Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Liten pojke, med stora mål!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
11 augusti, 2008 at 16:20 #56542Anonym anvandareMember11 augusti, 2008 at 16:20 #261294Anonym anvandareMember
Då var det dags för min nya träningsjournal, med ny statistik, ny information och ”nya” mål
Här kommer jag att redovisa mina träningspass, vilken muskelgrupp jag tränat, antal set, antal reps och vilken vikt. Kost kommer även att redovisas om jag har tid.
Jag hoppar till det intressanta direkt:
Ålder: 16
Vikt: 68kg
Längd: 176cm
Mål: Den perfekta fysiken, och förhoppningsvis, kunna tävla inom bodybuilding längre fram.
Träningserfarenhet: Snart 2 år nere på gymmet, ca: 8månader riktigt seriöst.
Kosttillskott:Förr (alla gör vi misstag):
100% Whey Protein Fuel, Twinlabs.
Sedan nått skräp jag köpte på Hemköp..Gainer Pro, Star Nutrition.
Kreatin Monohydrat, Star Nutriton.
Trück, Eiselt. :up:
Anabolic Optimal Dose, Muscle Asylum Project. :frust:
Mutli FX, FX.Nu:
Brutal FX, FX.
Esapro, Eiselt.
Carbo FX, FX.
Crea FX, FX.Övrigt: Borde kanske berätta att jag dras med en utsliten högeraxel från mina tidigare år som baseballspelare, och något trasiga knäleder, tränar därför inte ben just nu.
De 3 stora:
Bänk: 80kg, ca: 3månader sedan.
Marklyft: Har aldrig maxat mig här, men har klarat av en 110kg * 6reps.
Knäböj: Maxade aldrig mig här, och kommer heller inte att pröva inom den närmsta tiden.Kör 5 pass i veckan, mån-fre.
Hoppas att folk kan komma med mogen kritik. Har ni frågor så är det bara att fråga!Då kör vi!
11 augusti, 2008 at 16:36 #261295Anonym anvandareMemberDå var det dags för en ny vecka med nya hårda tag! Fokusen är på topp!
Dagens pass, rygg, en av favoriterna!
Uppvärmning:
Latsdrag med ”V-handtag”: 40kg x 12, 40kg x 10, 55kg x 6, 65kg x 3, 75kg x 1.Muskelbyggande:
Latsdrag med ”V-handtag”: 80kg x 6, 80kg x 6
Chins: Kv + 10kg x 6, Kv + 10kg x 6
Skivstångsrodd: 70kg x 6, 70kg x 6
”Maskinrodd”: 90kg x 6, 90kg x 6Maten efter passet idag blev äggröra lagad på ägg, tonfisk och potatis. 3 knäckemackor och ett glas lättmjölk :pop:
Imorgon ska pattarna få belastas! :ike:
11 augusti, 2008 at 16:50 #261296Anonym anvandareMemberLycka till ! :up:
11 augusti, 2008 at 23:47 #261297Anonym anvandareMemberNågot gammla bilder, men de får duga, det är de enda jag har just nu :p
11 augusti, 2008 at 23:48 #261298Anonym anvandareMemberhoolge wrote:Lycka till ! :up:Tack detsamma! :up:
12 augusti, 2008 at 00:04 #261299Anonym anvandareMemberAxlarna ser riktigt nice ut. Lycka till med träningen
12 augusti, 2008 at 02:16 #261300Anonym anvandareMemberOggelit0 wrote:Axlarna ser riktigt nice ut. Lycka till med träningenTackar! :ike: Detsamma detsamma! :emo-thumb
12 augusti, 2008 at 12:37 #261301Anonym anvandareMemberBRUTALA AXLAR och riktigt vassa armar. formen ser bra ut grabben. ungt blod, ´bara keep it up har många år att ge. mvh cesse
12 augusti, 2008 at 12:45 #261302Anonym anvandareMemberOh jävlar Det där ser ju RIKTIGT snyggt ut ! Väldigt bra axlar och armar, bra hårdhet på ryggen, bra mage :up: Skitbra! Är det byggsäsong som gäller för dig nu eller försöker du hålla kvar formen ?
mvH
12 augusti, 2008 at 13:22 #261303Anonym anvandareMemberSteppen1983 wrote:BRUTALA AXLAR och riktigt vassa armar. formen ser bra ut grabben. ungt blod, ´bara keep it up har många år att ge. mvh cesseTack så mycket! Oh, I will keep it up :up:
12 augusti, 2008 at 13:31 #261304Anonym anvandareMemberRobert Svensson wrote:Finfin form. Hur äter du, anpassar du efter skolmaten?
Det du säger om dina ben. Tråkigt. Du får ursäkta mig med lite skeptisk blir jag. Förjälva kul när man ökar i knäböjen. Hoppas att du på sikt kanske kickar igång benträningen igen.Lycka till!
Tackar tackar Jo, nu när skolan börjar igen så kommer det att bli så att man äter lunch där, ska dessutom börja på en ny skola, så jag har ingen aning om hur maten är där, lite orolig :what: Jag förstår att du blir skeptisk, skulle jag också ha blivit, och ja, jag tänker börja träna ben igen längre fram, dock inte lika hårt som jag gjorde förr, men lite belastning ska dem få smaka på, oroa dig inte! :up:
Tack!
12 augusti, 2008 at 13:35 #261305Anonym anvandareMemberhoolge wrote:Oh jävlar Det där ser ju RIKTIGT snyggt ut ! Väldigt bra axlar och armar, bra hårdhet på ryggen, bra mage. Skitbra! Är det byggsäsong som gäller för dig nu eller försöker du hålla kvar formen ?mvH
Tack så jättemycket! Jajamensan, bygga så mycket som möjligt är det som gäller! :up:
12 augusti, 2008 at 13:38 #261306Anonym anvandareMemberN0rd1N wrote:Tack så jättemycket! Jajamensan, bygga så mycket som möjligt är det som gäller!Det låter bra ! :happy: Kan nog bli riktigt bra det här ! Kör hårt ! :up:
12 augusti, 2008 at 13:43 #261307Anonym anvandareMemberReNeGaDe wrote:Axlar och armar ser bra ut!Sen tycker jag personligen, att det räcker med 2-3 set uppvärmning (beroende på övning). I basövningarna har jag oftast minst 3 set uppvärmning, medan i andra övningar har jag kanske två eller ibland en. Så, vad jag försöker säga är att du ska givetvis värma upp dig, men fortfarande ha mycket kraft kvar att ge i de tyngre seten:emo-thumb
Lycka till!
Tackar! Okej, du skulle inte möjligtvis kunna ge ett exempel på, låt oss säga bänkpress och växlande hantelcurl, med antal reps och vikter vid uppvärming?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.