Lottis Way To Go.

Home Forums Seriösa träningsjournaler Lottis Way To Go.

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 39 total)
  • Author

Det tas väldigt få bilder på det här bygget, hoppas det blir bättre. Killens kamera är riktigt mongo, och en annan har ingen längre, så jag får se till att Sailor-chong :D hjälper till och knäpper lite bilder någon dag.

Här är en bild från i sommras, innan jag började dieta.
    Inte mycket detaljer på denna bulkiga rygg inte.

[img=http://img401.imageshack.us/img401/8492/20070713vu8jc0.jpg]

kul att se att du fått igång en journal nu då jag missar dig på gymmet. ska följa dig och stödja dig längs vägen. och väntar fortfarande efter ett pass tillsammans. ha det gött

KUL att du startat en journal!
    Ska bli spännande att följa!
    Mvh/JB.

Eva-Lotta wrote:
    D så jag får se till att Sailor-chong :D hjälper till och knäpper lite bilder någon dag.

:up:
    Jag kämpar för rättvisa och för kärleken, Sailor Chong är din vän…
    Och vad gör man inte för sin käre vän :happy:
    [/b]

sh0w wrote:
    :up:
    Jag kämpar för rättvisa och för kärleken, Sailor Chong är din vän…
    Och vad gör man inte för sin käre vän :happy:
    [/b]

haha! thats my girl ;)

Jag har precis varit ute och gått i 60min, jobbar ju inte i veckan och förbränner inte lika mycket kalorier som jag gör att wörk.
    Musiken som jag har i lurarna har jag lyssnat på ungefär 18000ggr nu och traskade på som en skållad råtta, bara för att få stänga av skiten.
    Haha så nu är jag tillbaka, redo för lite torsk, potatis, broccoli, olja och litegranna moroten *mums*

Hur många kg har du räknat med att gå ner?
    Vad hoppas du vågen kommer att hamna på när dieten är klart?
    …….man får ju inte fråga hur mycket en kvinna väger brukar det ju heta:whistle::p

Exhale Freddan wrote:
    Hur många kg har du räknat med att gå ner?
    Vad hoppas du vågen kommer att hamna på när dieten är klart?
    …….man får ju inte fråga hur mycket en kvinna väger brukar det ju heta

Go dagens Freddan.
    Haha! i detta forumet får du nog fråga vilken kvinna som helst va hon väger :nod
    I morse vägde jag 65,8kg – förra veckan låg jag på 65,4kg, alltså förkyldningen gör sitt, men det är ingen idé att nojja upp sig, kommer bli kalas, kommer börja rasa igen nästa vecka när jag är frisk och jobbar, om man får gissa så tror jag tävlingsvikten kommer ligga på 58kg, en bit kvar så att säga.
    Hoppas jag lagt på mig nått kg sedan sist trots operation, magsår och diverse tråkiga saker som vart de senaste två åren, sen så kunde jag ju haft bättre utgångsläge, det ska jag se till att ha nästa gång, ha den formen jag har nu, innan dieten börjar…

Nu sitter jag och surplar på min morgondrink som består av:
    protein (tjocklaaad),
    havregryn,
    banan och lite kallt kaffe

*uff så gott*
    Blev en kort morgonpromenad för en stund sedan, vi hade inga bananer kvar, så det vart bara till att traska iväg, mot bananas! 40min tog det ungefär, sen vet jag inte varför Lotta skrev att promenaden igår kväll tog 60min? skulle gått 60min, men det blev 90.

Nu ska jag bli brunett, orka med den här dassiga färgen man har på pessonskallen!
    Jag känner mig allmänt rastlös nu när jag inte jobbar, hade jag inte varit lite förkyld så hade jag flängt runt, är sugen att gå på ett step-pass ikväll, men jag vet inte om det är en så bra idé…

NEEEEEEeeeeeeeeeej! min drink vart slut! :(
    Vill ha mer!
    Om jag fortfarande hade varit ett barn så hade jag stuckit ner hela handen i shakern för att få upp det sista, ni vet… som man gjorde med sockerkaks-skålen när man var liten, åååå man kanske skulle bli yngre till helgen :happy:

Tjena tjejen!! Allt bra med dig? Har ej följt din journal på länge så vad är planen just nu för dig?

Mvh
    Martin

dubbel post

Martin Alexandersson wrote:
    Tjena tjejen!! Allt bra med dig? Har ej följt din journal på länge så vad är planen just nu för dig?

Mvh
    Martin

Halloj Martin!
    Det går framåt om man säger så 8)
    Jag startade min journal i går el om det var i förrgår, så nog är du me allt, det är jag som inte vart med här på ett tag, fullt upp med annat, men nu vill jag skaffa mig lite koll igen.
    Planen vill jag inte avslöja, för vem vet hur det kan gå, men det kommer nog inte vara så svårt att lista ut ;)

Kram på dej

Kul med ännu en ny journal att förlja:) Kör hårt nu tjejen;)

Skoj att du är tillbaka igen. Kommer att följas

M[/b]åste få motivation NU..! torsdag, då tryter det lite, men jag hoppas gå från gymmet helnöjd sen, med ett pass i ryggen som gått över förväntan, ska bara dricka en kopp kaffe först, sen drar jag och tränar på feelgood här i västerås ser det ut som, rygg, baksida axlar och cardio står på schemat, gäller att vara laddad, det är ju ett tungt pass, fast ioförsig vilka pass är inte tunga…:ike:

Jag har liiite ågren över att jag inte är tajtare nu, men de värsta man kan göra är ju att gripas av panik, så jag får försöka gripa tag i vettet istället och KÄMPAAAAAAA!

Eva-Lotta wrote:
    M[/b]åste få motivation NU..! torsdag, då tryter det lite, men jag hoppas gå från gymmet helnöjd sen, med ett pass i ryggen som gått över förväntan, ska bara dricka en kopp kaffe först, sen drar jag och tränar på feelgood här i västerås ser det ut som, rygg, baksida axlar och cardio står på schemat, gäller att vara laddad, det är ju ett tungt pass, fast ioförsig vilka pass är inte tunga…:ike:

Jag har liiite ågren över att jag inte är tajtare nu, men de värsta man kan göra är ju att gripas av panik, så jag får försöka gripa tag i vettet istället och KÄMPAAAAAAA!

Hoppas att du kommer hem snart så jag får banka in lite vett i dig kvinna :bb2:

Hoppas även att passet gick bra idag, tänk positiv nu vännen! Hård träning ger dig hård kropp! love sailor fjoong

Alltid kul med tjejer som inte är rädda för att ta i, kör hårt för jag kommer säkert att följa dina insatser, det verkar mycket intressant detta:up:

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 39 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.