Mantus deffar på!

Home Forums Seriösa träningsjournaler Mantus deffar på!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 165 total)
  • Author
    Vanessa Frykman wrote:
    nämen titta här, denna journal hade jag missat. Ska du blir rippad till sommaren:P

Rippas och rippad, jag skall gå ner några kilo till beach 2007:D . Skall bli ett roligt experiment. Första gången jag prövar på en kontrollerad viktnedgång. Deffar du också eller ska du kanske upp på scen i höst eller vinter?

Hehe, det märks att jag inte brukar gymma på fredagar:o , glömde helt bort att gymet stänger kl 20.00 så jag bestämde mig för att springa en sväng på spåret.
    Satte på mig MP3n och drog igång i hundraåttio på en gång. Hade min utvalda springmusik i öronen och ett fördjävla jävlaranama i kroppen så det gick rätt fort i den kuperade terrängen på elljusspåret, efter tio minuter började det göra ont i lungorna och efter 20 minuter började blodsmaken bli kväljande men jag lät inte det bekymra mig utan fortsatte springa utan ett enda avbrott för att hämta andan. Efter trettio minuter började mina vader, lår och korsrygg helt stumna så jag saktade ned farten lite till en joggingtakt som jag säkerligen kunnat hålla ytterligare en timme om jag velat, jag kände dock att benen stumnade mer och mer så jag sprang hemåt och klockade in på 45 minuter.
    Väldigt skönt att springa på kvällen i mörkret och någonting jag måste fortsätta med varje vecka om inte annat så för min egen fåfänga. Min kropp var inte van med att springa det märktes och jag fick förlita mig på min egen envishet och vilja målet är att till sommaren kunna springa på i en bra takt i en timme utan att känna av det märkbart i ben och korsrygg, det verkar vara ett bra mål.:)
    Nu blir det lite dipp av kvarg med Estrellas tzatzikimix med gurka och morot,det skall bli gott och till det blir det till att pröva fanta free för första gången.Så lite aspartam som jag får i mig annars så borde det inte vara någon nämnvärd fara.8)

Jisses kvarg och grönsaksdipp var en bukfyllare som hette duga, blir svårt att få i mig resterande mat. Jag vill ju inte dropa för snabbt i vikt heller.
    Imorgon bildknäppning och träning.:)

Bra se till att få bra pics nu !
    Ha en trevlig helg Mantus

Vanessa Frykman wrote:
    Bra se till att få bra pics nu !
    Ha en trevlig helg Mantus

Tack Vanessa:) Ja, snart nu så kommer picsen upp.

Först lite relaxed. Jag ser nu att jag borde kammat till mig lite samt rakat mig innan fotosesionen.

Jag börjar väl med de poser som blev absolut sämst.

Försök till latspread bakifrån, jag måste öva upp kontakten i latsen när jag flexar.

Försök till latspread fram.=D Jag får ingen kontakt alls med latsen, även fast de släpar lite så är de inte obefintliga som man kan tro när man ser bilden.

Dubbelbiceps bakifrån, ryggen släppar efter men jag måste även där lära mig att hitta kontakt. Svårt när man inte ser hur man spänner i spegeln, men jag måste lära mig.

Jag ser nu att kalsongerna visar lite för mycket:o .

Två dubbelbiceps framifrån.

Försök till krabba, måste bli bättre på krabban känner jag men det blir svårt eftersom de muskler som ger en snygg krabba släpar något.Vänster axel blev lite sned. Snygg pluttmun eller hur? Sexigt värre:D .

Sidechest, glömde spänna vaden. Ljuset föll konstigt vid magen, men om man tittar noggrant så ser man vart magen börjar.
    Sidechest
    Tricepspose
    Tricepspose

Mage benposering

Om det är någon som är duktig på posering får ni gärna kommentera vilka fel jag gör och hur jag bättre sätter poserna.:nerd:
    Alla får jättegärna kommentera fysiken och vad som släpar.:)

Bäst: Armarna

Sämst: Din latspread…shit du sätter den sämre än jag tom:D

Ser rätt köttig ut annars faktiskt – för att va jurist dvs;)

Andreas Guiance wrote:
    Bäst: Armarna

Sämst: Din latspread…shit du sätter den sämre än jag tom:D

Ser rätt köttig ut annars faktiskt – för att va jurist dvs;)

Jo jag vet, tror bestämt att till och med en treårig flicka kan sätta den bättre än jag. Får verkligen inte till den.

Självklart, att studera juridik är fasligt katabolt.:D Btw har du kommit ut från skolan så du kan börja träna på riktigt?;)

Mantus wrote:
    Btw har du kommit ut från skolan så du kan börja träna på riktigt?;)

Lagt fram examensuppsats och allting. Sitter bara och väntar på att en lärare ska höra av sig om några inlämningsuppgifter i en gammal kurs; har dragit ut på tiden av någon anledning… Men sen ska jag börja träna:bb:

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 165 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.