Martin mot SM -07 (AF)

Home Forums Seriösa träningsjournaler Martin mot SM -07 (AF)

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 211 through 225 (of 895 total)
  • Author
    013 wrote:
    Inte rädd för att få bred midja/röv?!Vilket är en stor risk vid mycket böj/mark??

Nja, tycker det e snyggt med en relativt stor gluteus, midjan tycker jag inte alls blivit större faktiskt, men tycker övningarna är för bra för att ta bort.
    Litar på min coch med, han har varit med bra mycket längre än mig ;)

Martin. wrote:
    Nja, tycker det e snyggt med en relativt stor gluteus, midjan tycker jag inte alls blivit större faktiskt, men tycker övningarna är för bra för att ta bort.
    Litar på min coch med, han har varit med bra mycket längre än mig ;)

Låter nice:emo-thumb Ska alltid gå sin egen väg, och bara gratulera att kroppen håller för både tunga mark o böj samma vecka!!
    Kör på nu mannen!!När blir det diet start då?

Martin. wrote:
    Det kan jag förstå, hade själ v grym träningsvärk i röven igår när jag körde marken, jag försöker ha så lånt imellan ben o rygg passet som möjligt då jag inte vill ta bort nån av övningar då jag tycker dom e dom bästa :up:

Håller med dig till fullo, finns inga andra övningar som jag tycker ersätter dessa. Dock har jag upplevt att båda röva o midjan har blivit betydligt större det senaste året.

013 wrote:
    Låter nice:emo-thumb Ska alltid gå sin egen väg, och bara gratulera att kroppen håller för både tunga mark o böj samma vecka!!
    Kör på nu mannen!!När blir det diet start då?

Jo, det e skönt att man håller men tror mycket det beror på mina 5 veckors cykler där varannan är 20 reppare.
    Hmm, diet starten är inte betsämd, beror på hur bra form jag vill ha i sommar, men träffar cochen flera ggr i vekcan så han har koll.

storcc wrote:
    Håller med dig till fullo, finns inga andra övningar som jag tycker ersätter dessa. Dock har jag upplevt att båda röva o midjan har blivit betydligt större det senaste året.

Röven kan jag hålla med om, men ser inte det som nått negativt, ska va stor överallt gäller det även att ha en vältränad röv :P
    Midjan har jag inte märkt, men jag håller hyfsad form, ligger bara runt 10kg plus på min förra tävlingsform. Tror det handlar mycket om hur mycket fett man lägger på sig.

Martin. wrote:
    Håller med, lite likt raka mark, fast i såna fall rätt starkt med 210 i raka :p

Fast tycker själv setet på 210 är bättre än det på 185, bytte till ett annat bälte och fick lite bättre buktryck, men det var ändå för stort så måste införskaffa ett mindre så ska det nog se bättre ut.

Men för grymt bra kontakt så nog funkar det och ryggen är bättre än någongsin :D

är ju inte upp på dina vikter direkt 290 e riktigt bra för att vara ”Fitness fjolla” :up:

Absolut en helt ok vikt i raka mark!

Jag är dock helt säker på att det finns mer kraft än tekniken idag tillåter att du får ut :nod

Du är säkert före mig i andra övningar. Mark är min klart bästa övning också så…

Martin. wrote:
    Haha, supa lite, vet du vad det är:)

Jo, är nog dom riktgit tunga gejera som märks, gillar bara o retas när du kör disco :p

Tycker du ska köra tröjbänk här istället, kul att se folks reaktioner.

Om det går som planerat så ska jag och Micke träna på exercise på fredag och jag tror han skulle köra tröjbänkar då.
    För mig blir det nog onödigt bra om jag skulle köra med tröja då också.

Supa lite, klart jag vet vad det är….man kan ju ta det lite lugnt och bara ta 10-12 bärs. :|
    Nä men ska försöka ta det lite lugnare iaf, synd bara att det är så mkt som händer på helgerna framåt….fester både här och där.

Petter__Jonsson wrote:
    Absolut en helt ok vikt i raka mark!

Jag är dock helt säker på att det finns mer kraft än tekniken idag tillåter att du får ut :nod

Du är säkert före mig i andra övningar. Mark är min klart bästa övning också så…

Jo, jobbar på tekniken, tror det handlar mycket om att jag är kort i höftböjaren även här, kanske gluteus med.

Vet jag inte marken är väl en av mina bättre övningar, chins tycker jag annars jag är stark i, och böjen e på G.

Har du några tävlingsplaner för året då?

fredrikn wrote:
    Om det går som planerat så ska jag och Micke träna på exercise på fredag och jag tror han skulle köra tröjbänkar då.
    För mig blir det nog onödigt bra om jag skulle köra med tröja då också.

Supa lite, klart jag vet vad det är….man kan ju ta det lite lugnt och bara ta 10-12 bärs.
    Nä men ska försöka ta det lite lugnare iaf, synd bara att det är så mkt som händer på helgerna framåt….fester både här och där.

Gött, jag ska köra med en kille från atnlantis på exercise på fre, fast blir ganska tidigt, typ lite efter 16.
    Du får ju övertala Micke o börja köra här istället nu! Hålla på o fjnata på sense :nono:
    Nee, blir kasnke lite väl med bänk om du skulle köra då med.

jo, känner också att det är lite mycket fester på g nu, inte alls bra, fast kul.
    Förresten ska vi skrapa ihop ett brändbolls lag och va med när ”Energy sport nutriotion” har tunering och sen har han hyrt taket på karlsson, den 2 juni är det! Då måste vi va med…

Martin. wrote:
    Jo, jobbar på tekniken, tror det handlar mycket om att jag är kort i höftböjaren även här, kanske gluteus med.

Vet jag inte marken är väl en av mina bättre övningar, chins tycker jag annars jag är stark i, och böjen e på G.

Har du några tävlingsplaner för året då?

Det låter rimligt, kanske för korta ”hams” också?

Chinsen har jag sett att det verkar gå riktigt bra i :emo-thumb

Jag börjar fundera på att köra SM (träningen går grymt bra nu, tappar jag inte 15 dips på träningen de sista 2 månaderna denna diet så ska det nog kunna gå ok, haha) men DC ska jag köra i alla fall. Antar att vi ses på båda tävlingarna? :emo-thumb

Martin. wrote:
    Gött, jag ska köra med en kille från atnlantis på exercise på fre, fast blir ganska tidigt, typ lite efter 16.
    Du får ju övertala Micke o börja köra här istället nu! Hålla på o fjnata på sense :nono:
    Nee, blir kasnke lite väl med bänk om du skulle köra då med.

jo, känner också att det är lite mycket fester på g nu, inte alls bra, fast kul.
    Förresten ska vi skrapa ihop ett brändbolls lag och va med när ”Energy sport nutriotion” har tunering och sen har han hyrt taket på karlsson, den 2 juni är det! Då måste vi va med…

Blir nog tidig träning för oss också för vi pratade om att kanske ta nån öl efteråt… okej så långt höll planen att vara duktig. :P

Ska försöka övertala honom helt klart, mycket mer folk som kan passa på exercise också ju.

Brännboll lät kul!

Petter__Jonsson wrote:
    Det låter rimligt, kanske för korta ”hams” också?

Chinsen har jag sett att det verkar gå riktigt bra i

Jag börjar fundera på att köra SM (träningen går grymt bra nu, tappar jag inte 15 dips på träningen de sista 2 månaderna denna diet så ska det nog kunna gå ok, haha) men DC ska jag köra i alla fall. Antar att vi ses på båda tävlingarna? :emo-thumb

Jo, kan eventullt va lite kort i hamstings också mend et är inte dät det tar emot nu iaf.

Klart du ska köra SM, bra med erfarenheter och då får man verkligen veta vad man behöver förbättra. Jag tappade också mycket dips sista månaderna till förra årets SM, typ 10st, lyckades ju iof ändå ta en åttotnde plats i styrkan, tack vare att jag komm femma i chinsen. Men tror det kommer bli mycket bättre i år.

Självklart syns vi på båda ;)
    Går du i långa eller korta klassen?

[QUOTE?=fredrikn]
    Blir nog tidig träning för oss också för vi pratade om att kanske ta nån öl efteråt… okej så långt höll planen att vara duktig.

Ska försöka övertala honom helt klart, mycket mer folk som kan passa på exercise också ju.

Brännboll lät kul![/QUOTE]

Gött, ska jag tjöta på honom med, sällskapet på exercise e ju grymt bra med :emo-thumb Sen ska gymmet bara bli bättre.

Mm, blev riktigt sugen på bränbollen,s en ett par öl på karlssons balkong skadar ju inte :D

Martin. wrote:
    Jo, kan eventullt va lite kort i hamstings också mend et är inte dät det tar emot nu iaf.

Klart du ska köra SM, bra med erfarenheter och då får man verkligen veta vad man behöver förbättra. Jag tappade också mycket dips sista månaderna till förra årets SM, typ 10st, lyckades ju iof ändå ta en åttotnde plats i styrkan, tack vare att jag komm femma i chinsen. Men tror det kommer bli mycket bättre i år.

Självklart syns vi på båda ;)
    Går du i långa eller korta klassen?

Jo det hade vart kul att köra båda men min kropp gillar att vara tjock, haha, så jag får se hur det känns mot slutet av sommaren innan jag bestämmer mig.

Men som det känns just nu så är chansen rätt stor att det blir båda :nod
    Jag är kort jag (tror jag var 178,4 på mätningen sist) så jag hamnar med all säkerhet i korta klassen även i år.

Grymt imponerade fysik! Och inspirerande… Du har mycket bra symetri. Snacka om knäckande när man såg att du bara var 20 :) Lycka till med dina satsningar! Med dina förutsättningar lär du nog gå långt… Ska bli kul att läsa om dina fortsatta framsteg.

Grymt imponerade fysik! Och inspirerande… Du har mycket bra symetri. Snacka om knäckande när man såg att du bara var 20 :) Lycka till med dina satsningar! Med dina förutsättningar lär du nog gå långt… Ska bli kul att läsa om dina fortsatta framsteg.

davidj2006 wrote:

Tack så jätte mycket! Alltid kul att höra att man åstadkommit nått.
    Har ju tränar länge och innan gymmet var det många andra olika idrotter bla friidrott, badminton och fotboll som var dom jag körde mest.
    Hoppas det ska gå bra i framtiden.

Kör hårt nu!!!

Viewing 15 posts - 211 through 225 (of 895 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.