Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Lina behöver hjälp
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
10 januari, 2007 at 16:18 #878964Anonym anvandareMember
Jag är min mamma
Jag har (tyvärr) konstaterat att jag är mina mamma. Misstolka mig dock inte nu. Min mamma är fantastisk på många sätt. Något jag självklart jag ärvt efter henne Hon är otroligt rolig, intelligent och har vid 60-års ålder fortfarande en helt fantastisk rumpa! Tyvärr hamnar hon ofta i svackor då det gäller utseende och förmågan att ta sig an och övervinna sin missnöjdhet med sig själv. Det är på detta sätt jag är min mamma. Alla egenskaper jag så smått föraktat hos min mamma besitter även jag. Fasanfullt men sant. Oförmågan att ändra på sin egen situation ser jag som tragisk, ja rent av äcklande! Och jag är likadan JAG ÄR LIKADAN! Hjälp! Det borde ju vara lätt menar jag, man ser ett problem och löser det. Detta gör jag på jobbet varje dag, men när det kommer till mitt eget liv och min egen situation, ja då spricker det någonstans. Så hur gör man då för att komma ur denna svacka? Hur gör man för att få tillbaka förtroendet för sig själv?
10 januari, 2007 at 16:46 #878965Anonym anvandareMemberHur går det här inne då?
Det är bara att öka i benpressen om du känner att du klarar det, benen orkar oftast mer än vad man själv tror!Lycka till
10 januari, 2007 at 17:11 #878966Anonym anvandareMemberJa du Charlotte…här inne går det väl inte så bra. Motivationen jag har haft hela dagen att gå till gymmet har nu börjat dala rejält, då mina kära datasystem på jobbet vägrar att sammarbeta. Detta resulterar såklart i REJÄL övertid och ingen lust att träna. Jag SKA dock bita i det sura äpplet och sega mig iväg. Väl där ska jag skaka av mig alla dåliga vibbar och träna och ha KUL!
10 januari, 2007 at 20:44 #878967Anonym anvandareMemberNu är det nytt år och ny början:) Jag har bestämt mig för att lägga om mitt program lite och försöka köra superset. Detta beror både på att jag den nrmsta tiden kommer ha fullt upp med jobbet och att jag vill fårsöka hålla pulsen uppe under träningspasset, för att på så sätt öka förbränningen.
Superseten ser ut såhär:
Set 1
Benpress
Baksida lårSet 2
Sittande rodd
Drag till bröstSet 3
smal bänkpress
HantelpressSet 4
Hantellyft åt sidan
AxelpressSet 5
Tricepscurl
BicepscurlSet 6
Ryggresningar
CrunchesOm jag har tid tränar jag alla superset på en gång om inte delar jag upp i två delar.
Dagens träning:
Set 1
Benpress: 91kg/15, 91kg/15, 82kg/15
Höftlyft: 3×15Set 2
Sittande rodd: 27kg/12, 27kg/10, 23/12
Drag till bröst: 30kg/12, 30kg/10, 25,3kg/10Set 3
Smal bänkpress: 5kg+stång/ 12/ 12/ 10
Hantelpress: 6kg/12, 5kg/10, 5kg/10Var otrloligt, otroligt svag idag:( Kanske håller jag på att bli förkyld…? Skönt var det iaf att få träna efter 1 månads uppehåll. I morgon blr det andra delen av programmet.
11 januari, 2007 at 08:54 #878968Anonym anvandareMemberVågen visade idag 66,6kg
Total viktminskning sen jag började min journal är 2,4 kg.
Hade inte räknat med att gå ner i vikt sedan jul men detta känns ju som en trevlig överaskning! Har senaste veckan tagit med mig mat till jobbet istället för att äta den fettdrypande maten dom serverar på restaurangerna här. Jag tror det har hjälpt
5 juni, 2007 at 12:58 #878969Anonym anvandareMemberNu är jag här igen Mycket har hänt i privatlivet sen sist villket tyvärr har resulterat i en rejäl svacka i tränandet. Nu känner jag dock att jag är redo för nya tag. Det måste ju bli ordning någon gång:)
Info om formen kommer senare ikväll. Ser inte fram emot att ställa mig på vågen. Tror dock att de kommer sporra mig rejält…
5 juni, 2007 at 14:13 #878970Anonym anvandareMemberInsåg inte förrän halvvägs in i tråden att jag läste inlägg från i november! Härligt att du känner ny motivation och ska fortsätta tränandet.
Ibland ställer privatlivet till det, men förhoppningsvis ger träningen dig ny styrka!
:emo-thumb
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.