Liten pojke, med stora mål!

Home Forums Seriösa träningsjournaler Liten pojke, med stora mål!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 181 through 195 (of 5,268 total)
  • Author

Läste nyss igenom hela journalen det ser rippat ut, gillar räfflorna på axlarna(typ 10st?:P) och antydningarna på låren.. helt fantastiskt!:emo-thumb

JakobMinell wrote:
    Härligt bicepspass din starke jevel 8)

Man tackar :D

Niclas Holgersson wrote:
    Bra pass mannen !

Tack mannen! :)

anders172 wrote:
    Härlig och se!:emo-thumb

Du gör mycket förbättringar under dina pass, känns som att du kommer någonstans

Tnx mate! :) Jo, allt förutom bröstpassen förbättras konstant :up:

Mannet wrote:
    Läste nyss igenom hela journalen det ser rippat ut, gillar räfflorna på axlarna(typ 10st?:P) och antydningarna på låren.. helt fantastiskt!:emo-thumb

Haha, tack som fan! :p:D

Skulle tränat axlar idag men vaknade upp imorse men en helt otroligt sjuk smärta i axeln, vafan?! Kan inte ens lyfta armen utan att det smärtar och knakar. Jag funderar på om man ska åka upp till akuten så man kan få röntga axelfan, istället för att beställa tid och få gå och vänta i 4 år.. Nåja, springer ner och tränar morgondagens pass nu (triceps och underarmar) istället, får se om axeln känns bättre imorgon, hoppas på att jag sovigt konstigt..eller nått.. ;):what:

Ajfan :( Hoppas det blir bättre !

Holge: Tack :)

Får bli ett ”kontakt-pass” idag då, vill inte riskera mer skada..

Triceps uppvärmning:
    Pushdowns:
    35kg x 12, 35kg x 10, 45kg x 5, 55kg x 3, 65kg x 1.

Triceps arbetsset:
    Pushdowns:
    75kg x 10, kändes inte märkvärdigt ondare här. 80kg x 6.
    Liggande tricepspress: 35kg x 6, fyfan, att få upp stången över huvudet, aj. 35kg x 6.

Underarmar:
    Sittande skivstångscurl:
    30kg x 12, fyfan, denna övning, konstigt nog, gjorde väldigt ont i axeln, klarade inte av att hålla i 40kgs stången i rätta positionen..
    30kg x 8.
    Stående hantelcurl: 27kg x 6, 18,4kg x 10, koooontakt.

Inge bra pass, tröttade ut mig på första tricepssetet, och underarmar gick skit.

Nu ska jag äta, sen ska jag sova :)

N0rd1N wrote:
    Skulle tränat axlar idag men vaknade upp imorse men en helt otroligt sjuk smärta i axeln, vafan?! Kan inte ens lyfta armen utan att det smärtar och knakar. Jag funderar på om man ska åka upp till akuten så man kan få röntga axelfan, istället för att beställa tid och få gå och vänta i 4 år.. Nåja, springer ner och tränar morgondagens pass nu (triceps och underarmar) istället, får se om axeln känns bättre imorgon, hoppas på att jag sovigt konstigt..eller nått.. ;):what:

Gör det. Säg att du har rejäla smärtor, det motiverar ett akutbesök. Du blir ju inte prio.1 men det är bättre än att vänta 4 år. Hoppas det fixar sig!

Fan va grymma curls !!! :)

hoppas axeln ordnar sig

JakobMinell wrote:
    Gör det. Säg att du har rejäla smärtor, det motiverar ett akutbesök. Du blir ju inte prio.1 men det är bättre än att vänta 4 år. Hoppas det fixar sig!

Ja precis :) Tack! :)

Niclas Holgersson wrote:
    Fan va grymma curls !!! :)

oj oj oj, nu tror jag nog att jag skrivit lite fel xD Sittande handledscurl och Stående handledscurl ska det vara :|

Oggelit0 wrote:
    hoppas axeln ordnar sig

Tnx mate :)

Viewing 15 posts - 181 through 195 (of 5,268 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.