Lottis Way To Go.

Home Forums Seriösa träningsjournaler Lottis Way To Go.

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 39 total)
  • Author

Tjenare!

Jag har haft tränings/tävlingsjournaler här innan och känner att jag nog faktiskt skulle vilja dra igång en igen, mycket pga att jag själv vill kunna blicka tillbaka, för som det ser ut nu så skriver jag inte ner någonting och med mitt dåliga minne så kommer jag alltså inte komma ihåg vad som hänt senare heller…

Kan börja med berätta att jag är lite förkyld i snoken.
    Det gick inte att förhindra nu när folk går omkring sjuka överallt och hostar en i nacken, är rätt nöjd med att det bara sitter i näsan och att jag kan fortsätta träna som vanligt.
    Har dock dragit på mig lite vätska just på grund av det, men inget att stressa upp sig över, det försvinner så fort jag är helt bra.

Tränings-schemat för den kommande perioden ser ut på följande vis:

Måndag – bröst/axlar
    Tisdag – armar
    Onsdag – morgoncardio/vila
    Torsdag – rygg/baksida axlar
    Fredag – vader/mage
    Lördag – framsida ben/hamstrings
    Söndag – morgoncardio/vila

inkl. cardio efter varje pass.

Idag är det alltså armar som står på schemat och det ser jag fram emot, men nu är det dax att koka lite potäter ;)

Välkommna till min Journal :drinks:

Trevligt att du är tillbaka med en journal :)
    Lycka till med allt :emo-thumb

Är det nån tävling på G eller? ;)

Härligt att du drar igång en journal igen!!
    Krya på dig nu så kanske vi vågar oss på ett pass någon dag efter SM. Före SM vill du inte träffa mig, jag lovar :|

Du är en av mina favoriter (du har en fräck personlighet) !!!
    Nu vill vi se lite bilder tack :P

Kul att du är tillbaka!

Äntligen har du startat en journal ”igen”.
    Du vet mumin mamma att din största fan kommer att följa detta!
    Är så himla kul att få följa med dig ändå från OFF till Scenen!

Krya på dig nu, och glöm inte nässprayen när du tränar!
    KOm hem snart, jag saknar dig![/b]
    //C

Lycka till med din nya journal!:emo-thumb

Hej! Vad roligt att du skriver här igen! :) jag undrar också om det är någon tävling på G? :pop:

WOOOOHOOOO Chica baby your back !!! Denna gång får du hålla oss uppdaterat. ses på SM

Gooo morgon… el säger man go middag nu :) haha!

Jag kom för en stund sedan in från min kanske lite sena morgonpromenad, det var skönt att gå ute idag, 60min blev det och när jag kom tillbaka så hade det ringt på telefonen… min eviga otur fick en vändning!
    Igår kväll skulle jag köpa biljetter till SM (bara klantigt att man inte köpt dem tidigare), kvar fanns väl mindre bra platser, weekendbiljetter kunde man ju bara drömma om, precis då ser jag ett inlägg här på body…
    Linda-Marie hade fyra weekendbiljetter att sälja och det vart som en tidig julklapp, det var ett välkommet samtal jag fick nu på morgonen.
    Tack gumman!

Igår körde jag armar.

Triceps dagen efter bröstpasset var inte en så bra idé.
    Fick köra lite lättare och det blev en del hopp från ena övningen till den andra i triceps-träningen, måste alltså se över schemat igen, det förra upplägget gjorde att jag inte kunde köra ryggträningen fullt ut (tex mark), för jag körde ben två dagar innan och var allderles för mör i benen då…

Biceps:
    [/b]

hantelcurl-
    7,5kg*uppvärmning
    15kg*5
    15kg*5
    12,5kg *5

Z-stång-
    +10kg*15
    +15kg*13
    +20kg*8

Liggande cabeldrag uppifrån-
    30kg*pumpade ur (not to failure)
    45kg*8
    45kg*8
    40kg*8

Triceps:[/b]

Pushdown-
    25kg*10
    40kg*7
    35kg*8
    30*8

Smal bänkpress-
    20kg*max
    30kg*max

Kickback-
    5kg*10
    7,5kg*10
    7,5kg*10

Enarms tricepspress bakom nacken-
    7,5kg*max
    7,5kg*max

Dips-
    5st

Kanske borde nämna att jag har lite problem med mina ena axel, sitter i både nacke och rygg, ska börja gå hos sjukgymnast & bli bättre på att besöka massören.
    Lite dumt nu mitt i dieten att försöka laga någonting, kan ju bara se till att inte göra det hela värre.
    Sen är min vänstra handled inte alltid med på noterna, men den börjar bli bra, känns bara när jag kör biceps med rak stång, så den låter jag helst bli.
    Det blir till att vårda kroppen och läka den riktigt rejällt efter tävling, men jag ska göra så gott jag kan även nu.[/b]
    sånt där tråkigt skriver vi med liten text ;) Haha!

så Linn… mmm mycket möjligt att jag ska upp, vi får se, man vet ju aldrig vad som kan hända ;)

och tack ni som skrivit några rader, ni kanske kan puscha mig när jag är som grinigast, för de kan jag lova att jag varit en del det sista, säger bara det…

Jäklars va jag älskar mat!
    Eva-Lotta wrote:
    Jäklars va jag älskar mat!

Hehe….det verkar vara ett återkommande gemensamt drag bland grova brudar;)

Lycka till med dieten! Själv börjar jag se ljuset i tunneln…snart är slitet över…åhh va skönt det ska bli!:nod

Såg att du hade ringt härom veckan…glömde ringa tillbaka, men du är välkommen att höra av dig igen om du har nått på hjärtat!

Kram kram!:friends:

Eva-Lotta;398858 wrote:

Gooo morgon… el säger man go middag nu :) haha!

Jag kom för en stund sedan in från min kanske lite sena morgonpromenad, det var skönt att gå ute idag, 60min blev det och när jag kom tillbaka så hade det ringt på telefonen… min eviga otur fick en vändning!
    Igår kväll skulle jag köpa biljetter till SM (bara klantigt att man inte köpt dem tidigare), kvar fanns väl mindre bra platser, weekendbiljetter kunde man ju bara drömma om, precis då ser jag ett inlägg här på body…
    Linda-Marie hade fyra weekendbiljetter att sälja och det vart som en tidig julklapp, det var ett välkommet samtal jag fick nu på morgonen.
    Tack gumman!

:) Min olycka blev din lycka kan man säga :D Hoppas ni får en jättetrevlig helg däruppe! Hoppas förkylningen ger med sig snart också.

Camilla Öhman wrote:
    Hehe….det verkar vara ett återkommande gemensamt drag bland grova brudar;)

Lycka till med dieten! Själv börjar jag se ljuset i tunneln…snart är slitet över…åhh va skönt det ska bli!:nod

Såg att du hade ringt härom veckan…glömde ringa tillbaka, men du är välkommen att höra av dig igen om du har nått på hjärtat!

Kram kram!:friends:

Hej stumpan.
    Visst är det så, hungriga kvinnor, svåra att mätta haha! men jag… grov å grov, det kan jag inte direkt kalla mig, men nog fasen ska maten hjälpa till att göra en bajtig minsann… :D

Jag ringde nog bara för att höra hur det var med dig.
    Du har mitt stöd på SM, vet att du kommer glänsa som få gör där på scen.
    Visa nu att du är hungrig efter en pallplats!

Kram på dej

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 39 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.