Liten pojke, med stora mål!

Home Forums Seriösa träningsjournaler Liten pojke, med stora mål!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 226 through 240 (of 5,268 total)
  • Author

Haha vafan, on topic? xD Ska glo :emo-thumb

Grattis till PB :) Fint pass

Niclas Holgersson wrote:
    Grattis till PB :) Fint pass

Tnx mate :)

Ska strax ner och träna triceps och underarmar, får se hur axeln tänkt bete sig.

Fyfan säger jag bara, nu är jag glad för stunden, vilket jävla pass, så jävla skönt!

Triceps:
    Pushdowns:
    80kg x 6, för lätt, men kan som sagt inte få tag på en tyngre vikt med lika bra rörelse, så därför körde jag, för första gången…
    enarms pushdowns: Vänster (V): 30kg x 8, Höger (H): 30kg x 8. V: 30kg x 8, H: 30kg x 7. Grym övning ju, att ingen rekommenderat denna?! Blir lite besviken på er pojkar nu.. :nono: :D😀
    Liggande tricepspress (ner bakom nacken): 35kg x 6, 35kg x 6.

Underarmar:
    Sittande handledscurl med skivstång:
    40kg x 6, 35kg x 7, mustig pump!
    Stående handledscurl med hantlar (både för sträckmusklerna och böjmusklerna): 20kg x 8, 17,4 kg 8, kooooooooooontakt! :P

Riktigt skönt pass, kanske inte så stark i enarms pushdownen, balansen var något vinglig, men, det kommer strax ska ni se! Fredagspasset ligger nu på delad första plats med Torsdagspasset på ”Pass jag ser fram emot” :emo-thumb

Tänkte slänga in en uppdaterad ryggbild och en benbild. Känns inte riktigt som om jag kommer någonvart med ryggen? På denna ryggbilden bredar jag dock ut mig mer än på den gammla (se sid. 1 för den gammla). Benen har hängt med bra ändå tycker jag, i och med att jag inte tränat dem på….länge. Kritik tack :)

Dina armar är ju brutala !! Ryggen ser bättre ut än sist ! Benen är jävligt snygga ! :up: Fan va bra !

Fint pass också =D Nic is back in the game !!

N0rd1N wrote:
    Tänkte slänga in en uppdaterad ryggbild och en benbild. Känns inte riktigt som om jag kommer någonvart med ryggen? På denna ryggbilden bredar jag dock ut mig mer än på den gammla (se sid. 1 för den gammla). Benen har hängt med bra ändå tycker jag, i och med att jag inte tränat dem på….länge. Kritik tack :)

Grov Rygg, feta armar, snygga ben:o. Varför klagar du? Det ser skitbra ut iaf, kör på bara :D

N0rd1N wrote:

Damn, riktigt bra ben ! det e grymt snyggt när man ser ”räfflorna” som blir på benen ^^

Förresten ! Har du färgat skallen ? :p

Niclas Holgersson wrote:
    Dina armar är ju brutala !! Ryggen ser bättre ut än sist ! Benen är jävligt snygga ! :up: Fan va bra !

Fint pass också =D Nic is back in the game !!

Fan va gött dårå, tack som fan mate :emo-thumb

JakobMinell wrote:
    Grov Rygg, feta armar, snygga ben:o. Varför klagar du? Det ser skitbra ut iaf, kör på bara :D

Haha, TACK! :D

Shrimpy wrote:
    Damn, riktigt bra ben ! det e grymt snyggt när man ser ”räfflorna” som blir på benen ^^

Tack! :) Jafan, många räfflor ska det bli! :emo-thumb

Niclas: Ja, kunde ju inte gå omkring med den där gula missfärgade svampen på huvudet ;)

Morgonvikt: 71,6kg. Förstår inte hur eftersom jag inte har ätit mycket alls den här veckan, knappt något.

N0rd1N wrote:
    Morgonvikt: 71,6kg. Förstår inte hur eftersom jag inte har ätit mycket alls den här veckan, knappt något.

samma för mig, låg typ på rejält underskotthela veckan men väger lik förbannat 76

Viewing 15 posts - 226 through 240 (of 5,268 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.