Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Liten pojke, med stora mål!
Riktigt nöjd med passen denna vecka, fokusen är återigen på topp! Vila nu i helgen som vanligt, ska försöka äta VÄLDIGT mycket. Tillbaka på måndag! :up:
Grymt grappen :up:
:p
Har du tänkt att tävla i framtiden? :wazzup:
Vila i helgen… okej då, I let you off this time.
Imorgon vill jag en fet journal späckad med PB:n
Om allt går som jag vill så, ja :emo-thumb
Haha! Just på bröstpasset så kommer det nog inte bli så mycket PB’n den närmsta tiden, tyvärr. Fast på imorgon känns det som om jag kommer kunna trycka in ett PB
..och för er som vill veta så, har jag lyckats dragit på mig muskelinflammationer i båda handlederna, igen :up:
:frust::frust::frust:
Fyfan alltså vilket bröstpass!
Bröst:
Hantelpress: 27kg x 6, PB! 27kg x 6, PB!! 27kg x 6, PB!!!
Sned hantelpress: 20kg x 6, 22kg x 6, PB!
Cable cross-overs: 40kg x 6, 50kg x 6, PB! PUMP I PATTTTTTTTTTTTARNA!!
Dips: 25kg x 6.
Ben:
Knäböj: 80kg x 6. Körde endast ett set för korsryggen smärtade, vågar man köra marklyft imorgon?
Benpress: 120kg x 6, 115kg x 6, skulle klarat 120 men hade tydligen lagt på fel viktskiva
Vader:
Sittande vadpress: 45kg x 8, 45kg x 8. Klara av mer vikt här, mycket mer, men får sendrag i vaderna…
Klart nöjd med bröstpasset, gemfört med hur det brukar gå :nod Benpassen kommer vara pinsamma ett tag.
Grattis till PB! keep em comming
Danke! Oh I will :emo-thumb
What did I tell youuu? :whistle:
Bra pass, härligt med PB
Bra pass, härligt med PB
Haha Tackar! :p
Kan lägga till att vi hade orientering på idrotten idag så det blev till att springa en distans på minst 4 kilometer, vet inte exakt men.
Fint pass maayn
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY