Liten pojke, med stora mål!

Home Forums Seriösa träningsjournaler Liten pojke, med stora mål!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 5,268 total)
  • Author
    hoolge wrote:
    Riktigt starkt i sidolyft och traps ! :up:

Tackar, mina favoritövningar på det passet ;) På militärpressen och hantelpressen så viker axeln om jag kör för tungt, precis som i bänkpressen :(

MATTI wrote:
    Klart man är ovan i alla nya övningar, bara ge det lite tid och känna efter sen! Själv är det en av mina favoritövningar.

Det är sant :) Vilken övning, militärpressen eller hantelpressen? :)

N0rd1N wrote:
    Det är sant :) Vilken övning, militärpressen eller hantelpressen? :)

Hantelpress.

MATTI wrote:
    Hantelpress.

Okej, ska som sagt pröva det på nästa pass :up:

Fan, jag vet inte vad som har hänt med min aptit, jag känner att jag inte är mätt, men jag vill inte äta mer, inget smakar, får nästan kvälvningar när jag käkar pasta. Inte konstigt att vågen inte visar någon förändring när jag inte får i mig tillräckligt med kost :(

Någon som möjligtvis vet något aptithöjande kosttillskott? :)

keep ut the good work kid(är bara ett år äldre) är man mätt kan man äta mer så äre bara. Det sitter i hubudet:pop: ska följa den här journalen.

Hur mycket har du fått i dig idag då?

simoncutler wrote:
    keep ut the good work kid(är bara ett år äldre) är man mätt kan man äta mer så äre bara. Det sitter i hubudet:pop: ska följa den här journalen.

I will :up: Hehe, gör så! :D

MATTI wrote:
    Hur mycket har du fått i dig idag då?

1,5dl havregryn, ca: 5dl lättmjölk, lite sylt, en kycklingfilé på ca: 300g, ca: 5dl spaghetti, 4 knäckemackor, 6 ostskivor, 1 kalkonskiva, lite smör, 100g kesella, en korv med bröd, lite strips och några nötter :)

N0rd1N wrote:
    1,5dl havregryn, ca: 5dl lättmjölk, lite sylt, en kycklingfilé på ca: 300g, ca: 5dl spaghetti, 4 knäckemackor, 6 ostskivor, 1 kalkonskiva, lite smör, 100g kesella, en korv med bröd, lite strips och några nötter :)

Och det är dåligt? Vad strävar du efter, att äta dig fet? :)

MATTI wrote:
    Och det är dåligt? Vad strävar du efter, att äta dig fet? :)

Haha, nej fast, jag skulle gärna vilja få i mig en till större måltid :)

N0rd1N wrote:
    Haha, nej fast, jag skulle gärna vilja få i mig en till större måltid :)

Ahaa!

MATTI wrote:
    Ahaa!

:up:

Två till bilder dårå, ni får ursäkta kvaliten, har ingen superkamera, och ja, inga ben att skryta med heller, men, jag ska ta och börja köra ben lite lätt snart :) …och ja, solbrännan är väldigt ojämn :p

Då var det dags att åka ner och träna triceps och underarmarna, stats kommer som vanligt så fort jag kommit hem! :)

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 5,268 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.