Martin mot SM -07 (AF)

Home Forums Seriösa träningsjournaler Martin mot SM -07 (AF)

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 226 through 240 (of 895 total)
  • Author
    Petter__Jonsson wrote:
    Jo det hade vart kul att köra båda men min kropp gillar att vara tjock, haha, så jag får se hur det känns mot slutet av sommaren innan jag bestämmer mig.

Men som det känns just nu så är chansen rätt stor att det blir båda :nod
    Jag är kort jag (tror jag var 178,4 på mätningen sist) så jag hamnar med all säkerhet i korta klassen även i år.

Haha, vems kropp gillar inte att vara tjock, är väl snarare huvudet som hatar det, me som min coach sa ”för att komma i form måste man vara ur from”.

btw,hur mår han idag då??hur gick passet.hoppas verkligen du körde idag!!hihi

thess wrote:
    btw,hur mår han idag då??hur gick passet.hoppas verkligen du körde idag!!hihi

Mår bara fint, go träningsvärk i ryggen kan jag säga.
    passet gick bara, har du inte sätt min fina film på marken :P

Kommer även dagens pass nu

Vader, Axlar, mage

Stående vadpress 3 set
    sittande vadpress 3 set
    sittande hantelpress 32kg*8*8*6
    Hnatellyft sida 3 set
    Raka och sneda crunches totalt 9 set med statsik vila

ok pass, inget speciellt…

Martin. wrote:
    Mår bara fint, go träningsvärk i ryggen kan jag säga.
    passet gick bara, har du inte sätt min fina film på marken :P

Kommer även dagens pass nu

jopp ja kikae på den..fattar varfr du har/ade lite träningsverk..men det gör ont av en anledning allt ör ont av en anledning vissa saker går att föklara andra inte..mina ben mår fint nu iaf..nyfiken hur dom ska må i morgon..ska ta mig en kik på ditt pass…va blir d i morgn då?Kram

Martin. wrote:
    Vader, Axlar, mage

Stående vadpress 3 set
    sittande vadpress 3 set
    sittande hantelpress 32kg*8*8*6
    Hnatellyft sida 3 set
    Raka och sneda crunches totalt 9 set med statsik vila

ok pass, inget speciellt…

gött pass ändå…vikter då??lite dåligt utsatt här tycker ja…

thess wrote:
    gött pass ändå…vikter då??lite dåligt utsatt här tycker ja…

Hmm, har inte koll på vikterna i vad övningarna, i hantellyft tycker jag det känns ganksa ointressant då alla fuskar så där :p Men jag kör STRIKT på 8 och 10 kg…

Martin. wrote:
    Hmm, har inte koll på vikterna i vad övningarna, i hantellyft tycker jag det känns ganksa ointressant då alla fuskar så där :p Men jag kör STRIKT på 8 och 10 kg…

Sluta skyll på att alla andra fuskar! erkänn att du är en klenis istället. :|

Martin. wrote:

De e bra de,du kämpar på iaf..annars skulle de inte ge några resultata hehe^^de e ju de som e viktigt..framsida ben idag ska bli gött att pressa lite hehe..på söndag btw blir d tajt ja ka nemligen jobba 7-9 på morognen o 13-15 mitt på dagen o 19-21 på kvällen!!:p Kör så de ryker..kram

thess wrote:
    De e bra de,du kämpar på iaf..annars skulle de inte ge några resultata hehe^^de e ju de som e viktigt..framsida ben idag ska bli gött att pressa lite hehe..på söndag btw blir d tajt ja ka nemligen jobba 7-9 på morognen o 13-15 mitt på dagen o 19-21 på kvällen!!:p Kör så de ryker..kram

Jo, nått måste man ju göra. Gött ben e kul önskar jag kunde jöra det oftare, älskar tunga böjar :P
    Vi får ta det nån annan gång då ;)

Piska benen rejält nu!

Fredrikn wrote:
    Sluta skyll på att alla andra fuskar! erkänn att du är en klenis istället. :|

Säger du som står o fuskar på 11kg :p
    Du kan ju inte äns dra 260 i marken längre :D Klenis!!!

Martin. wrote:
    Säger du som står o fuskar på 11kg :p
    Du kan ju inte äns dra 260 i marken längre :D Klenis!!!

Fuskar? hmmmppppfffff :nono: , jag körde ovanligt strikt sist.

Sluta prata om marken! by the way så drog jag faktiskt 260 det dåliga passet, var på andra setet som den satt fastspikad.

Apropå nåt helt annat så satte jag iaf ett godkänt lyft på 210 i bänken igår! 8)

Fredrikn wrote:
    Fuskar? hmmmppppfffff :nono: , jag körde ovanligt strikt sist.

Sluta prata om marken! by the way så drog jag faktiskt 260 det dåliga passet, var på andra setet som den satt fastspikad.

Apropå nåt helt annat så satte jag iaf ett godkänt lyft på 210 i bänken igår! 8)

Ovanligt, strikt, ha, det där kallar jag disco svingar ;)
    Haha, måste ju retas lite, ska ju klådig i marken så smånigom :P .

Gött 210, nu börjar det ju hända lite, kanske tröj tränignen som ger resultat!?
    När blir det tröj träning på exercise då? Vill jus e dom tunga lyften.

Martin. wrote:
    Ovanligt, strikt, ha, det där kallar jag disco svingar ;)
    Haha, måste ju retas lite, ska ju klådig i marken så smånigom :P .

Gött 210, nu börjar det ju hända lite, kanske tröj tränignen som ger resultat!?
    När blir det tröj träning på exercise då? Vill jus e dom tunga lyften.

Jag ska visa dig hur man svingar nån gång….vänta bara tills jag kör hantellyft åt sidan med dig hängande i hanteln. ;)

Det är definitivt min tunga tricepsträning som börjar ge betalt i tröjbänken.
    Kan jag bara lära mig att pricka rätt ställe på bröstet så finns det kraft att kunna trycka upp lite mer än igår.

Lovar att ta nåt tröjpass på exercise. Får se till att det finns gott om passare bara och nån som kan dra på tröjjäveln.

Kanske lockas att testa jag också om Micke skulle köra med tröja i morgon. Tar med min så får vi se hur det blir.

För övrigt så ska du aldrig få ta mig i marklyftet….inte om vi snackar maxlyft.
    Jag SKA ta över 300 i år.

Fredrikn wrote:
    Jag ska visa dig hur man svingar nån gång….vänta bara tills jag kör hantellyft åt sidan med dig hängande i hanteln. ;)

Det är definitivt min tunga tricepsträning som börjar ge betalt i tröjbänken.
    Kan jag bara lära mig att pricka rätt ställe på bröstet så finns det kraft att kunna trycka upp lite mer än igår.

Lovar att ta nåt tröjpass på exercise. Får se till att det finns gott om passare bara och nån som kan dra på tröjjäveln.

Kanske lockas att testa jag också om Micke skulle köra med tröja i morgon. Tar med min så får vi se hur det blir.

För övrigt så ska du aldrig få ta mig i marklyftet….inte om vi snackar maxlyft.
    Jag SKA ta över 300 i år.

Haha, vi har lite olika tränings filfosofi, kanske ska nöja oss med det.
    Hoppas jag på att det blir lite tröja imon då, fast kasnke egentligen inte jätte smart med tanke på att du körde igår.

Vänta bara, jag kommer dra 300! Tar jag ett uppbyggnads år efter nu så ska du se. Fast det är ju tråkigt att inte tävla.

Viewing 15 posts - 226 through 240 (of 895 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.