile wrote:
    Fy![/b] INTE dina family jewels! ALLA killar borde klämma på sina bollar 1-2 gånger i månaden i SYFTE ATT UNDERSÖKA SIG SJÄLVA MEDICINSKT! Precis som brudar gör med tuttar. :up:

ja dem borde de.saken är att när jag tänker efter har jag kännt denna graj innan.men den har inte gjort ont så jag har inte stört mig på den.men nu slutade de så här,att man sitte rmed ett snitt i pungen.

OOO shit mannen, det lät jävligt smärtsamt lider med dig:(. hoppas du är bra snart och återhämtar dig bra.

MVH Cesse

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 551 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.