Martin mot SM -07 (AF)

Home Forums Seriösa träningsjournaler Martin mot SM -07 (AF)

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 895 total)
  • Author
    Martin. wrote:
    Hehe, har du hittat hit nu med, gött…
    Var väl inte mer än 150 tyvärr ;)
    Jo kommmer väl djup så smånigom, finns ju lite teknik att slipa på.

Var det ”bara” 150 kanske…..jaja.
    Får väl se vad det kan bli sexor på om några pass.
    185 är nog inte omöjligt! Det hade varit riktigt bra även om dom skulle vara grunda.

Fredrikn wrote:
    Var det ”bara” 150 kanske…..jaja.
    Får väl se vad det kan bli sexor på om några pass.
    185 är nog inte omöjligt! Det hade varit riktigt bra även om dom skulle vara grunda.

Jo, men det e ju inte så mycket :p
    Nee, ska bli kul att se vad man kommer upp på, blir ju inte mindre 180kg nästa iaf :P

Robert Svensson wrote:
    Fan va kul med filmer Martin. Haha bara 150 ?

150 är ju ”light weight” :nod

No pain, no gain :emo-thumb

Ska försöka köra mer med filmer, det e kul. Även om folk kommer klaga på teknik, hahaha, vänta tills ni får se mina marklyft, där ska ni se på lyfta med ryggen!

Martin. wrote:
    Tack tack, jo nu börjar benen komma igång, är det som är roligast just nu, ökar ju mest :P

Hehe, dåliga pass finns ju iof, tyvärr, men då är det bara pepp inför nästa för då j****r

låter smart..hehe man ska alltid se allt posetivt ..hum..de mesta iaf…sova äta o växa låter some en bra die ja ska sova nu kom precis hem från bion..i mrogn ska ja krossa ryggen..va blir d sj?
    ta hand om dig,stor kram!

Martin. wrote:
    Jo, men det e ju inte så mycket :p
    Nee, ska bli kul att se vad man kommer upp på, blir ju inte mindre 180kg nästa iaf :P

150 är ju ”light weight” :nod

No pain, no gain Ska försöka köra mer med filmer, det e kul. Även om folk kommer klaga på teknik, hahaha, vänta tills ni får se mina marklyft, där ska ni se på lyfta med ryggen!

Jag har film på dina marklyft från förra veckan eller när det var. Om vi kallar dom raka marklyft så kommer nog ingen att reagera på tekniken. :|

Fredrikn wrote:
    Jag har film på dina marklyft från förra veckan eller när det var. Om vi kallar dom raka marklyft så kommer nog ingen att reagera på tekniken. :|

Det är rätt tungt för att vara raka marklyft, hahaha…
    Det kommer ju upp iaf, och det funjkar bra för att bygga.

thess wrote:
    låter smart..hehe man ska alltid se allt posetivt ..hum..de mesta iaf…sova äta o växa låter some en bra die ja ska sova nu kom precis hem från bion..i mrogn ska ja krossa ryggen..va blir d sj?
    ta hand om dig,stor kram!

Äta, träna sova är ju typ mitt liv, så that’s the way to go…
    Idag blir det vila, har grym träningsväerk i benen sen igår.
    Men imon blir det mark, tunt som vanligt :P

Martin. wrote:
    Det är rätt tungt för att vara raka marklyft, hahaha…
    Det kommer ju upp iaf, och det funjkar bra för att bygga.

Ja, det är bra mycket tyngre än vad jag brukar köra mina raka marklyft på iaf.
    I morgon blir det nog mark för min del också. Blir nog bara medeltungt för min del.

Martin. wrote:
    Äta, träna sova är ju typ mitt liv, så that’s the way to go…
    Idag blir det vila, har grym träningsväerk i benen sen igår.
    Men imon blir det mark, tunt som vanligt :P

ah de låter kanon ju..just like me..+1 Skolanidga har ja rygg..i går vilade ja o i lördags körde ja armar..mår bra!
    härligt..bara köra stenhårt…upp m lite pics sen också..vart e du de tränar,måste nog ha missat det eller förträngt!?Kram:o

thess wrote:
    ah de låter kanon ju..just like me..+1 Skolanidga har ja rygg..i går vilade ja o i lördags körde ja armar..mår bra!
    härligt..bara köra stenhårt…upp m lite pics sen också..vart e du de tränar,måste nog ha missat det eller förträngt!?Kram:o

Hmm, sks försöka få lite film på marken tänkte jag så folk får nått att klaga på :p

Tränar på Exercise i jönköping, jobbar även där.
    Litet mysigt gym men lite folk som man behöver bry sig om :|

Fredrikn wrote:
    Ja, det är bra mycket tyngre än vad jag brukar köra mina raka marklyft på iaf.
    I morgon blir det nog mark för min del också. Blir nog bara medeltungt för min del.

Är ju inte riktigt raka, men vi får göra en film så kan alla klaga på dom :D
    Gött, ska jag piska dig i lite mark då :) (eller inte kanske)

Martin. wrote:
    Hmm, sks försöka få lite film på marken tänkte jag så folk får nått att klaga på :p

Tränar på Exercise i jönköping, jobbar även där.
    Litet mysigt gym men lite folk som man behöver bry sig om :|

sedär..jönköping är ju inte så långt ifrån mig..bor i mariestad pluggar i skövde..får la komma ner o ta ett pass nån helg eller så då…tycker ja så har ja ngt att kika på ikväll när ja komemr hem efter allt…kör så d ryker!Kram

Tjena Martin!

Ser du kämpar på bra som vanligt :D Själv känner jag mig ganska sliten, så jag hade tänkt ta en vecka med lugn återhämtningsträning bara…

Skulle passa mig bättre om vi tar något pass i nästa vecka istället när jag kan kötta på lite hårdare om det funkar med dig?

thess wrote:
    sedär..jönköping är ju inte så långt ifrån mig..bor i mariestad pluggar i skövde..får la komma ner o ta ett pass nån helg eller så då…tycker ja så har ja ngt att kika på ikväll när ja komemr hem efter allt…kör så d ryker!Kram

Du får väl komma ner och köra nått pass med mig då, ska jag köra riktigt med dig :p
    Blir vila idag då jag har för mycket träningsvärk för att köra rygg idag…

Men hör av dig så kan vi köra nått pass.

Martin. wrote:
    Är ju inte riktigt raka, men vi får göra en film så kan alla klaga på dom :D
    Gött, ska jag piska dig i lite mark då :) (eller inte kanske)

Nej, det ÄR ju inte raka marklyft, bara jag som retas…..men däremot stiger ju höften onödigt fort. Får ta en film på det så kan ju folk få tycka till.

Piska mig i mark? jag ska bara köra några treor på 225 enligt programmet så det skulle du klara.
    Men om ett par veckor så väntar en tvåa på nånstans mellan 260-270, kanske blir tuffare? ;)

Sleep83 wrote:
    Tjena Martin!

Ser du kämpar på bra som vanligt :D Själv känner jag mig ganska sliten, så jag hade tänkt ta en vecka med lugn återhämtningsträning bara…

Skulle passa mig bättre om vi tar något pass i nästa vecka istället när jag kan kötta på lite hårdare om det funkar med dig?

Låter väl ok, ibland måste man ju vila lite, kasnke…

Får höras i nästa vecka då, så ska jag köra skiten ur dig.

Hade gött…

Fredrikn wrote:
    Nej, det ÄR ju inte raka marklyft, bara jag som retas…..men däremot stiger ju höften onödigt fort. Får ta en film på det så kan ju folk få tycka till.

Piska mig i mark? jag ska bara köra några treor på 225 enligt programmet så det skulle du klara.
    Men om ett par veckor så väntar en tvåa på nånstans mellan 260-270, kanske blir tuffare? ;)

Jo, jag vet, får väl försöka tänka på det lite, bara att man vill ju lyfta tyngre nu när man får. Mm, e ju kul när folk klagar (jag menar givetvis hjälper mig:p )

Hmm, 260-270 kanske e lite mäktigt än så länge, men vänta nått år så ska jag dra 300… Nöjer mig nog på 205 imon, kasnke 210 om jag känner mig fräsch, har ju hyffsad träningvärk i gluteus idag kan man säga :P mee like

Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 895 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.