Martin mot SM -07 (AF)

Home Forums Seriösa träningsjournaler Martin mot SM -07 (AF)

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 241 through 255 (of 895 total)
  • Author
    Martin. wrote:
    Jo, nått måste man ju göra. Gött ben e kul önskar jag kunde jöra det oftare, älskar tunga böjar :P
    Vi får ta det nån annan gång då ;)

Piska benen rejält nu!

säger bara en sak,de bränner i mina ben…!!:emo-thumb
    hur ick d för dig då?

Jaha idag körde jag bröst, tricpes ett riktigt gött pass. körde med x-amin här på forumet, mycket trevligt kille och ett gött pass.

Dips: kv+40kg*8 kv+45kg*8 kv+50kg*6
    Snedhantelpress: 42kg*8 47kg*8*6
    Bänkpress: 90kg*8 100kg*8 110kg*6
    Smalbänk: 80kg*8*8 70kg*6
    Pushdowns 3 set @8,8,6 reps

Gick riktigt bra i dipsen kan nog öka lite till där nästa pass, finns även mer över huvudtaget, men framför allt i dipsen, vilket är precis vad jag vill :D

Härligt pump, kommer lite dagsforms bilder tagna med mobil kamera.

Jävlar vad kassa bilderna blev på mobil kameran, kan lägga upp den bästa, glömde tyvärr vanliga kamerna hemma, men denna får duga så länge.

Godmorgon!

Idag är det lördag och antagligen ben träning! Det ska bli kul, blir tyvärr ingen kamera då min sambo glömt den på jobbet.

Ska även ut på en promenad idag tänkte jag, då det ska va gött väder!

ha en trevlig helg alla!!!

Dagens ben pass

Benspark 3 set
    Bencurl 3 set
    Knäböj 155kg*8*8 165kg*8
    Utfall: 50kg*16*16 60kg*12

Ok pass, körde ganksa lätt idag då jag var lite seg pga av dålig sömn.
    men det kändes ändå i benen kan jag lova.

du pumpar på bra..ja körde ben i tordag o det bränner de känns som e brinner i dom fortfarande…haha hur mår dina?

Tjena Martin! Hoppas träningen går gött, sköna bilder iaf…

Jag jobbar 8.30 till 17.30 nästa vecka… har du tid med något kvällspass runt 6 eller så i nästa vecka?

Jag ringer i dagarna :D

// Albert

Tjenis!
    Du har en sjuhelsikes form! Varför kör du inte byggning istället för fitness?:p

Vilken form!!:up: Inspirerande!

Sleep83 wrote:
    Tjena Martin! Hoppas träningen går gött, sköna bilder iaf…

Jag jobbar 8.30 till 17.30 nästa vecka… har du tid med något kvällspass runt 6 eller så i nästa vecka?

Jag ringer i dagarna :D

// Albert

Jag jobbar lite olika tider, men ring och kolla, tränar oftast inte före sex, idag bilr det rygg, baksida axlar och biceps vid typ 8.

Dan_The_Man wrote:
    Tjenis!
    Du har en sjuhelsikes form! Varför kör du inte byggning istället för fitness?:p

Nee, så bra e inte formen, har nästa fett mätning om två veckor ligger nog runt 14-15% skulle jag gissa. Coachen tror jag har 6-7kg att plocka ort till tävling sen.

Är ju alldeles för liten för byggning, kasnke blir nån CBB i framtiden, men jag gillar AF med chins o dips. Är något av en fitness fjolla ;)

euphoric wrote:
    Vilken form!! Inspirerande!

Tack så mycket, det ska bara bli bättre.

X-amin wrote:
    Man får tacka för ett insperande pass, men va svag jag känner mig i jämförelse med dig 😮
    Denna veckan kommer det bli lite knöligt att få ihop ett pass med dig på atlantis tror jag, jobbar måndag o tisdag till 13, onsdag och torsdag är jag ledig och har inte tänkt att åka in och träna, sen på fredag börjar jag jobba 16-24 som jag kommer göra 7 dagar i rad..
    Riktiga skittider vi har på mitt jobb :(

Haha, tycker du va ganska stark, är ju lite skillnad med den satsning jag gör.
    För väl vänta med att komma bort till Atlantis, kommer fler veckor ;)

Sitter o laddar för mitt ryggpass som ska börja nu!!!

Ska bli så gött, hoppas det kommer kännas fint så det kan bli tuuunga vikter :P

Tjjaaa. vet att detta inte hör in i tråden men hittade ingen mer lämplig …

jag e en 12-årig kille som undrar om någon har några tips på hur man kan få dom 4 nedersta magrutorna …jag gör runt 50-100 situps dagligen….Men Lyckas bara med att få dom 4 översta magrutorna ..
    skulle vara tacksamm för hjälp ..

Allibaba wrote:
    Tjjaaa. vet att detta inte hör in i tråden men hittade ingen mer lämplig …

jag e en 12-årig kille som undrar om någon har några tips på hur man kan få dom 4 nedersta magrutorna …jag gör runt 50-100 situps dagligen….Men Lyckas bara med att få dom 4 översta magrutorna ..
    skulle vara tacksamm för hjälp ..

Hej!

Det är genetiskt, antigen har du dom eller inte. Sen beror det på hur mycket fett du har om dom syns.

Viewing 15 posts - 241 through 255 (of 895 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.