Liddell kör SL

Home Forums Seriösa träningsjournaler Liddell kör SL

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 551 total)
  • Author
    Erik_Hellström wrote:
    Hoppas du kommer igen snabbt, och att det inte får några bestående besvär eller liknande..

Keep on fighting..!

jag hoppas på att kunna träna nästa vecka.men får se hur allt går.tror inte det kommer bli några bestående besvär.för grajen som gjorde ont e borta.så det jag känner nu e ju smärta från operationen.

som det känns just nu så kommer jag kunna träna på måndag.men då kör jag en lungn vecka med 12×3.sen kör jag på som vanligt.

fick ikåa in till sjukhuset idag igen.och nu fick jag pencelin så nu vet jag inte riktigt när det blir träning.men när jag e tillbaka i gymmet så ska PB trilla in och jag ska träna som aldrig förr.

liddell wrote:
    fick ikåa in till sjukhuset idag igen.och nu fick jag pencelin så nu vet jag inte riktigt när det blir träning.men när jag e tillbaka i gymmet så ska PB trilla in och jag ska träna som aldrig förr.

Då blire säkert en 3 veckor borta, MINST?

MATTI wrote:
    Då blire säkert en 3 veckor borta, MINST?

nja skulle tippa på 2.men det suger iallafall.men när jag kommer tillbaka ska jag ta min träing till en ny nivå det kan jag lova.

sa int läkarn ngt?

MATTI wrote:
    sa int läkarn ngt?

nä,pencelinen va mot typ infektion eller något o jag fick den i förebyggande syfte.mer sa dem inte.

allt är bra nu och imorgon en det träning:up: bröst och vader imon.riktigt härligt.längtar som satan.börjar även på kreatin uppladningen igen imorgon.

liddell wrote:
    allt är bra nu och imorgon en det träning:up: bröst och vader imon.riktigt härligt.längtar som satan.börjar även på kreatin uppladningen igen imorgon.

YEEEAAAHA BOOOOY, fan vad gött att höra, hoppas kulorna mår bra nu och att du slipper erfara det där igen. Bless You!!!:emo-thumb

mvh cesse

liddell wrote:

Härligt att du e frisk igen och kan träna på. Men hur e det med vaderna fortfarande ont? Hoppas nu inte att det händer mer och träna nu riktigt hårt.:up:

Steppen1983 wrote:
    YEEEAAAHA BOOOOY, fan vad gött att höra, hoppas kulorna mår bra nu och att du slipper erfara det där igen. Bless You!!!:emo-thumb

mvh cesse

+-fucking-1!

coffe_91 wrote:
    Härligt att du e frisk igen och kan träna på. Men hur e det med vaderna fortfarande ont? Hoppas nu inte att det händer mer och träna nu riktigt hårt.:up:

de e bra med vaderna.så imon ska dem allt få.jadå ska köra på riktigt hårt nu.ska ta min träning till en ny hård nivå.

glömmde skriva det innan.men jag kom på det att jag har ju precis operrerat mig.så jag kör en 12×3 vecka denna veckan.så jag börjar lite lättare.

kör inte vader eller ben denna veckan för jag vågar inte för operationen.så discovecka FTW!.så det blev bara bröst idag.

Bröst
    Bröstpress 12×3 40,8kg
    snedhantelpress 12×3 12,5kg
    hantelpress 12×3 12,5kg
    flyes 12×3 7,5kg(skyller på att jag körde dem sist)
    pec-dec 12×3 22,7kg
    cablecrossovers 12×3 11kg

satsade på att få bra kontakt och pump och det lyckades jag med.var nog ett av dem bästa träningspassen i mitt liv:up:

liddell wrote:
    kör inte vader eller ben denna veckan för jag vågar inte för operationen.så discovecka FTW!.så det blev bara bröst idag.

Bröst
    Bröstpress 12×3 40,8kg
    snedhantelpress 12×3 12,5kg
    hantelpress 12×3 12,5kg
    flyes 12×37,5kg(skyller på att jag körde dem sist)
    pec-dec 12×3 22,7kg
    cablecrossovers 12×3 11kg

satsade på att få bra kontakt och pump och det lyckades jag med.var nog ett av dem bästa träningspassen i mitt liv:up:

FLYES MED 37,5 kg :| ?

Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 551 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.