Martin mot SM -07 (AF)

Home Forums Seriösa träningsjournaler Martin mot SM -07 (AF)

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 895 total)
  • Author

härligt pass.inga dåliga böjar

Får väl bli nån bild med ;)

Knäböj med 150kg

Så lite utfallsteg med

Martin. wrote:
    Alla pass e hoa :p
    Armar sån lyx håller inte jag på med ;)

Jag mår bara prima tror jag :|

Kram

asåå varför inte japp över ett mindra bra pass är ett pass o de finns inga dåliga pass de e min motivation…

btw vadå tror att du mår prima??hihi: kram

Här kommer videon på 175kg som lovar :nod
    Vet att jag tappar ryggen lite, beror på en för kort höftböjare, stretchar som en galing för att öka rörligheten.
    Djupet kunde också va bättre men, måste va försktig med min ljumskar som jag haft problem med, men det bli nog bättre med tiden.

Inte super kvalite men men….

[http://www.youtube.com/watch?v=YZjmVqMrQwE]

Enjoy :pop:

liddell wrote:
    härligt pass.inga dåliga böjar

Tack tack, jo nu börjar benen komma igång, är det som är roligast just nu, ökar ju mest :P

thess wrote:
    asåå varför inte japp över ett mindra bra pass är ett pass o de finns inga dåliga pass de e min motivation…

btw vadå tror att du mår prima??hihi kram

Hehe, dåliga pass finns ju iof, tyvärr, men då är det bara pepp inför nästa för då j****r

Det var ett bra pass idag! Kändes som det fanns ett par reps till på 180.
    Slänger upp film på ditt set på 160, lite kritiskt filmat….grunda men lätta. :emo-thumb

[youtube=FW23ZmtMxIE]

Bra jobbat :emo-thumb

Med den låten är det svårt att inte göra ett bra set:emo-thumb

Martin. wrote:
    Här kommer videon på 175kg som lovar :nod
    Vet att jag tappar ryggen lite, beror på en för kort höftböjare, stretchar som en galing för att öka rörligheten.
    Djupet kunde också va bättre men, måste va försktig med min ljumskar som jag haft problem med, men det bli nog bättre med tiden.

Inte super kvalite men men….

[http://www.youtube.com/watch?v=YZjmVqMrQwE]

Enjoy :pop:

Tunga vikter där Martin. Jag tycker du ”faller” alldeles för snabbt ner och som du själv nämnde med djupet. Mycket imponerande annars.
    /D

Nuttte wrote:
    Med den låten är det svårt att inte göra ett bra set:emo-thumb

Musiken är tillagd i efterhand…. tyvärr. :(

Vanessa Frykman wrote:
    Bra jobbat :emo-thumb

Tack så mycket!

Nutte wrote:
    Med den låten är det svårt att inte göra ett bra set

Tror inte det var den låten, har Fredrik lagt dit, hehe….
    Men det var bas i låten som gick så det dög.

David Frykman wrote:
    Tunga vikter där Martin. Jag tycker du ”faller” alldeles för snabbt ner och som du själv nämnde med djupet. Mycket imponerande annars.
    /D

Hmm, värt att begrunda, tycker dock inte jag faller så snabbt lite kasnke men ska tänka på det, kanske kan be fredrik filma lite mer nu när han hittat till body också :up:

Känns annars grymt skönt att kunna köra relativt tungt igen, djupet väntar jag nog lite med pga ljumskarna…

Starkt jobbat.. Men jag håller med David, du ser ut att gå väldigt snabbt ner. Känns som om att du ökar skaderisken på det sättet. Hur som helst, bra jobbat! :emo-thumb

Fredrikn wrote:
    Det var ett bra pass idag! Kändes som det fanns ett par reps till på 180.
    Slänger upp film på ditt set på 160, lite kritiskt filmat….grunda men lätta. :emo-thumb

[youtube=FW23ZmtMxIE]

Hehe, har du hittat hit nu med, gött…
    Var väl inte mer än 150 tyvärr ;)
    Jo kommmer väl djup så smånigom, finns ju lite teknik att slipa på.

Bra knäböj där! Passar det dig att gå snabbt ner så får du ju fortsätta med det, men det vet du ju redan! Träningen ser ju ut att gå bra som vanligt även om jag inte är inne och kan pusha dig lite på msn, nu är det förövrigt du som inte är där! Och när jag har tid så ligger du alltid o sover enligt frugan ;) hörs imon, kram

Jimma wrote:
    Starkt jobbat.. Men jag håller med David, du ser ut att gå väldigt snabbt ner. Känns som om att du ökar skaderisken på det sättet. Hur som helst, bra jobbat! :emo-thumb

Hmm, ska tänka på det som sagt, tycker det känns stabilt så som jag går ner, emn ska känna lite på det nästa ben pass.

Charlotte wrote:
    Bra knäböj där! Passar det dig att gå snabbt ner så får du ju fortsätta med det, men det vet du ju redan! Träningen ser ju ut att gå bra som vanligt även om jag inte är inne och kan pusha dig lite på msn, nu är det förövrigt du som inte är där! Och när jag har tid så ligger du alltid o sover enligt frugan hörs imon, kram

Hehe, kollar ju på film o flötar med lite chips
    Hörs imon då!

Hade alla

Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 895 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.