Liddell kör SL

Home Forums Seriösa träningsjournaler Liddell kör SL

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 551 total)
  • Author
    liddell wrote:
    jag hade ont i min högra testikel i fredags.och igår när jag vakande hade jag så ont så jag kunnde inte gå.så jag fick åka in på akuten.och dem hittade någon bit av något som satt på min högra testikel.så nu sitter man här med en smärta som inte e nådig.har så ont nu så jag har svårt o gå.

Aaaajjj… f*n va ont! Hoppas de läker fort nu, jobbigt att få vila från träningen!:| Ha de bäst nu och krya på dig!

tack macke o steppen. steppen jag kan tal om för dig att det e riktigt smärtasmt.funderar på o köra en zone slänga upp en bild hahaha.men då tror jag att jag bli bannad

liddell wrote:
    känns just nu som jag e låångt bort från och kunna tränna.så jag hoppas man e tillbaka nästa vecka både med ork o en hel o fin pung

HEL OCH FIN PUNG, hahahaha kna inte låta bli att skratta ! :( Fyfan smärta i pungen, kan itne tänka mig auau !

liddell wrote:
    tack macke o steppen. steppen jag kan tal om för dig att det e riktigt smärtasmt.funderar på o köra en zone slänga upp en bild hahaha.men då tror jag att jag bli bannad

missade denna hahaha ett till skratt, bannad , asså vad vare? nå körtel eller? =O

MATTI wrote:
    missade denna hahaha ett till skratt, bannad , asså vad vare? nå körtel eller? =O

nä det va någon bit av något rör.där finns ju ett rör som kulorna komemr ner i när man födds.och det va en bit av det röret.tyckte jag dem sa.

liddell wrote:
    nä det va någon bit av något rör.där finns ju ett rör som kulorna komemr ner i när man födds.och det va en bit av det röret.tyckte jag dem sa.

ok

MATTI wrote:
    ok

och det värsta är att jag e så sjukt träningssugen.skulle ju kört ben idag.och testat böj på 90-100.så det e riktigt synd.

Aj som fan!

Finns det något här i världen som man som man kan empatisera med så är det väl om någons cojones råkar illa ut.

Krya på dig grabben!

tack.det som blir svårast nu e inte träna.eller ja gå kan oxå bli svårt.men vill träna nu! o det går fan inte.så tråkigt

liddell wrote:

Ja du det kan ju bli så, men fy fan alltså mannen, önskar dig allt väl, gör riktigt ont i mig bara jag tänker på det. Take care mannen.

MVh cesse

Steppen1983 wrote:
    Ja du det kan ju bli så, men fy fan alltså mannen, önskar dig allt väl, gör riktigt ont i mig bara jag tänker på det. Take care mannen.

MVh cesse

tack så mkt.smärtan försvinner inte.kan knappt gå ser ut som en ingvalido..lol.
    ha de nice

ooooooooo, shit alltså. Du är en fighter boy, keep on fighting, hoppas det släpper jävligt snart. Take care.

Krya på hälsningar från cesse

Steppen1983 wrote:
    ooooooooo, shit alltså. Du är en fighter boy, keep on fighting, hoppas det släpper jävligt snart. Take care.

Krya på hälsningar från cesse

ja jag hoppas oxå att det släpper snart.man kan inte sova asså.nu förstår jag varför dem frågade om jag ville ha smärtstillande innan.dum som man va sa man nä då.

måste få gnälla lute.kan inte sova utan får sitta tills jag somnar.detta e sjukt.jag som precis fått nytt schema och skulle börja med kreatin denna veckan.

Hoppas du kommer igen snabbt, och att det inte får några bestående besvär eller liknande..

Keep on fighting..!

Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 551 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.