Martin mot SM -07 (AF)

Home Forums Seriösa träningsjournaler Martin mot SM -07 (AF)

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 181 through 195 (of 895 total)
  • Author
    Jacksatan wrote:
    Tycker inte det är nån fara med att ”falla” ner så snabbt som du gör så länge du har den kontroll på vikten du har. Satt o kollade SM i styrkelyft i helgen och det är flera där som faller ännu snabbare på sina maxvikter t om.
    Djupet var inte alls så illa som vissa vill låta påskina, man behöver inte köra atg för att det ska ta. Jag är precis som dig lite ovig i höftböjarna och då är det ju idioti att försöka tvinga ner sig på ett djup man inte klarar av utan att böja ryggen.
    Lycka till med all träning!

Styrkelyft handlar inte om snygga benmuskler utan att trycka upp så mycket vikt som möjligt. Lätt att testa hur mycket påfrestning på lårmuskulaturen du får med endast kroppsvikt ”gunga” ned samt kontrollerat ”gå” ned och upp igen. Sistnämnda är betydligt jobbigare och är det sätt som jag tror kommer utveckla muskulaturen bäst vad gäller massa.:up:

Hallå Martin! träningsvärken är nästan värre idag än igår så det kommer bli tufft att köra mark idag. Men jag får försöka bita ihop så jag kan sporra dig till lite fina vikter i marken!
    Tar med kameran så kör vi filmtajm!

hur mår han idga då??träningsverk??:o sj har ja vilodag wiie e hemma nu..solen skiner humöret e på topp..va kör du idag??

Fredrikn wrote:
    Hallå Martin! träningsvärken är nästan värre idag än igår så det kommer bli tufft att köra mark idag. Men jag får försöka bita ihop så jag kan sporra dig till lite fina vikter i marken!
    Tar med kameran så kör vi filmtajm!

Låter gött, har också betydligt mycket värre träningvärk idag, men det är bara att kötta!!!

Film låter bra :D

David Frykman wrote:
    Styrkelyft handlar inte om snygga benmuskler utan att trycka upp så mycket vikt som möjligt. Lätt att testa hur mycket påfrestning på lårmuskulaturen du får med endast kroppsvikt ”gunga” ned samt kontrollerat ”gå” ned och upp igen. Sistnämnda är betydligt jobbigare och är det sätt som jag tror kommer utveckla muskulaturen bäst vad gäller massa.:up:

Stämmer ju också, men det gäller att hitta en balans för att mer vikt stressar ju också musklerna mer, så jag tror på nått mellanting, kontrollerad snabb rörelse så att man behåller vikten på musklerna hela tiden.

thess wrote:
    hur mår han idga då??träningsverk??:o sj har ja vilodag wiie e hemma nu..solen skiner humöret e på topp..va kör du idag??

Jag är tröött, och träningsverken är värre idag än igår, kommer bli jobbigt att köra tunga mark när man knappt kan sitta på en stol utan att ha en kudde under, men det är bara att bita ihop! :(

Blir rygg, baksida axel och biceps.

Blir som sagt lite filmer och kasnke bilder med :P

Martin. wrote:
    Jag är tröött, och träningsverken är värre idag än igår, kommer bli jobbigt att köra tunga mark när man knappt kan sitta på en stol utan att ha en kudde under, men det är bara att bita ihop! :(

Haha, vilka lyxproblem du har! Lycka till på passet idag :)

Martin. wrote:

stackare…kan bli lite snea blickar om man ber att få massage över rumpan..haha:D stackare,lider med dig…idag mår min latz laom gött också..jobbigt idag bara att stå i fotoatelje/studio hela dagen o fota..skönt skönt..här snackar vi inte kuddar här snackar vi mjölksyra…:p

de e bar att köra på sten h¨rt vettu..finns inget hinder..!!
    movie..wiie i like that…några nya bilder på nya framsteg??take care o kör hårt..så får man kika in efter ditt pass..!!ska du träna på söndag??kram

jaha nu kommer dagens efterlängtande pass ;)

Rygg, baksida axlar, biceps

Chins kv+25kg*8*8 kv+30kg*6
    Chins rodd kv+10kg*8*8 kv+15kg*6
    Marklyft 185kg*8*8 210KG*6 (GÖTTT) :P kommer film med
    baksida axlar i cc liggande på bänk 3 set
    stångcurl 3 set
    sittande hantelcurl 45 grader 3 set

Kommer som sagt en film på marken, var grymt taggad idag och körde min sexa lite tyngre än beräknat. Ni får döma själva sen p filmen, men tror det kan bli mera så smånigom.

Hade gött alla goa!!!

Heidi K wrote:
    Haha, vilka lyxproblem du har! Lycka till på passet idag :)

Lyx problem att inte kunna röra sig, ok det är väl rätt gött :p

Bra pass blev det för övrigt…

thess wrote:
    stackare…kan bli lite snea blickar om man ber att få massage över rumpan..haha:D stackare,lider med dig…idag mår min latz laom gött också..jobbigt idag bara att stå i fotoatelje/studio hela dagen o fota..skönt skönt..här snackar vi inte kuddar här snackar vi mjölksyra…:p

de e bar att köra på sten h¨rt vettu..finns inget hinder..!!
    movie..wiie i like that…några nya bilder på nya framsteg??take care o kör hårt..så får man kika in efter ditt pass..!!ska du träna på söndag??kram

Fast det är rätt gött att få massage på rumpan 😮
    Haha, så jobbigt kan det inte vara, värre o gå som man blivit på****
    Vet inte om jag ska träna söndag kan höra av mig när jag vet..

FILM KOMMER när min filmare väljer att lägga upp den!

David Frykman wrote:

Jag ser inte en enda anledning till varför ett långsammare utförande skulle bygga mer muskler än ett explosivare.

Nu kommer den utlovade filmen.

Grattis till ett bra pass för övrigt!
    För egen del så ska jag ta och bryta ihop och komma igen nästa vecka.

[youtube=Hc1H1r0-vJc]

Martin. wrote:
    Fast det är rätt gött att få massage på rumpan 😮
    Haha, så jobbigt kan det inte vara, värre o gå som man blivit på****
    Vet inte om jag ska träna söndag kan höra av mig när jag vet..

FILM KOMMER när min filmare väljer att lägga upp den!

wiee ja får la massera dig isf..[/b]😮
    haha..du har humor…de gillar jag..men du btw hur vet du hur det är att gå när du har blivit*****där??:D *busar lite*

tycker ja allt att du ska gör.som sagt de går bussar o gå dit enr o va tar d knappa timmen..e du i mina trakter ngt??Kram

denna helgen kommer att bli tokig känner jag..[/b]

thess wrote:
    wiee ja får la massera dig isf..[/b]😮
    haha..du har humor…de gillar jag..men du btw hur vet du hur det är att gå när du har blivit*****där??:D *busar lite*

tycker ja allt att du ska gör.som sagt de går bussar o gå dit enr o va tar d knappa timmen..e du i mina trakter ngt??Kram

denna helgen kommer att bli tokig känner jag..[/b]

Haha, det skulle inte min sambo gillar :p

Klart jag vet hur det ser ut det har man väl sett folk gå så efter en natt i halmen 😮 Men jag kan inte blil ****** nånannastans så var ju tvungen att klämm a till med nått.
    Hmm, har nog aldrig varit i dina trakter tror jag. Men du får nog ett pm när jag vet hur träningen är planerad.

Viewing 15 posts - 181 through 195 (of 895 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.