Martin mot SM -07 (AF)

Home Forums Seriösa träningsjournaler Martin mot SM -07 (AF)

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 166 through 180 (of 895 total)
  • Author
    Martin. wrote:
    Jo, jag vet, får väl försöka tänka på det lite, bara att man vill ju lyfta tyngre nu när man får. Mm, e ju kul när folk klagar (jag menar givetvis hjälper mig:p )

Hmm, 260-270 kanske e lite mäktigt än så länge, men vänta nått år så ska jag dra 300… Nöjer mig nog på 205 imon, kasnke 210 om jag känner mig fräsch, har ju hyffsad träningvärk i gluteus idag kan man säga :P mee like

300 lockar ju alltid ja. Blir lite sugen att ta på mig dräkten och ge det ett försök. Men är jag smart så sparar jag det till nästa tävling.
    Vore dumt att missa ett lyft på 300 nu och låta det sätta sig i skallen när det gäller på riktigt.

Träningsvärk i gluteus här med….det och ljumskarna.

Idag ska det mosas triceps!! gummibandsbänkar, råtunga smalbänkar och lite annat smått och gott blir det.
    Ses väl antar jag!

Fredrikn wrote:
    300 lockar ju alltid ja. Blir lite sugen att ta på mig dräkten och ge det ett försök. Men är jag smart så sparar jag det till nästa tävling.
    Vore dumt att missa ett lyft på 300 nu och låta det sätta sig i skallen när det gäller på riktigt.

Träningsvärk i gluteus här med….det och ljumskarna.

Idag ska det mosas triceps!! gummibandsbänkar, råtunga smalbänkar och lite annat smått och gott blir det.
    Ses väl antar jag!

ja, är onödigt att missa nu, man borde ju va betydligt mer taggad på tävling med en go adrenalin kick.

Gott e det med träningvärk. Den blir bara värre o värre ju längre dagen går med, får nog ta ett steetch pass sen tror jag..

Gött, ska jag stå o klaga lite på dig :P

Martin. wrote:
    Låter väl ok, ibland måste man ju vila lite, kasnke…

Får höras i nästa vecka då, så ska jag köra skiten ur dig.

Hade gött…

Har varit dålig med periodiseringen och kört på stenhårt lite väl länge, känner hur överträningen håller på att smyga sig på :D

Ska försöka köra skiten ur dig också =P

Martin. wrote:
    Tack så mycket!

Tror inte det var den låten, har Fredrik lagt dit, hehe….
    Men det var bas i låten som gick så det dög.

Hmm, värt att begrunda, tycker dock inte jag faller så snabbt lite kasnke men ska tänka på det, kanske kan be fredrik filma lite mer nu när han hittat till body också :up:

Känns annars grymt skönt att kunna köra relativt tungt igen, djupet väntar jag nog lite med pga ljumskarna…

Tycker inte det är nån fara med att ”falla” ner så snabbt som du gör så länge du har den kontroll på vikten du har. Satt o kollade SM i styrkelyft i helgen och det är flera där som faller ännu snabbare på sina maxvikter t om.
    Djupet var inte alls så illa som vissa vill låta påskina, man behöver inte köra atg för att det ska ta. Jag är precis som dig lite ovig i höftböjarna och då är det ju idioti att försöka tvinga ner sig på ett djup man inte klarar av utan att böja ryggen.
    Lycka till med all träning!

Jacksatan wrote:
    Tycker inte det är nån fara med att ”falla” ner så snabbt som du gör så länge du har den kontroll på vikten du har. Satt o kollade SM i styrkelyft i helgen och det är flera där som faller ännu snabbare på sina maxvikter t om.
    Djupet var inte alls så illa som vissa vill låta påskina, man behöver inte köra atg för att det ska ta. Jag är precis som dig lite ovig i höftböjarna och då är det ju idioti att försöka tvinga ner sig på ett djup man inte klarar av utan att böja ryggen.
    Lycka till med all träning!

Yeah, nån som inte är helt mote mig ;)
    Nee, jag jobba på jsm:et i styrkelyft för när var det nån helg sen, så vet också att dom kan falla snabbre, men vill man minimera skaderisk osv så kanske man inte ska det, men ska man bygga kan man inte bara tänka på skaderisk, men jag vill bygga nu tills man måste börja köra högreps igen :(

Appropå styrkelyft så kommer ni få se rikigt vidriga markfilmer imon, där kan jag förstå om man klagar, men kolla på styrkelyftarna så inte F*N håller dom ryggen heller, tycker det funkar as bra för mig och det känns riktigt bra!

Ne, djupet är ju inte super dåligt, många tror nog dom går djupare än dom gör och att dom håller ryggen mer uprätt för den delen med, är ju nästan ovanligt att folk inte är lite korta i höftböjarna, men man kan ju jobba på rörligheten för att kunna gå djupare utan att behöva fälla ryggen. För det är ju det som händer om jag ska gå djupare plus att jag får ondare i mina ljumskar.

Har alltid tyckt du har en bra syn på träning och det runt omkring Jacksatan:up:

Tack!

Lycka till själv med träningen, hoppas du kommer upp på scenen nån gång i framtiden:emo-thumb

Martin. wrote:
    Du får väl komma ner och köra nått pass med mig då, ska jag köra riktigt med dig :p
    Blir vila idag då jag har för mycket träningsvärk för att köra rygg idag…

Men hör av dig så kan vi köra nått pass.

såklart..ja körde rygg idag gick fett bra… :emo-thumb över mina förväntningar vart helt paff när ja gick fårn gymmet hehe^^;)
    va tar de en timma till jönköping..hittar dock inte där..men vi får höras av..i helgen e de tajt men allt går o lösa…träningsverk asså..haha d e la gött..Kram

tss för mkt träningsvärk för att träna.. Pfft, har jag då aldrig varit med om. Dubbelt så hårt imon då antar jag :P

Charlotte_ wrote:
    tss för mkt träningsvärk för att träna.. Pfft, har ajg då aldrig varit med om. Dubbelt så hårt imon då antar jag :P

e helt inne på samma linje..host..tror att du inte träna idga pga annat skäl,ådär ja fram m orden!!hihi:P

Charlotte_ wrote:
    tss för mkt träningsvärk för att träna.. Pfft, har ajg då aldrig varit med om. Dubbelt så hårt imon då antar jag :P

dubbelt upp,förlåt!

Charlotte_ wrote:

e helt inne på samma linje..host..tror att du inte träna idga pga annat skäl,ådär ja fram m orden!!hihi:P

thess wrote:

E faktiskt träningsvärken. Funkar inte o köta mark med träningsvärk i röven o hamstrings lovar :|

Martin. wrote:
    E faktiskt träningsvärken. Funkar inte o köta mark med träningsvärk i röven o hamstrings lovar :|

vadå går..va bortföklaring twi..hihi..allt går om man vill tänk så biffo!mn har du tärningsverk vet du at du har muskelr o att dom jobbat bra hehe..stolt över dig

Vad menar du ang. marklyften? vet du att du gör fel?

storcc wrote:
    Vad menar du ang. marklyften? vet du att du gör fel?

Nja, mer eller mindre, jag lyfter väldigt mycket med ryggen, och föra tt rumpan öker upp väldigt snabbt… Fast det funkar riktigt bra flår kanon träningsvärk precis där jag vill ha den!

Martin. wrote:
    Nja, mer eller mindre, jag lyfter väldigt mycket med ryggen, och föra tt rumpan öker upp väldigt snabbt… Fast det funkar riktigt bra flår kanon träningsvärk precis där jag vill ha den!

Samma här, det går inte att hålla en perfekt svank i tunga lyft. Känner också att det tar där det ska och får inte ont. Har man en stark ländrygg funkar det.

Viewing 15 posts - 166 through 180 (of 895 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.